Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga održavanja opreme za personalizaciju smart kartica
AGENCIJA ZA IDENTIFIKACIONA
DOKUMENTA, EVIDENCIJU I RAZMJENU
PODATAKA BiH
DODATNO OBAVJEŠTENJE
ZA KONKURENTSKI ZAHTJEV BROJ 197-7-2-4-312/14
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i
razmjenu podataka BiH
Kontakt osoba: Adnan Vukojević
Adresa: Petra Kočića 61 Banja Luka
Poštanski broj: 78000
Opština/Grad: Banja Luka
IDB/JIB: 4402889700004
Telefon: 051340170
Faks: 051340180
Elektronska po{ta: adnan.vukojevic@iddeea.gov.ba
Internet adresa:www.iddeea.gov.ba
I.2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku
dokumentaciju
Kao pod I.1
I.3. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.3.a. Vrsta: Organ uprave
I.3.b. Nivo: Državni nivo
I.3.c. Djelatnost: Javna uprava
I.4. Zajednička nabavka
Ne
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge servisiranja i popravke
II.2. Opis
II.2.a Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga održavanja opreme za personalizaciju smart
kartica
II.2.b Kratak opis predmeta ugovora
Navedeno u KZ
Odjeljak III: POSTUPAK
III.1. Rok i mjesto za prijem ponuda
Datum: 22.9.2014. Vrijeme: 10:00
Adresa i mjesto: Banja Luka, Petra Kočića 61.
(D-13466-14)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Kodeks d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 17 71000 Sarajevo
-
HTZ Velenje I.P. d.o.o. Velenje - Partizanska cesta 78 3320 Velenje
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
ProcessControl d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman paše broj 18A 71000 Sarajevo
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LUPON VENTURES d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Solidarnosti 4 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INELEX d.o.o. Sarajevo - ul. Rudija Alvadža broj 137 71000 Sarajevo
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
ECCOS INŽENJERING d.o.o. - ul. Pofalićka broj 5 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo