Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.12.2020. 14:22
(aukcija) Nabavka usluga redovnog i interventnog održavanja uređaja proizvođača General Electric (CT, RTG, UZV, Aparat za anesteziju, Mamograf, Radna stanica AW4.5 i ISSA PACS SISTEM)
OBAVIJEST O NABAVI
555-7-2-172-3-59/20
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ŽUPANIJSKA BOLNICA "DR.FRA MIHOVIL SUČIĆ" LIVNO
IDB/JIB 4281045960009
Kontakt osoba/Služba za kontakt Valerija Pavić
Adresa Ul. Sv. Ive broj 2
Poštanski broj 80101 Livno (hp mo)
Općina/Grad Livno
Telefon (034) 200-423
Faks (034) 200-423
Elektronička pošta bolnica.livno@tel.net.ba
Internet adresa www.bolnica-livno.com
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Kanton 10
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Redovno i interventno održavanje uređaja proizvođača General Electric (CT, RTG, UZV, Aparat za anesteziju, Mamograf,
Radna stanica AW4.5 i ISSA PACS SISTEM)
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Redovno i interventno održavanje uređaja proizvođača General Electric (CT, RTG, UZV, Aparat za anesteziju, Mamograf,
Radna stanica AW4.5 i ISSA PACS SISTEM)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50421000-2 | Usluge popravaka i održavanja medicinske opreme |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
20000 KM
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.12.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 22.12.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao u TD
Datum i vrijeme 22.12.2020. 12:05
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Đaković VS d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 4 78000 Banja Luka
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
HEBE d.o.o. Sarajevo - ulica Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
TGT a.d. Laktaši - Ulica Nikole Pašića broj 28 78250 Laktaši
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
SONO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija broj 36 71000 Sarajevo