Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.05.2020. 10:30
(aukcija) Nabavka usluga obuke jedinice IPA referenca 066/20
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
750-1-2-74-3-107/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE "PUTEVI REPUBLIKE SRPSKE" DRUŠTVO SA OGRANIČENOM
ODGOVORNOŠĆU BANJA LUKA
IDB/JIB 4401723780003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirjana Mihajlović
Adresa Trg Republike Srpske 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 334-500
Faks (051) 334-545
Elektronska pošta javnenabavke@putevirs.com
Internet adresa www.putevirs.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Obrazovne usluge i usluge stručnog usavršavanja
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
''OBUKA IPA JEDINICE'' REFERENCA 066/20
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
''OBUKA IPA JEDINICE''
REFERENCA 066/20
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 80530000-8 | Usluge stručnog osposobljavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
kao u td
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
974000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
450 kalendarskih dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
KAO U TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
KAO U TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
KAO U TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
KAO U TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.7.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.7.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto kao pod 1
Datum i vrijeme 13.7.2020. 12:15
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name PUblic Company ''Roads of Republika Srpska''
UIN 4401723780003
Contact person Mirjana Mihajlović, B. S. Lawyer
Address Trg Republike Srpske 8
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 334-500
Fax number (051) 334-545
Email address javnenabavke@putevirs.com
Website address www.putevirs.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Education and vocational education services
II 1.a. Title of the object of the contract
Training of IPA Unit
II 1.b. Description of the object of the contract
Training of IPA Unit
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 80530000-8 Vocational training services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Terms of Reference in Bidding Documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
13.7.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 13.7.2020. 12:00:00
Address and place Trg Republike Srpske 8, 78000 BanjaLuka
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AMPHIBIA d.o.o. Sarajevo - ul. Bolnička broj 11 71000 Sarajevo
-
Uduženje / Institut internih revizora u BiH Sarajevo - Ulica Marka Marulića broj 2B 71000 Sarajevo
-
SunFox Group LLC Cheyenne - 2120 Carey Ave Ste 300 WY 82001 Cheyenne
-
FINRAR d.o.o. Banja Luka - Ulica Mirka Kovačevića broj 13-A 78000 Banja Luka
-
SAVEZ RAČUNOVOĐA I REVIZORA RS Banja Luka - Petra Kočića 59 78101 Banja Luka
-
GroupEAD Europe S.L. Frankfurt - Stuetzelaeckerweg 12-14 60489 Frankfurt
-
AvaCom Group d.o.o. Banja Luka - Ulica Stepe Stepanovića broj 181c 78000 Banja Luka
-
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo - ul. Ibrahima Ljubovića br. 15 71210 Ilidža
-
06.08.2020