Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(poništenje poziva) Nabavka usluga za implementaciju projekta: Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata
KANCELARIJA KOORDINATORA ZA REFORMU
JAVNE UPRAVE
OBAVJEŠTENJE
O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
BROJ 423-2-2-3-19/13
Broj obavještenja o nabavci: 423-1-2-1-18/13
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Kancelarija koordinatora za reformu javne uprave
Kontakt osoba: Mirnesa Hodžić
Telefon: 033565760
Elektronska po{ta: parco.office@parco.gov.ba
I.2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.2.a. Vrsta: Organ uprave
I.2.b. Nivo: Državni nivo
I.2.c. Djelatnost: Javna uprava
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga za implementaciju projekta "Mapa puta za reformu
registracije poslovnih subjekata "
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabavka usluga za implementaciju projekta
"Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata "
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
a) Mobilizovati sve zainteresovane strane uključene u proces kako
bi se steklo vlasništvo nad planiranim reformskim aktivnostima; b)
Pripremiti detaljne analize trenutnih procesa započinjanja poslova i
vođenja poslova uključujući zakonodavne, institucionalne,
procesne i tehničke aspekte za Federaciju BiH, Republiku Srpsku i
Brčko distrikt BiH; c) Obrazovati uključene zainteresovane strane o
najboljim praksama u reformama registracije poslovnih subjekata;
d) Predložiti pojednostavljenje procesa slijedeći globalne prakse na
osnovu principa "sve na jednom mjestu / jedinstvena tačka
kontakta" za Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko distrikt
BiH; e) Pripremiti konceptualni dizajn (institucionalni,
organizacioni i tehnički) za interoperabilnost i prikupljanje
podataka na centralnom nivou BiH, koji bi poštovao zajedničke
standarde podataka i principe identifikacije kompanija. f)
Pripremiti detaljnu mapu puta reforme registracije poslovnih
subjekata prema stvaranju potpuno funkcionalnog "sve na jednom
mjestu" za registraciju poslovnih subjekata (uključujući opcije
preko interneta) za Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko
distrikt BiH, navodeći detaljne aktivnosti, vremenske okvire i
odgovorne zainteresovane strane uključujući aktivnosti za
postizanje interoperabilnosti i skupljanje podataka na centralnom
nivou BiH; g) Komunicirati reformu kako bi ciljana publika bila
svjesna predloženih reformi, njihovog vremenskog rasporeda, i
namjeravanih rezultata, te otvoriti kanale za primanje povratnih
informacija iz privatnog sektora i ostalih zainteresovanih strana za
reformu.
II.5.a Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
362.500,00 KM
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
Sarajevo, Banja Luka, Brčko
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
7 mjeseci
Odjeljak III: POSTUPAK
III.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
Odjeljak IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Drugi dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i
koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka
dodjele ugovora
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. Datum poništenja: 11.12.2013.
V.5. Dodatne informacije
Ured za razmatranje žalbi je svojim Rješenjem broj
UP2-01-07.1-1794-7/13 od 11.12.2013. godine kojim je usvojena
žalba žalioca poništio slijedeće akte ugovornog organa:
-Tendersku dokumentaciju , nabavka usluga za implementaciju
projekta Mapa puta za reformu registracije poslovnih subjekata,
broj:03-07-3-177-1/13, odnosno predmetno Obavještenje o
nabavci;
-Odluku ugovornog organa Ureda koordinatora za reformu ajvne
uprave broj:03-07-3-177-28/13 od 28.10.2013. godine, kojom se
prigovor žalioca odbija kao neosnovan
(C-759-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GIS soft d.o.o. Brčko distrikt - ul. Ive Andrića br. 4/2 76100 Brčko
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
Hrvatska kontrola zračne plovidbe d.o.o. Zagreb - Rudolfa Fizira 2 10 410 Velika Gorica
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - OPRESA d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Sarajevo
-
C.I.B.O.S. d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Željezara br. 5 71380 Ilijaš
-
GRAFOLADE & 77x7 d.o.o. Ugljara - Ugljara br. 42/a 76270 Orašje
-
SOVA d.o.o. Orašje - Zaobilaznica bb, Lamela 4, Poslovni prostor br. 1 76270 Orašje
-
Ekonomski institut Sarajevo - Branilaca Sarajeva br. 47 71000 Sarajevo
-
KJKP Sarajevogas d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Fadile Odžaković Žute br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla