Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 06.07.2020. 13:14

Nabavka usluga fizičke zaštite ljudi i imovine

Izvor: Akta.ba, 06.07.2020.

BROJ JAVNE NABAVE : 02-11-2227/20

TENDERSKA DOKUMENTACIJA za nabavu usluga iz Aneksa II Dio B ZJN BiH

TEHNIČKA ZAŠTITA LJUDI I IMOVINE UGOVORNOG TIJELA OPĆINE ČITLUK

 

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

HERCEGOVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČITLUK

- N A Č E L N I K-

 

Broj: 02- 11-2227/20

Čitluk, 22. lipnja 2020. godine

 

Ugovorno tijelo,Općina Čitluk pokrenulo je postupak javne nabave usluga "Nabava usluge fizičke i tehničke zaštite ljudi i imovine ugovornog tijela Općine Čitluk". Postupak se provodi sukladno Pravilniku o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavama. Sukladno prethodnom,Načelnik objavljuje

 

POZIV

za dostavu ponuda za javnu nabavu "Nabava usluge fizičke zaštite ljudi i imovine Ugovornog tijela – Općine Čitluk"

 

Na temelju članka 8. stavak 1. Zakona o javnim nabavama Bosne i Hercegovine («Službeni glasnik BiH» broj: 39/14) (u daljnjem tekstu: Zakon), članka 6. Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavama («Službeni glasnik BiH» broj: 104/14) (u daljnjem tekstu: Pravilnik) i Odluke o pokretanju postupka nabave, broj:02-11- 2227/20 od 22.06.2020.godine, za usluge –"Fizička i tehnička zaštita ljudi i imovine za potrebe ugovornog tijela Općine Čitluk.

 

1. PODACI O UGOVORNOM TIJELU

Naziv: Općina Čitluk

Adresa: Trg žrtava Domovinskog rata 1, 88260 Čitluk Identifikacijski broj: 4227147160002

Telefon: 039/640-505

Faks: 039/640-537

E-mail: javne.nabave@citluk.ba

Web stranica: www.citluk.iba

 

2. PODACI O OSOBI ILI SLUŽBI ZADUŽENOJ ZA KOMUNIKACIJU S PONUDITELJIMA

Natali Paradžik.

Tel. 036/640-538

Faks: 036/640-528

E-mail: javne.nabave@citluk.ba

 

3. POPIS GOSPODARSKIH SUBJEKA T A S KOJIMA JE UGOVORNO TIJELO U SUKOBU INTERESA U SMISLU ČLANKA 52. ZAKONA O JAVNOJ NABAVI („Službeni glasnik BiH“ broj: 39/14)

Ne postoje gospodarski subjekti s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu članka 52. Zakona o javnim nabavama BiH.

 

4. VRSTA POSTUPKA JAVNE NABAVE

Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Nabava usluga.

Vrsta postupaka: Postupak dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Dio B Zakona o javnim nabavama. Nabava će se izvršiti sukladno članku 8. Aneks II Dio B ZJN Bosne i Hercegovine.

Ugovorno tijelo je omogućilo neograničen i izravan pristup kompletnoj tenderskoj dokumentaciji, bez naknade, na Internet adresi Općine Čitluk- www.citluk.ba.

Ukoliko se tenderska dokumentacija preuzme sa web stranice ugovornog tijela, obvezna je pismena obavijest da je preuzeta tenderska dokumentacija koje sadrži naziv i adresu ponuditelja koji je preuzeo TD., kao i datum i vrijeme preuzimanja iste.

Ponuditelji koji preuzmu tendersku dokumentaciju, a ne obavijeste pisanim putem ugovorno tijelo da su istu preuzeli, smatrat će se da nisu preuzeli TD i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.

Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude. Dobavljači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mijenjati.

O cijeni se neće pregovarati.

 

5. OPIS PREDMETA NABAVE

5.1. Predmet nabave je: Fizička i tehnička zaštita ljudi i imovine za potrebe ugovornog tijela Općine Čitluk.

Evidencijski broj nabave iz Plana nabave: II-6/20

5.2. Oznaka iz JRJN : 79710000-4

5.3. Procijenjena vrijednost nabave: 45.000,00 KM bez PDV-a (sredstva osigurana u proračunu za 2020.godinu i projekcijama za ugovoreno razdoblje)

5.4 Usluga podrazumijeva organiziranje aktivnosti radi zaštite imovine od uništenja, oštećenja ili krađe, odnosno radi zaštite ljudi od opasnog ili štetnog djelovanja na zdravlje i život ljudi. Zahtijevane radnje zaštitara:

- Upozoriti osobu koja se neovlašteno nalazi ili zadržava da se udalji sa prostora ili, objekta kojeg štiti;

- spriječiti ulaz neovlaštenih osoba u prostor zaštite;

- zadržati osobu koja je zatečena u obavljanju kaznenog dijela na prostoru koji se štiti;

- obavljanje recepcijskih poslova – porta;

- spriječiti neovlašteni ulazak ili izlazak vozila ili osoba s prtljagom

Pod tehničkom zaštitom podrazumijeva se zaštita ljudi i imovine, tehničkim sredstvima i opremom i to: alarm, sirene, alarmna centrala, intervencija mobilnog interventnog tima.

5.5. Ponuditelj usluge se obvezuje da će po dojavi o promjeni stanja na objektu (alarmno stanje) poduzeti sljedeće radnje:

- Uputiti na mjesto događaja zaštitare-službu za intervencije,

- zadržati zatečene počinitelje,

- obavijestiti najbližu policijsku postaju,

- pozvati hitnu medicinsku pomoć, ako je potrebno, - pozvati vatrogasnu službu u slučaju požara,

- obavijestiti odgovornu osobu ugovornog tijela,

- čuvati objekt do konačnog raspleta situacije,

- sačiniti službenu zabilješku.

5.6 Izabrani ponuditelj se obvezuje uslugu na području sigurnosti pružati po pravilima struke na temelju Zakona o agencijama za zaštitu ljudi i imovine.

Zaposlenici izabranog ponuditelja (zaštitari) na svojim odorama kao i vozilo za intervenciju će biti vidno obilježeni sa znakom istog. Zaposlenici izabranog ponuditelja (zaštitari) na obavljanju poslova zaštite, prilikom intervencije po pozivu ili alarmnog stanja mogu biti naoružani vatrenim oružjem kratke cijevi, te koristiti oružje sukladno odredbama Zakona o agencijama za zaštitu ljudi i imovine. Izabrani ponuditelj usluga se obvezuje nadoknaditi ugovornom tijelu svaku štetu koja nastane njegovim neispunjavanjem potrebnih radnji kao i štetu koju prouzroči njegov zaštitar na radu ili u svezi s radom.

Izabrani ponuditelj neće odgovarati za štetu nastalu zbog više sile, koja se nije mogla predvidjeti, ili je šteta nastala kao posljedica postupanja koja nije pokrivena uslugama ove tenderske dokumentacije.

5.7.Podjela na lotove : Ne.

5.8.Duljina trajanja ugovora: Ugovor s odabranim ponuditeljima sklapa se na razdoblje od 2(dvije) godine, računajući od dana obostranog potpisivanja ugovora.

5.9. Mjesto pružanja usluga: Zgrada općine Čitluk-sjedište ugovornog tijela

5.9.1 Način vršenja usluga: Izabrani ponuditelj će usluge vršiti svaki dan.

5.9.2 Način plaćanja: Plaćanje će se vršiti u skladu s Aneksom 6. Nacrta Ugovora

5.9.3. Datum objave zahtjeva na internetskoj stranici naručitelja: 22. lipnja 2020. godine

5.9.4. Internetska adresa na kojoj se može preuzeti dodatna dokumentacija ako je potrebno: www.citluk.ba

 

6. UVJETI ZA SUDJELOVANJE I POTREBNI DOKAZI

6.1. Osobna sposobnost-članak 45.Zakona

Ponuditelj je dužan u svrhu dokazivanja osobne sposobnosti dokazati da:

a) u kaznenom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za kaznena djela organiziranog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu s važećim propisima u BiH ili u zemlji u kojoj je registriran;

b) nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka,osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, sukladno važećim propisima u B i H ili zemlji u kojoj je registriran;

c) je ispunio obveze u svezi plaćanja mirovinskog i invalidskog osiguranja i zdrastvenog osiguranja sukladno važećim propisima u B i H ili propisima zemlje u kojoj je registriran;

d) je ispunio obveze u svezi sa plaćanjem izravnih i neizravnih poreza, u skladu s važećim propisima u B i H ili zemlji u kojoj je registriran

U svrhu dokazivanja uvjeta iz točki a) do d) ponuditelji su dužni dostaviti Izjavu ovjerenu kod nadležnog tijela za ovjere(tijelo uprave ili notar),koja ne smije biti starija od 15(petnaest)dana od dana predaje ponude.

