Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga programske infrastrukture za povezivanje HVIS sustava s VIS-om EU preko nacionalnog priključka
Hrvatska-Zagreb: Programski paket za poslovne informacije
2014/S 161-289240
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Ministarstvo vanjskih i europskih poslova
43541122224
Trg Nikole Šubića Zrinskog 7-8
Služba(e) za kontakt: Služba za nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Marijan Bučar
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: marijan.bucar@mvep.hr
Telefaks: +385 14597448
Internetska adresa(e):
Adresa profila kupca: www.mvep.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0039933
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Trg Nikole Šubića Zrinskog 7-8, Zagreb.
NUTS kod HR011
— osobne podatke koji se u njega unose uključujući i biometrijske podatke,
— podatke o podnesenim zahtjevima za vizu, izdanim, produljenim, odbijenim, poništenim i ukinutim vizama i razmjenu tih podataka između viznih tijela,
— postupak uzimanja biometrijskih podataka,
— način čuvanja i korištenja zbirke podataka zahtjeva za vizu.
Centralni VIS je središnji Vizni informacijski sustav EU, instrument u provedbi politike upravljanja Schengenskom granicom, odnosno vanjskim granicama zemalja članica Schengenskog sporazuma.
48482000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 7 200 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
U drugom stupnju ograničenog postupka javne nabave od odabranih natjecatelja zatražiti će se dostava jamstva za ozbiljnost ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora:
Nakon provedenog ograničenog postupka javne nabave i potpisivanja ugovora, od odabranog ponuditelja zatražiti će se dostava jamstva za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obaveza.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku:
Nakon provedenog ograničenog postupka javne nabave i potpisivanja ugovora, od odabranog ponuditelja zatražit će se dostava jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za slučaj da ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni obaveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Opis posebnih uvjeta: Tehnička specifikacija predmeta nabave predstavlja dokumentaciju čija je distribucija ograničena isključivo onim osobama koje imaju nužnost pristupa takvom podatku radi obavljanja poslova iz djelokruga radnog mjesta na koje su raspoređene/imenovane te će biti dostupna samo odabranim natjecateljima u drugom stupnju ograničenog postupka javne nabave uz pisani poziv za dostavu ponude.
Izjava o nekažnjavanju
Dokaz o ispunjavanju obaveze plaćanja dospjelih poreznih obaveza i obaveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Poznavanje nacionalne konzularne legislative neke od članica EU-a ili EFTA, ili poznavanje schengenske legislative.
Svaki natjecatelj ili ponuditelj mora u postupku javne nabave dostaviti dokaze da će imati na raspolaganju osoblje sa stručnim kvalifikacijama.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
— Barem jedna uspješna implementacija, nadogradnja i/ili održavanje aplikacije koja je usko povezana s konzularnim poslovanjem u nekoj od članica EU-a ili EFTA-e izvršena u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini
ili
— Barem jedna uspješna implementacija, nadogradnja i/ili održavanje povezivanja nacionalnog viznog sustava s centralnim schengenskim informacijskim sustavom izvršena u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini.
Za potrebe dokazivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt dužan je u zahtjevu za sudjelovanje kao dokaz dostaviti potvrdu o uredno izvršenom ugovoru, isti ili sličan kao što je predmet nabave, koja minimalno sadrži: naziv predmeta nabave, datum isporuke i naziv druge ugovorne strane.
a) Voditelj projekta (Project Manager)
Ukupan broj traženih stručnjaka: 1
— 10 godina relevantnog iskustva u vođenju projekata razvoja softvera (potvrda od poslodavca),
— poznavanje konzularnih procesa rada s vizama, vođenje projekta implementacije konzularnih procesa u radu s vizama u zadnjih 5 g – kao dokaz potpisana referenca naručitelja s imenom i prezimenom osobe,
— PMP certifikat ili ekvivalent,
— vladanje hrvatskim jezikom (dokazuje se školskom diplomom izdanom u Republici Hrvatskoj ili završetkom „B2” (ili jednakovrijednog) stupnja tečaja hrvatskog jezika);
b) Software Arhitekt
Ukupan broj traženih stručnjaka: 1
— 10 godina relevantnog iskustva u ulozi softver arhitekta na razvoju softverskih projekata (potvrda od poslodavca),
— poznavanje konzularnih procesa rada s vizama, uloga sw arhitekta na projektu vezanom uz implementaciju konzularnih procesa rada s vizama u zadnjih 5 g – kao dokaz potpisana referenca naručitelja s imenom i prezimenom osobe,
— dokaz vezan uz poznavanje tehnologije: MCPD – Web Developer ili ekvivalent.
Minimalno 5 godina iskustva u dizajniranju relacijskih baza podataka i razvoju modernih portalskih rješenja baziranih na relacijskim bazama podataka (potvrda od poslodavca);
c) Razvojni inženjer – Developer
Ukupan broj traženih stručnjaka – 5
— 5 godina relevantnog iskustva na razvoju softverskih projekata (potvrda od poslodavca),
— dokaz vezan uz poznavanje tehnologije: MCPD - Web Developer ili ekvivalent;
d) Stručnjak za razvoj baza podataka
Ukupan broj traženih stručnjaka – 3
— 5 godina relevantnog iskustva (potvrda od poslodavca),
— dokaz vezan uz poznavanje tehnologije: MCITP Database developer;
e) Stručnjak za administraciju baza podataka
Ukupan broj traženih stručnjaka – 2
— 5 godina relevantnog iskustva (potvrda od poslodavca),
— dokaz vezan uz poznavanje tehnologije: odgovarajući tehnički certifikat vezan uz tehnologiju MCITP Database Administrator;
f) Business Intelligence Expert
Ukupan broj traženih stručnjaka – 1
— 5 godina relevantnog iskustva (potvrda od poslodavca),
— certifikat: MCTS: SQL Server 2008, Business Intelligence and Maintenance.
Odjeljak IV.: Postupak
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
RAČUNARI Banja Luka d.o.o. - Ulica Bore Stankovića broj 13 78000 Banja Luka
-
PARAGRAF LEX d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulić br. 81 71000 Sarajevo
-
d.o.o. EKONOMIKA Cazin - Trg zlatnih ljiljana bb 77220 Cazin
-
5th DIMENSION d.o.o. Sarajevo - ul. Zvornička broj 33 71000 Novo Sarajevo
-
LRC d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića br. 1B 71000 Novo Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
PRESS CLIPPING d.o.o. Banja Luka - Bulevar Desanke Maksimović br 8 78000 Banja Luka
-
Smart Software d.o.o. - ul. Trg solidarnosti br. 2a 71000 Sarajevo