Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.01.2021. 15:27
Nabavka ugostiteljskih usluga za 2021. godinu
Broj: 0602-46-4/21
Sarajevo, 04.01.2021. godine
POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
(Aneks II dio B Zakona o javnim nabavkama)
VRSTA POSTUPKA NABAVKE:
Postupak nabavke na koju se primjenjuje poseban režim shodno članu 8. Zakon o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj 39/2014) i u skladu sa Pravilnikom o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. dio B Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj 66/2016).
I. PREDMET NABAVKE:
Nabavku ugostiteljskih usluga za 2021. godinu.
KONTAKT PODACI:
Lice koje je ovlašteno da vodi komunikaciju u ime Ugovornog organa sa ponuđačima: Damira Mujčinović tel.: +387(0)33 535 170 fax: +387(0)33 535 164
e-mail adresa: damira.mujcinovic@pokop.ba; kjkp_pokop@bih.net.ba.
II.OPIS PREDMETA NABAVKE:
Nabavku ugostiteljskih usluga za 2021. godinu.
1. Molimo Vas da nam dostavite ponudu u kojoj će te iskazati spremnost za pružanje ugostiteljskih usluga za 2021. godinu. JRJN: 55310000-6 Usluge restorana i usluge posluživanja hranom
2.Izvršenje usluga će se vršiti jednokratno po potrebi ugovornog organa tokom 2021. godine. Plaćanje usluga će se vršiti prema ponudi ponuđača u roku od 7 dana po prijemu uredno ispostavljene fakture.
III. PERIOD ZA KOJI SE ZAKUUČUJE UGOVOR:
Ugovori se zaključuju tokom 2021. godine u zavisnosti od vrijednosti nabavke ugovorom se može smatrati i faktura.
IV. KRITERIJ ZA IZBOR PONUDE U SKLADU SA ČLANOM 64. ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
Shodno članu 10. stav (2) Pravilnika, Ugovorni organ će u periodu izkazane potrebe za ovom vrstom neprioritetne usluge izbor između prijavljenih ponuđača za konkretnu uslugu vršiti na osnovu svojih potreba, po svakoj prispjeloj ponudi.
V.USLOVI I ZAHTJEVI KOJE PONUĐAČI TREBAJU ISPUNITI
Svi zainteresovani privredni subjekti koji pružaju ugostiteljske usluge mogu se prijaviti na način, da dostave svoje prijedloge ponude, u svrhu ispitivanja tržišta za ugostiteljske usluge.
Ponuđači su obavezni uz ponudu dostaviti sljedeću dokumentaciju kojom potvrđuju da ispunjavaju uslove tražene zahtjevom za dostavu ponuda:
a) Ovjerenu izjavu o kapacitetu objekata za prijem gostiju;
b) Cjenovnik usluga.
VI.NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDE I ROK
Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa Pozivom Ugovornog organa.
Ponuđači podnose ponude putem fax-a ili maila iz tačke I poziva tokom 2021. godine sa naznakom: „PONUDA ZA NABAVKU UGOSTITELJSKIH USLUGA- NE OTVARAJ".
VII.DATUM I VRIJEME ZA PROVOĐENJE PREGOVARANJA I/ILI DISKUSIJA SA PONUĐAČIMA AKO JE TO NEOPHODNO:
Nema pregovora
VIII.VRSTA I VRIJEDNOST GARANCIJE ZA OZBIUNOST PONUDE ILI ZA UREDNO IZVRŠENJE UGOVORA, UKOLIKO SU ONE PREDVIĐENE:
Nema zahtjeva za garanciju
IX.DA LI SE UGOVOR ZA USLUGE ZAKUUČUJE ZA JEDNOKRATNO IZVRŠENJE ODREĐENE USLUGE ILI NA PERIOD KOJI NE MOŽE BITI DUŽI OD TRI GODINE:
Zaključivat će se više jednokratnih ugovora u 2021. godini. Ugovorom se može smatrati i faktura.
X.KRAJNJI ROK ZA DOSTAVU PONUDA (datum i mjesto)
Do 31.12.2021. Sarajevo, adresa Naručioca
XI.WEB ADRESA STRANICE ILI DRUGA INTERNETSKA ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE PREUZETI DODATNA DOKUMENTACIJA (AKO JE DODATNA DOKUMENTACIJA PREDVIĐENA)
Dodatna dokumentacija nije predviđena
XII.DODATNE INFORMACIJE:
Naručilac će formirati komisiju koja će po prijemu svake ponude istu evaluirati i predložiti zaključenje ugovora ili odbijanje ponude, zavisno od kvaliteta prispjele ponude i potrebe naručioca za istom.
Obavještenje o dodjeli Ugovora objavit će se u skladu sa članom 74. stav (2) Zakona.
Dostaviti:
1. Službi za komercijalne poslove;
2. Na web-stranicu ugovornog organa www.pokop.ba;
3. a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TEHNOGRAD-company d.o.o. Tuzla - Ul. Fra Grge Martića br. 8 75000 Tuzla
-
UR restoran THEATRE AS vl. Ramić Aziz Bihać - 5. korpusa b.b. 77000 Bihać
-
GLOBUS D.o.o. Bijeljina, Dvorovi - Karađorđeva bb 76311 Bijeljina
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
Salčinovići d.o.o. Zenica (Likvidiran) - Mehmedalije Tarabara 6 72000 Zenica
-
J.P. Međunarodna zračna luka-aerodrom Mostar d.o.o. Mostar - Ortiješ bb. 88000 Mostar
-
Asocijacija za ekonomski razvoj REDAH Mostar - Bulevar narodne revolucije 15. 88000 Mostar
-
BH Passport d.o.o. Sarajevo - ul. Radićeva br.3 71000 Sarajevo
-
KOMPAS-SARAJEVO d.o.o. Sarajevo - ulica Titova broj 8 71000 Sarajevo
-
BRAĆA MUJIĆ EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 212 71210 Ilidža
-
Košarkaški klub PLAY OFF Sarajevo - Dženetića Čikma 10 71000 Sarajevo
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
UU MALJ BPK-a Facelija Goražde - Ferida Dizdarevića 21 73000 Goražde
-
25.01.2022