Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.10.2020. 14:23
(aukcija) Nabavka usluga preventivnog ljekarskog pregleda žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti specifičnih za žene
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
38-7-2-112-3-62/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE VLADE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4402752740009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Jovana Trožić
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-324
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta szp@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Zdravstvene i socijalne usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Preventivni ljekarski pregled žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti specifičnih za žene
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Preventivni ljekarski pregled žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti specifičnih za žene
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 85000000-9 | Usluge u oblasti zdravstva i socijalne zaštite |
Dodatni predmet(i) | 85100000-0 | Usluge u oblasti zdravstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Navedeno u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
8.11.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.11.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Administrativni centar Vlade RS, Trg Republike Srpske br.1, Lamela A,
9.sprat, kancelarija 32
Datum i vrijeme 9.11.2020. 12:30
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Jasna Savković
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-324
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta szp@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Jovana Trožić
Adresa Trg Republike Srpske broj 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 338-571
Faks (051) 338-550
Elektronska pošta j.trozic@szp.vladars.net
Internet adresa vladars.net
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 – Preventivni ljekarski pregled žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti psecifičnih za
žene na lokaciji, adresi izvršioca usluge u Banjoj Luci
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Preventivni ljekarski pregled žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti psecifičnih za žene na
lokaciji, adresi izvršioca usluge u Banjoj Luci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 85100000-0 | Usluge u oblasti zdravstva |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
8500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
21 dan od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Banja Luka
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 8.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.11.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 9.11.2020. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Preventivni ljekarski pregled žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti psecifičnih z
a žene na lokaciji, adresi izvršioca usluge u Istočnom Sarajevu
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Preventivni ljekarski pregled žena radi prevencije i blagovremenog otkrivanja bolesti psecifičnih za žene na
lokaciji, adresi izvršioca usluge u Istočnom Sarajevu
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 85100000-0 | Usluge u oblasti zdravstva |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1500,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
21 dan od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Istočno Sarajevo
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 8.11.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.11.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 9.11.2020. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KANTONALNA BOLNICA ZENICA - Ulica Crkvice broj 67 72000 Zenica
-
JZNU Dom zdravlja Tuzla - ul. Albina i Franje Herljevića broj 1 75000 Tuzla
-
Kantonalni zavod za javno zdravstvo - Fra Ivana Jukića broj 2 72000 Zenica
-
ZU ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO USK Bihać - Dr. Irfana Ljubljankića bb 77000 Bihać
-
Kantonalni zavod za medicinu rada i sportsku medicinu - Bulevar Kralja Tvrtka I broj 4 72000 Zenica
-
JZU Dom zdravlja Živinice - ul. Alije Izetbegovića br. 17 75270 Živinice
-
JZU Dom zdravlja Stana Tomić Pale - Svetosavska 18 71420 Pale
-
ZU Banja-Terme-Ilidža - ul. Hrasnička cesta br. 10 71210 Ilidža
-
Dom Zdravlja Istočno Sarajevo - Stefana Nemanje 1. 71126 Istočno Novo Sarajevo
-
16.11.2020
-
16.11.2020