Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.03.2020. 08:14

(otkazivanje aukcije) Nabavka usluga mjerenja zagađenja KZ-54-19-P2

Izvor: Akta.ba, 24.03.2020.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

 

Broi: 7089/20

Dana, 24.03.2020. godine.

 

Na osnovu člana 69. stav 3., člana 70. stav 4. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 6502/20 od 20.03.2020. godine u predmetu: „Nabavka usluge mjerenja zagađenja" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 54/19/P2, Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana, 20.03.2020. godine donosi:

 

ODLUKA

o otkazivanju postupka javne nabavke: „Nabavka usluge mjerenja zagađenja" - putem

konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 54/19/P2

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 6502/20 od 20.03.2020. godine, te se postupak nabavke: „Nabavka usluge mjerenja zagađenja" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 54/19/P2 u skladu sa članom 69. stav 3. otkazuje, zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole Ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.

 

Član 2.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 5.

Ova Odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

 

Odlukom o dodjeli okvirnog sporazuma grupi ponuđača broj: 5941/20 od 12.03.2020. godine, Okvirni sporazum u postupku javne nabavke „Nabavka usluge mjerenja zagađenja" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda interni broj: 54/19/P2 je dodijeljen grupi ponuđača: DOO Institur za građevinarsktvo ,,IG" Banja Luka, kao glavnom ponuđaču i DOO „INSTITUT ZA ZAŠTITU NA RADU" Novi Sad, kao članu grupe ponuđača. 

Obavještenjem - Zahtjevom za dostavu dokumentacije od izabrane grupe ponuđača je zahtijevano da u roku od 5 dana od dana prijema dostavi dokumentaciju u skladu sa tačkom 4.3.1 pod a) tenderskog dokumenta, a koja se odnosi na ličnu sposobnost ponuđača (član 45. zakona o javnim nabavkama), a sve u skladu sa Izjavom koju je ponuđač dostavio u sklopu svoje ponude kojom se obavezao na dostavljanje navedene dokumentacije, na način i u rokovima kako je to definisano tačkom 4:3 tenderskog dokumenta.

Kako u ostavljenom roku izabrana grupa ponuđača nije dostavila zahtijevanu dokumentaciju, komisija za javnu nabavku konstatuje da ponuda grupe ponuđača: DOO Institur za građevinarsktvo ,,IG" Banja Luka, kao glavni ponuđač i DOO „INSTITUT ZA ZAŠTITU NA RADU" Novi Sad, kao član grupe ponuđača nije prihvatljiva za Ugovorni organ te u skladu sa članom 69. stav 3) predlaže Ugovornom organu da otkaže predmetni postupak nabavke.

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav 3., ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH ,,ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

 

Dostavljeno:

1. Ponuđaču,

2. Upravi,

3. Komisiji za nabavke

4. Sl. za korp. i pravne poslove

5. a/a.-

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: