Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(poništenje poziva) Nabavka finansijsko-konsultantskih usluga
KLINIČKI CENTAR UNIVERZITETA U
SARAJEVU
OBAVJEŠTENJE
O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
BROJ 506-2-2-3-831/14
Broj obavještenja o nabavci: 506-2-2-1-790/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Klinički centar Univerziteta u Sarajevu
Kontakt osoba: Almedina Alić
Telefon: 033268491
Elektronska po{ta: alma.alic@kcus.ba
I.2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.2.a. Vrsta: Javni subjekt
I.2.b. Nivo: Federacija Bosne i Hercegovine
I.2.c. Djelatnost: Zdravstvo
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge konsaltinga u menadžmentu te slične usluge
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
pružanje finansijsko-konsultantskih usluga
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
angažovanje finansijskog eksperta
pružanje finansijsko-konsultantskih usluga
II.5. Ukupna količina ili obim ugovora
1
II.5.a Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u
KM
35.000,00 KM
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja
radova
KCUS
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
9 mjeseci
Odjeljak III: POSTUPAK
III.1. Vrsta postupka
Ograničeni postupak
III.2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
Odjeljak IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. Datum poništenja: 3.7.2014.
(C-10751-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
VB Solution d.o.o. Sarajevo - ul. Hadžiristića br. 1 71000 Stari Grad
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
UNION BANKA d.d. SARAJEVO - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 19 71000 Centar
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
Sparkasse Leasing d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
Porsche Leasing d.o.o. - ul.Bulevar Meše Selimovića broj 16 71000 Sarajevo
-
Privredna komora USK Bihać - Trg maršala Tita bb 77000 Bihać
-
OPŠTINSKA UPRAVA OPŠTINE BROD - Svetog Save 17 74450 Bosanski Brod
-
02.06.2014