Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga obuke iz prve pomoći - BLS
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
806-7-2-24-3-13/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA APOTEKE SARAJEVO
IDB/JIB 4200280090003
Kontakt osoba Kemal Dzevlan
Adresa Aleja Bosne srebrene bb/IX
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 722-665
Faks (033) 722-667
Elektronska pošta pravna@apoteke-sarajevo.ba
Internet adresa www.apoteke-sarajevo.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Zdravstvene i socijalne usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluge obuke iz prve pomoći - BLS
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
predmet postupka je izbor ponuđača za nabavku usluge obuke iz prve pomoći iz mjera osnovnog održavanja života uz
upotrebu automatskog eksternog defibrilatora
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 85100000-0 | Usluge u području zdravstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Usluga obuhvata obuku 125 radnika ugovornog organa
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
10000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor se zaključuje na period od 30 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje se vrši u roku od 30 dana.
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članom 50. Zakona o javnim nabavkama BiH
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
9.10.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.10.2019. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.10.2019. 10:00:00
Adresa i mjesto Aleja Bosne srebrene bb/IX
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
Mercuri International d.o.o. Zagreb - Nova cesta 64 10000 Zagreb
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
UUP u BiH Sarajevo - Ulica Zmaja od Bosne br. 4 71000 Sarajevo
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
NET - PRO d.o.o. Brčko distrikt BiH - Bosne Srebrene br.16/1 76000 Brčko
-
NeSeCo d.o.o. Sarajevo - ul. Dobojska broj 16a 71000 Novo Sarajevo
-
GeoWILD d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige broj 30 71000 Sarajevo
-
AMPHIBIA d.o.o. Sarajevo - ul. Bolnička broj 11 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Babel d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Sarajevo
-
12.02.2021