Ukoliko ponudu dostavlja skupina ponuditelja,svaki član skupine je dužan dostaviti ovjerenu izjavu. Ponuditelj koji bude izabran kao najbolji u ovom postupku javne nabave dužan je u svrhu dokazivanja činjenica potvrđenih u Izjavi iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, dostaviti slijedeće dokaze:

a) uvjerenje/izvod iz kaznene evidencije nadležnog suda i Suda BiH da u kaznenom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za kaznena dijela organiziranog kriminala, korupciju, prijevaru ili pranje novca u skladu sa važećim propisima u B i H ili zemlji u kojoj je registriran;

b) uvjerenje/izvod iz evidencije u kojem se vode činjenice da nije pod stečajem, niti je predmet stečajnog postupka,da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti,u skladu sa važećim propisima u BiH ili zemlji u kojoj je registriran;

c) uvjerenje nadležne porezne uprave ili ukoliko se radi o ponuditelju koji nije registriran u BiH, uvjerenje ili izvadak iz evidencije na temelju koje se može utvrditi da uredno izmiruje obveze za mirovinsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;

d) uvjerenje nadležne /ih institucija kojim se potvrđuje da je ponuditelj izmirio obveze u vezi sa plaćanjem izravnih i neizravnih poreza.

U slučaju da ponuditelji imaju zaključen sporazum o odgodi( reprogramu) obveza, odnosno odgođenom plaćanju, temeljem doprinosa za mirovinsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje,izravne i neizravne poreze,dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da ponuditelj u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obveze. Ukoliko je ponuditelj zaključio sporazum o reprogramu obveza ili odgođenom plaćanju obveza i izvršio samo jednu uplatu obveza, neposredno prije dostave ponude, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršava svoje obveze i taj ponuditelj neće biti kvalificiran u ovom postupku javne nabave

Odabrani ponuditelj mora ispunjavati sve uvjete u trenutku predaje ponude, u protivnom će se smatrati da je dao lažnu Izjavu iz članka 45. Zakona. Dokumenti ili uvjerenja navedena u prethodnoj točki ne smiju biti starija od tri mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude,a dostavlja ih izabrani ponuditelj u roku od 5 dana, od dana zaprimanja obavijesti o rezultatima ovog postupka javne nabave.Dokazi koji se zahtjevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.

Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuditelja,svaki član grupe mora ispunjavati uvjete u pogledu osobne sposobnosti i dokazi se dostavljaju za svakog člana grupe.

Ugovorno tijelo može diskvalificirati ponuđača, u skladu sa člankom 45. stavak (5) Zakona, iz ovog postupka javne nabave ukoliko može dokazati da je ponuđač bio kriv za ozbiljan profesionalni prekršaj u posljednje tri godine, ali samo ukoliko može dokazati na bilo koji način, posebno značajni i/ili nedostaci koji se ponavljaju u izvršavanju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida (npr. dokaz o prijevremenom raskidu ranijeg ugovora zbog neispunjavanja obaveze u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima), nastanka štete (pravosnažna presuda nadležnog suda za štetu koju je pretrpio ugovorni organ), ili drugih sličnih posljedica koje su rezultat namjere ili nemara tog gospodarskog subjekta (dokazi u skladu sa postojećim propisima u Bosni i Hercegovini

6. 2. Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti

6.2.1. Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti (članak 46. Zakona o javnim nabavama) ponuditelji trebaju dostaviti sljedeće dokaze:

a) Aktualni izvod iz sudskog registra sa šiframa djelatnosti ili potvrda/uvjerenje nadležnog tijela kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabave. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojoj razini vlasti su izdati.

Dokazi koji se dostavljaju moraju biti original ili ovjerena preslika, ne starije od tri mjeseca, računajući od dana dostavljanja ponude.

Ukoliko ponudu dostavlja skupina ponuditelja, svi članovi skupine zajedno moraju biti registrirani za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabave.

b) Rješenje nadležnog ministarstva o odobrenju za rad Agencije za zaštitu ljudi i imovine (original ili ovjerena preslika),

c) Posebno odobrenje FMUP-a za obavljanje poslova tehničke zaštite, sukladno članku 26. stavak 2., Zakona o agencijama i unutarnjim službama za zaštitu ljudi i imovine, (Službene novine FBiH broj: 78/08 i 67/13). (original ili ovjerena preslika).

6.2.2 Ugovorno tijelo zahtjeva da se dostavi i:

1) Porezni i identifikacijski broj,

2) Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodatnu vrijednost,

3) Naziv banke i broj bankovnog računa.

Navedeni dokumenti iz točke 6.2.2 pod stavkama 1), 2), 3) dostavljaju se kao obične preslike.

6.3. Sukladno članku 52. Zakona, kao i sa drugim važećim propisima u BiH, ugovorno tijelo će odbiti ponudu ukoliko je ponuditelj koji je dostavio ponudu, dao ili namjerava dati sadašnjem ili bivšem zaposleniku ugovornog tijela poklon u vidu novčanog iznosa ili u nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši utjecaj na neki postupak ili na odluku ili na sam tijek postupka javne nabave. Ugovorno tijelo će u pisanoj formi obavijestiti ponuditelja i Agenciju za javne nabave o odbijanju ponude, te o razlozima za to i o tome će napraviti zabilješku u izvještaju o postupku nabave. Ponuditelj je dužan uz ponudu dostaviti i posebnu pismenu izjavu da nije nudio mito niti sudjelovao u bilo kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u javnoj nabavi. Izjava je prilog tenderskoj dokumentaciji .

6.3.1. Sukladno članku 68. ZJN BiH ugovorno tijelo će odbaciti ponudu ako ponuditelj nije dostavio tražene dokaze ili je dostavio nepotpune dokaze ili je lažno predstavio informacije koje su dokaz ispunjavanja uvjeta iz članka 46. Zakona.

6.3.2. Ugovorno tijelo može tražiti u pisanoj formi od ponuditelja da pojasni dokumente koje je dostavio, s tim da ne mijenja suštinu svoje ponude, i to u roku koje odredi ugovorno tijelo.

6.3.3. Ugovorno tijelo će u svrhu usporedbi ponuda primijeniti preferencijalni tretman domaćeg, sukladno s Odlukom o obveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, donesenoj od strane Vijeća ministara BiH ("Sl. glasnik BiH"br.34/20) od 16.06.2020.godine.

U svrhu usporedbi ponuda, ugovorno tijelo će umanjiti cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor u iznosu od 30% u postupcima javnih nabava kod kojih je objavljena obavijest o nabavi ili je upućen poziv ponuditeljima za postupke koji nemaju obavijest o nabavi u razdoblju od 01.06.2020.do 01.06.2021.godine.

Domaćim ponudama se smatraju ponude koje dostave pravne i fizičke osobe sa sjedištem u BiH i kod kojih, u slučaju ugovora o javnoj nabavi usluga, najmanje 50% radne snage za izvršenje ugovora su rezidenti iz BiH.

6.3.3.1 U svrhu dokazivanja da ispunjavaju uvjete za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg, ugovorno tijelo će prihvatiti potpisanu i ovjerenu izjavu kod nadležnog tijela uprave ili notara. Izjava ponuditelja da je 50% radne snage za izvršenje ugovora rezidenti BiH.

 

7. ZAHJEVI PO PITANJU JEZIKA

Ponuda, svi dokumenti i prepiska u svezi s ponudom između ponuditelja i ugovornog tijela moraju biti napisani na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. Tiskana literatura, brošure, katalozi ili slično koje dostavlja ponuditelj mogu biti napisani na drugom jeziku, u međunarodnoj uporabi, pod uvjetom da se uz njih dostavi zvaničan prijevod relevantnih dijelova na jeziku na kojem je napisana ponuda.

 

8. PRIPREMA PONUDA

8.1 Ponuditelji snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem njihovih ponuda. Ugovorno tijelo nije odgovorno niti dužno snositi te troškove.

Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova, osim garantnih dokumenata. Dijelovi ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i slično koji ne mogu biti uvezani, ponuditelj obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude. Sve strane ponude moraju biti numerirane na način da je vidljiv redni broj stranice ili lista, sukladno članku 8. stavak (6) i (7) Naputka za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude. Ako ponuda sadrži tiskanu literaturu, brošure, kataloge i slično koji imaju izvorno numerirane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne moraju dodatno numerirati.

8.1.1 Ponuda se dostavlja u originalu, kuverta ili paket s ponudom se dostavlja na adresu ugovornog tijela: Općina Čitluk, Trg žrtava Domovinskog rata 1, 88260 Čitluk. Na kuverti ponude mora biti naznačeno:

«Ponuda za nabavu usluga fizičke i tehničke zaštite ljudi i imovine Općine Čitluk» «Evidencijski broj nabave: II-6/20» «NE OTVARATI».

8.1.2. Ponuditelji mogu izmijeniti ili dopuniti svoje ponude samo prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Izmjena i dopuna ponude se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda, s obveznom naznakom da se radi o izmjeni ili dopuni ponude. Ponuditelj može u istom roku odustati od svoje ponude, dostavljanjem ugovornom tijelu pisane izjave. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda, s naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju ponuda će biti vraćena ponuđaču neotvorena.

8.1.2.3 Ponuditelji mogu napraviti popis popunjen po shemi koja se nalazi u prilogu- informacija koje bi se trebale smatrati povjerljivim.

Ako ponuditelj označi povjerljivim podatke koji se u skladu s člankom 11. Zakona ne mogu proglasiti povjerljivim,

ugovorno tijelo ih neće smatrati povjerljivim, a ponuda ponuditelja neće biti odbijena.

8.2. Ponude moraju važiti 90 dana, računajući od isteka roka za podnošenje ponuda. Sve dok ne istekne rok važenja ponuda, ugovorno tijelo ima pravo da traži od ponuditelja u pisanoj formi da produže rok važenja njihovih ponuda do određenog datuma. Ponuditelji mogu odbiti takav zahtjev, a da time ne izgube pravo na garanciju za ponudu. Ponuditelj koji pristane da produži rok važenja svoje ponude i o tome u pisanoj formi obavijesti ugovorno tijelo, produžit će rok važenja ponude i dostaviti produženu garanciju za ponudu. Ponuda se ne smije mijenjati. Ako ponuditelj ne odgovori na zahtjev ugovornog tijela u vezi s produženjem roka važenja ponude ili ne dostavi produženu garanciju za ponudu, smatrat će se da je ponuditelj odbio zahtjev ugovornog tijela, te se njegova ponuda neće razmatrati u daljem toku postupka.

Rok važenja ne može biti kraći od roka navedenog u tenderskoj dokumentaciji, ali ugovorno tijelo ne može utvrditi rok kraći od 30 dana. Ukoliko ponuditelj u ponudi ne navede rok njenog važenja, smatra se da ponuda važi za rok naznačen u tenderskoj dokumentaciji.

 

9. ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA

Rok za dostavljanje ponuda je 06.07.2020. godine do 10,00 sati.

Ukoliko ponuditelj ne dostavi obrazac ili dostavi nepopunjen obrazac povjerljivih informacija, znači da iste nema i njegova ponuda po tom osnovu neće biti proglašena neprihvatljivom.

Ponude se predaju na protokol ugovornog tijela ili putem pošte. Ponude koje su dostavljene po isteku roka će biti vraćene ponuditelju neotvorene. Ponuditelji koji ponude dostavljaju putem pošte preuzimaju rizikukoliko ponude ne stignu do krajnjeg roka utvrđenog tenderskom dokumentacijom.

