Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga razvoja računalne aplikacije EDITOR (ePlanovi) za potrebe rada Ministarstva graditeljstva i prostornoga uređenja
Hrvatska-Zagreb: Usluge informacijske tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška
2019/S 195-474231
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
95093210687
Republike Austrije 20
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Neven Bertović
Telefon: +385 13782175
E-pošta: neven.bertovic@mgipu.hr
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.mgipu.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava usluge razvoja računalne aplikacije „EDITOR“ (ePlanovi), za potrebe rada Ministarstva graditeljstva i prostornoga uređenja
Predmet nabave je nabava programskog rješenja „ePlanovi - editor“ za pripremu baze podataka prostornih planova, odnosno prostornih slojeva radi učitavanja u modul ISPU-a ePlanovi (https://planovi.mgipu.hr/). Svrha programskog rješenja je dostupnost registriranim korisnicima. Njime se odrađuje pregled, unos, crtanje, uređivanje, ažuriranje, brisanje, verifikacija i pretraživanje prostornih slojeva u cilju omogućavanja jednostavnijeg i istovremeno tehnički urednijeg rada prije svega stručnih izrađivača prostornih planova. Programsko rješenje „ePlanovi - editor“ treba se temeljiti na web tehnologijama otvorenog koda (eng. open source) bez obaveze ugovaranja ili plaćanja dodatnih licenci trećim stranama. Korisnički dio aplikacije treba biti u potpunosti izveden na hrvatskom jeziku.
Mjesto isporuke je sjedište Naručitelja a mjesto izvršenja ugovora kod odabranog Isporučitelja.Prema potrebama Naručitelja, sastanci i druge aktivnosti održavat će se u sjedištu Naručitelja, MGIPU-
Predmet nabave je nabava programskog rješenja „ePlanovi - editor“ za pripremu baze podataka prostornih planova, odnosno prostornih slojeva radi učitavanja u modul ISPU-a ePlanovi (https://planovi.mgipu.hr/). Svrha programskog rješenja je dostupnost registriranim korisnicima. Njime se odrađuje pregled, unos, crtanje, uređivanje, ažuriranje, brisanje, verifikacija i pretraživanje prostornih slojeva u cilju omogućavanja jednostavnijeg i istovremeno tehnički urednijeg rada prije svega stručnih izrađivača prostornih planova. Programsko rješenje „ePlanovi - editor“ treba se temeljiti na web tehnologijama otvorenog koda (eng. open source) bez obaveze ugovaranja ili plaćanja dodatnih licenci trećim stranama. Korisnički dio aplikacije treba biti u potpunosti izveden na hrvatskom jeziku.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
20.2.A. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
Ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, odjeljak a) za ponuditelja i člana zajednice gospodarskih subjekata)
Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 (pet) dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje uvjete sposobnosti:
— izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Odgovornost je odabranog ponuditelja da tijekom trajanja ugovora kontinuirano osigurava pravne pretpostavke za obavljanje djelatnosti. U slučaju da tijekom izvršenja ugovora nadležno tijelo utvrdi obavljanje neregistrirane djelatnosti u smislu Zakona o zabrani i sprječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti (Narodne novine, broj 61/11) i ostalih pratećih propisa iz navedenog područja, Naručitelj će raskinuti ugovor.
Sukladno točki 47. Dokumentacije o nabavi.
Odjeljak IV: Postupak
Republike Austrije 20, Zagreb, HRVATSKA.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
48. Pouka o pravnom lijeku
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb. Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN. Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu.
Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja. Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. Zakona o javnoj nabavi.
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
PlumSoft d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
Microsoft BiH d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br.1 71000 Sarajevo
-
T&D COMPANY d.o.o. Vašarovići-Ljubuški - Vukovarska 2 88320 Ljubuški