Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga čišćenja kancelarijskog prostora
AGENCIJA ZA IDENTIFIKACIONA
DOKUMENTA, EVIDENCIJU I RAZMJENU
PODATAKA BIH
DODATNO OBAVJEŠTENJE
ZA KONKURENTSKI ZAHTJEV BROJ 197-7-2-4-303/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i
razmjenu podataka BiH
Kontakt osoba: Adnan Vukojević
Adresa: Petra Kočića 61 Banja Luka
Poštanski broj: 78000
Opština/Grad: Banja Luka
IDB/JIB: 4402889700004
Telefon: 051340170
Faks: 051340180
Elektronska po{ta: adnan.vukojevic@iddeea.gov.ba
Internet adresa:www.iddeea.gov.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.3.a. Vrsta: Organ uprave
I.3.b. Nivo: Državni nivo
I.3.c. Djelatnost: Javna uprava
I.4. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge čišćenja zgrada i upravljanja imovinom
II.2. Opis
II.2.a Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga čišćenja kancelarijskog prostora
II.2.b Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga čišćenja kancelarijskog prostora u sjedištu
Agencije i Centru za skladištenje, personalizaciju i transport
dokumenata u Banja Luci
Odjeljak III: POSTUPAK
III.1. Rok i mjesto za prijem ponuda
Datum: 26.8.2014. Vrijeme: 10:00
Adresa i mjesto: Banja Luka, Petra Kočića 61.
(D-11324-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
MAJORDOMO d.o.o. - ul. Milinkladska br. 31 71000 Novo Sarajevo
-
Interming d.o.o. Sarajevo - Ferde Hauptmana 7 71000 Sarajevo
-
SJAJ-S d.o.o. Kakanj - Ul. Selima ef. Merdanovića 135 72240 Kakanj
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
Master clean s.z.u.r. Prnjavor - Novaka Pivaševića 48 78430 Prnjavor
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Mont gradnja d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Branka Šimića br. 2b 71000 Sarajevo