10. Datum i vrijeme provođenja pregovoranja Nema pregovora.

 

11. KRITERIJ DODJELE UGOVORA I CIJENA

Ugovor se dodjeljuje dobavljaču na osnovu kriterija: Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude. Ugovor se dodjeljuje ponuditelju koji je ponudio najnižu ukupnu cijenu tehnički zadovoljavajuće ponude.

 

12. SADRŽAJ PONUDE

Ponuda mora sačinjavati ispunjeni i od ovlaštene osobe ponuditelja potpisani i ovjereni:

 popunjeni obrazac za dostavljanje ponuda

 popunjen obrazaca za cijenu ponude,

 obrazac povjerljivih informacija

 Izjava o ispunjenosti uvjeta iz čl.45.Zakona o javnim nabavama

 dokaze iz članka 46. Zakona o javnoj nabavi, tražene TD.

 Izjava o ispunjenosti uvjeta iz članka 52.Zakona o javnim nabavama,

 Kopije dokumenata iz točke 6.2. 2.pod 1, 2 i 3

 Nacrt Ugovora,

 Izjava ponuditelja sukladno točci 6.3.3.1. ove tenderske dokumentacije (preferencijalni tretman domaćeg)

 

13. OBAVIJEST O DODJELI

Svi ponuditelji će biti obaviješteni o odluci ugovornog tijela o rezultatu postupka javne nabave u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to elektronskim sredstvom, faksom, poštom ili neposredno. Uz obavještenje o rezultatima postupka ugovorno tijelo će dostaviti ponuditeljima odluku o izboru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka, kao i zapisnik o ocjeni ponuda.

 

14. Podugovaranje

14.1. Ponuditeljima je dozvoljeno podugovaranje. Ponuditelj u svojoj ponudi mora se izjasniti da li ima namjeru dio ugovora podugovaranjem prenjeti na treće strane ili da nema takvu namjeru (članak 73. ZJN)

14.2. Ponuditelj je dužan uz ponudu dostaviti izjavu o namjeri podugovaranja koja je sastavni dio tenderske dokumentacije. Ukoliko se ponuditelj ne izjasni o podugovaranju, u smislu podugovaranja njegova će ponuda biti u cjelosti neprihvatljiva.

 

15. Grupa ponuditelja

15.1. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuditelja svaki član grupe dužan je dostaviti dokaze iz točke 6.1.,6.2, i Izjavu o ispunjenosti uvjeta iz članka 52 ZJN, kao i izjava iz točke 6.3.3.1 tenderske dokumentacije. Grupa ponuditelja dostavlja jednu zajedničku ponudu. U obrascu za ponudu označava član grupe ponuditelja koji je predstavnik grupe i ovlašten za komunikaciju sa ugovornim tijelom kao i za potpisivanje ugovora o javnoj nabavi.

15.2. Ukoliko se grupa ponuditelja ne izjasni o predstavniku grupe, njegova ponuda će u u cjelosti biti neprihvatljiva.

15.3 Ponuditelj koji je samostalno podnio ponudu ne može biti član grupe ponuditelja u istom postupku nabave. Član grupe ponuditelja ne može biti član druge grupe ponuditelja u istom postupku nabave.

 

16. INFORMACIJE O ZAŠTITI PRAVA DOBAVLJAČA

U slučaju da je ugovorno tijelo u tijeku postupka javne nabave izvršilo povredu odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu ugovrnom tijelu, na način i u rokovima propisanim člankom 99. i 101. Zakona.

 

17. Ostale informacije

Svi dokumenti u ponudi trebaju biti potpisani od strane ovlaštene osobe ili osobe koja se potpisuje po punomoći koja se prilaže u ponudi.

Sukladno članku 6. stavak 2. Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Dio B Zakona o javnim nabavama ("Službeni glasnik BiH" broj :104/14), ovaj poziv za dostavu ponuda objavit će se na zvaničnoj WEB stranici općine Čitluk.

 

Aneksi:

Aneks 1. Obrazac za dostavu ponude

Aneks 2. Obrazac za cijenu ponude

Aneks 3 Izjava iz čl.45.Zakona

Aneks 4. Izjava o sukobu interesa iz članka 52. Zakona Aneks 5. Obrazac povjerljivih informacija

Aneks 6. Nacrt ugovora

 

Natječajna dokumentacija

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: