Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(MK) Nabavka usluga provedbe zakonodavstva o uzajamnom priznavanju stručnih kvalifikacija
bivša jugoslavenska Republika Makedonija-Skopje: IPA — Provedba zakonodavstva o uzajamnom priznavanju stručnih kvalifikacija
2014/S 169-299856
Poziv na nadmetanje za pružanje usluga
Lokacija — Europa (izvan EU-a) — bivša jugoslavenska Republika Makedonija
Središnja jedinica za financiranje i ugovaranje (CFCD) pri Ministarstvu financija, Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA.
Specifikacije ugovora
1. usklađivanje zakonskog okvira o priznavanju stručnih kvalifikacija s pravnom stečevinom EU-a;
2. jačanje sposobnosti relevantnih institucija za provedbu zakonodavstva o uzajamnom priznavanju stručnih kvalifikacija;
3. razvoj baze podataka prilagođene uzajamnom priznavanju za stručne kvalifikacije.
Tijekom provedbe aktivnosti, posebna pažnja mora biti usmjerena na jačanje, na centralnoj i na lokalnoj razini, sposobnosti lokalnih predmetnih institucija i drugih predmetnih dionika u osiguravanju kvalitete institucionalnih sposobnosti.
Uvjeti sudjelovanja
Konzorcij može biti stalna, zakonski uspostavljena zajednica ili zajednica koja je neslužbeno uspostavljena radi određenog postupka nabave. Svi članovi konzorcija (tj. voditelj i svi ostali članovi) solidarno su odgovorni javnom naručitelju.
Sudjelovanje fizičke ili pravne osobe koja ne ispunjava uvjete (u skladu s točkom 11.) dovest će do automatskog isključenja te osobe. Ako je takva osoba dio konzorcija, cijeli će konzorcij biti isključen.
Okvirni rokovi
Uvjeti sposobnosti i kriteriji za odabir ponude
1) Ekonomska i financijska sposobnost natjecatelja (na temelju točke 3. prijavnog obrasca). U slučaju da je natjecatelj javno tijelo, trebaju se dostaviti jednakovrijedni podaci:
— prosječni godišnji promet natjecatelja za posljednje 3 zaključene financijske godine mora iznositi najmanje 600 000 EUR.
2) Stručna sposobnost natjecatelja (na temelju točaka 4. i 5. prijavnog obrasca):
— najmanje 3 stalnih zaposlenika koji trenutačno rade za natjecatelja u području povezanom s ovim ugovorom.
3) Tehnička sposobnost natjecatelja (na temelju točaka 5. i 6. prijavnog obrasca):
— natjecatelj je pružao usluge u okviru najmanje 2 projekta sa svojim udjelom u proračunu od najmanje 600 000 EUR za svaki projekt, s datumom završetka projekta unutar razdoblja od 3 godine prije krajnjeg roka za podnošenje prijava (kako je navedeno u točki 23. ovog poziva na nadmetanje) u sljedećim područjima stručnosti:
• najmanje 1 projekt u pripremi zakonskog okvira i/ili jačanja institucionalne sposobnosti i/ili usklađivanja nacionalnog zakonodavstva sa zakonodavstvom EU-a u području uzajamnog priznavanja stručnih kvalifikacija i/ili slobode pružanja usluga,
• najmanje 1 projekt u području razvijanja programske podrške i/ili podatkovnih baza namijenjenih za stručne kvalifikacije i/ili slobodu pružanja usluga.
Dostavljeni projekt (pojedinačni ugovor) koji obuhvaća više od 1 područja stručnosti smatrat će se samo 1 projektom.
U svrhu ovog postupka ulaska u uži krug, projekt koji natjecatelj navodi mogao je započeti ili završiti u bilo koje vrijeme tijekom navedenog razdoblja, ali ne nužno započeti i završiti tijekom tog razdoblja niti biti proveden tijekom čitavog navedenog razdoblja. Natjecatelji/ponuditelji se smiju pozivati na projekte izvršene tijekom referentnog razdoblja (iako su započeti ranije) ili na projekte koji još nisu dovršeni. U slučaju projekata izvršenih tijekom referentnog razdoblja, projekt će se u potpunosti uzeti u obzir ako je dostavljen dokaz o izvršenju (izjava ili potvrda od subjekta s kojim je sklopljen ugovor, dokaz o konačnom plaćanju). U slučaju projekata koji i dalje traju, u obzir će se uzeti samo dio uredno izvršen tijekom referentnog razdoblja. Za ovaj će se dio morati dostaviti dokumentacija s dokazima (slično izvršenim projektima) u kojima se navodi njihova vrijednost. Ako je natjecatelj/ponuditelj proveo projekt u okviru konzorcija, postotak projekta koji je natjecatelj/ponuditelj uspješno dovršio mora biti jasno naveden u dokumentaciji s dokazima, kao i opis prirode pruženih usluga ako su korišteni uvjeti sposobnosti koji se odnose na značajnost iskustva.
Prethodno iskustvo koje može dovesti do kršenja ugovora i njegova raskida od strane javnog naručitelja neće se uzeti u obzir. To se također odnosi na prethodna iskustva stručnjaka koja se traže prema ugovoru o pružanju usluga temeljenom na naknadi.
Gdje je to prikladno i za određeni ugovor, gospodarski se subjekt može oslanjati na sposobnosti drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu veza koje ima s njima. Ako se natjecatelj oslanja na sposobnosti drugih subjekata, mora dokazati javnom naručitelju da će na raspolaganju imati sredstva potrebna za izvršenje ugovora, primjerice prihvaćanjem obveze drugih subjekata da će mu ta sredstva staviti na raspolaganje. Takvi subjekti, primjerice matično poduzeće gospodarskog subjekta, moraju poštivati ista pravila o pravu sudjelovanja kao i gospodarski subjekt, posebice ona o državljanstvu.
Ako više od 8 prihvatljivih natjecatelja ispunjava navedene uvjete sposobnosti, moraju se revidirati relativne slabosti i snage prijava tih natjecatelja kako bi se utvrdilo 8 najboljih natjecatelja. Jedini čimbenici koji će se uzeti u obzir tijekom navedenog ponovnog pregledavanja su:
1) najveći broj projekata u skladu s uvjetima iz prethodno navedene točke 21.3.;
2) u slučaju da 2 ili više natjecatelja imaju jednak broj projekata (u skladu s prethodno navedenom točkom 21.3.), odlučujuća će biti ukupna vrijednost udjela za svaki ugovor koji je natjecatelj proveo u tim ugovorima.
Napomena: (1) je mjerodavan kriterij, a kriterij (2) se primjenjuje ako 2 ili više natjecatelja imaju isti broj za (1). Radi transparentnosti, natjecatelji također moraju unijeti brojčanu vrijednost u stupac 4., odjeljak 6. standardnog prijavnog obrasca.
Prijava
Prijave zaprimljene nakon isteka navedenog roka neće se uzeti u obzir.
Prijave se moraju podnijeti na standardom prijavnom obrascu, čiji se oblik i upute moraju strogo poštivati. Prijavni je obrazac dostupan na sljedećoj internetskoj adresi: http://ec.europa.eu/europeaid/prag/annexes.do?group=B
Bilo kakva dodatna dokumentacija (brošure, pisma itd.) dostavljena uz prijavu neće se uzeti u obzir.— pošiljkom s dostavnicom (putem ovlaštenog pružatelja poštanskih usluga) na adresu:
Ministarstvo financija, Središnji odjel za financiranje i ugovaranje (CFCD), St. Sveti Kiril i Metodij No 54, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA. Telefon/telefaks +389 3231219,
— ili izravnim uručenjem (uključujući korištenje kurirskih usluga) javnom naručitelju, koji će izdati potpisanu i datiranu potvrdu o primitku:
Ministarstvo financija, Središnji odjel za financiranje i ugovaranje (CFCD), Odjel za nabavu i ugovaranje EU-a, Sv. Kiril i Metodij 54, 1000 Skopje, BIVŠA JUGOSLAVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA. Telefon/telefaks +389 3231219.
Radno vrijeme: Ponedjeljak–petak 8:30–16:30, SEV.
Naslov ugovora i uputa na objavu (vidi prethodno navedenu točku 1.) moraju biti jasno naznačeni na omotnici koja sadrži prijavu te se moraju navesti u svakom budućem dopisivanju s javnim naručiteljem.
Prijave podnesene na druge načine neće se uzeti u obzir.
Obavijest o izmjeni ili povlačenju prijave mora biti pripremljena i podnesena u skladu s točkom 25. Na vanjskoj omotnici (i unutarnjoj, ako se koristi) potrebno je naznačiti „Alteration” (Izmjena) ili „Withdrawal” (Povlačenje), kako je potrebno.
Broj objave u SL-u: 2014/S 51-084386.
Ako natjecatelj jasno ne naznači naslov ugovora i uputu na objavu (vidi gore pod točkom 1.) na omotnici u kojoj se nalazi prijava, ista će biti isključenja iz daljnjeg ocjenjivanja.
Javni naručitelj zadržava pravo od korisnika i/ili natjecatelja zahtijevati reference o dovršenim ugovorima koje natjecatelj navede u prijavnom obrascu.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ConnexIT d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
TUVADRIA d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Efendije Pandže bb 71000 Novo Sarajevo
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
CRO CERT BH d.o.o. Sarajevo Ilidža - ul. Ibrahima Ljubovića br. 15 71210 Ilidža
-
TÜV NORD Adriatic d.o.o. Predstavništvo u BiH - Marka Marulića 2/1, zgrada Uniprometa 71000 Sarajevo
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
Energocontrol Zagreb d.o.o. Zagreb - Kovinska 30 10000 Zagreb