Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.12.2020. 13:22
Nabavka usluga izrade Planova evakuacije za objekte KCUS-a
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-7-2-902-3-582/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Lejla Dumanjić
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada Planova evakuacije za objekte KCUS-a
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izrada Planova evakuacije za objekte KCUS-a i to : Zgrada hirurgije, Tehnički sektor, Klinička apoteka, DIP, Zgrada traume
(KUM, Očna, Neurohirurgija i Plastična hirurgija), TEB, Klinika za nefrologiju, Neurološka klinika, Psihijatrijska klinika, Klinika
za infektivne bolesti, Klinika za kožne i venerične bolesti, Kabinet generalne direktorice, Institut za NIR, Klinika za ortopediju i
traumatologiju, Klinika za bolesti srca, krvnih žila i reumatizma, Klinika za radiologiju, Zgrada finansija, Klinika za plućne
bolesti i tuberkulozu i Klinika za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju –lokalitet Ilidža, koje će se vršitit u skladu sa Zakonom o
zaštiti od požara i vatrogastvu (Sl.novine FBiH br.64/09), Pravilnikom o zaštiti od požara građevina za javnu upotrebu (
Sl.novine FBiH br.86/11), Uredbom o sadržaju i načinu izrade planova zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća i
planova zaštite od požara ( Sl.novine FBiH br.8/11), Metodologijom za izradu procjene ugroženosti od požara (Sl.novine FBiH
br.8/11), Pravilnikom o kriterijima za kadrovske, tehničke i druge uslove koje moraju ispunjavati lica registrovana za poslove
zaštite od požara (Sl.novine FBiH 7/12) i Zakon o zaštiti na radu (Sl.novine FBiH br. 79/20).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 98390000-3 | Ostale usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definisano tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Definisano tenderskom dokumentacijom
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Definisano tenderskom dokumentacijom
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
6.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.01.2021. 09:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Bolnička 25. Tehnički sektor -sala za sastanke
Datum i vrijeme 07.01.2021. 10:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Lejla Dumanjić
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-590
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta lejla.dumanjic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DSC d.o.o. Sarajevo - ul. Ante Fijamenga br. 14 B 71000 Novo Sarajevo
-
A ELING d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Radna zona Zenica I 72000 Zenica
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
INZA lab d.o.o. Sarajevo - ul. Vitomira Lukića broj 12a 71210 Ilidža
-
ENERGO SISTEMd.o.o.Brčko distrikt - ul. Dejtonska br. 141 A 141A 76000 Brčko Distrikt
-
FILLING d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička broj 57III 71000 Sarajevo
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
V-Z-ZAŠTITA d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca broj 15 H 78000 Banja Luka
-
EKO-BeL d.o.o. Laktaši - Ulica Cara Dušana broj 84 78252 Laktaši
-
PREVENTIVA d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Jugovića broj 39 78000 Banja Luka
-
Proving d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga bb 71000 Sarajevo
-
21.01.2021