Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.08.2019. 14:24
Nabavka usluga revizije finansijskih izvještaja JP Putevi RS d.o.o. Banja Luka za 2019. godinu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
750-7-2-84-3-108/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE "PUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" DRUŠTVO SA OGRANIČENOM
ODGOVORNOŠĆU BANJA LUKA
IDB/JIB 4401723780003
Kontakt osoba Dubravka Vučković
Adresa Trg Republike Srpske 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 334-500
Faks (051) 334-545
Elektronska pošta javnenabavke@putevirs.com
Internet adresa www.putevirs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Revizija finansijskih izvještaja JP ''Putevi RS'' d.o.o. Banja Luka za 2019. godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Revizija finansijskih izvještaja JP ''Putevi RS'' d.o.o. Banja Luka za 2019. godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79212100-4 | Usluge finansijske revizije |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Projektnom zadatku
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12820,50
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JP ''Putevi RS'' d.o.o. Banja Luka, Trg Republike Srpske 8, 78 000 Banja Luka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
25 radnih dana, ali ne kasnije od 31.03.2020.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa članom 45. Zakona
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 46. Zakona
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članom 50. Zakona
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.8.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 15.8.2019. 12:15:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Deloitte d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 12 C 71000 Sarajevo
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
KPMG B-H d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne broj 7-7a 71000 Novo Sarajevo
-
SAVEZ RAČUNOVOĐA I REVIZORA RS Banja Luka - Petra Kočića 59 78101 Banja Luka
-
Agencija AFIP d.d. Sarajevo - ul. Ložionička br. 3 71000 Sarajevo
-
RECONS d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
Grant Thornton d.o.o. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 2 78000 Banja Luka
-
FEB d.d. Sarajevo - Mula Mustafe Bašeskije 11 71000 Sarajevo
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka
-
Address d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića do broja 2C 71000 Novo Sarajevo
-
MERFI d.o.o. Sarajevo - ul. Porodice Ribar br.37 71000 Sarajevo