Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.01.2021. 15:58
Nabavka usluga tehničkog pregleda motornih vozila ŠPD-a u toku 2021.godine
ŠPD« UNSKO-SANSKE ŠUME» d.o.o. Bosanska Krupa
Ul. Radnička bb,77 240 Bosanska Krupa
Tel./Fax. +387 37 476 901 / +387 37 476 923
http://www.ussume.ba
e-mail: javnenabavke@ussume.ba
ID broj: 4263074140004
PDV broj: 263074140004
Porezni broj: 11071044
Raiffeisen bank: 1610 3500 1413 0032
Unicredit: 3385 3022 6114 4206
Broj: 021-50-1/20
Datum: 07.01.2021. god.
U skladu sa članom 7. Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Anexa II dio B Zakona o javnim nabavkama („Sl.Glasnik BiH“ br. 66/16), pripremljen je
P O Z I V
ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
ZA NABAVKU USLUGA IZ ANEXA II DIO B ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
I – PREDMET NABAVKE
Predmet postupka dodjele ugovora o uslugama iz Anexa II dio B Zakona o javnim nabavkama su:
„Usluge tehničkog pregleda motornih vozila ŠPD-a u toku 2021.godine“, kako slijedi:
LOT 1 “Usluge tehničkog pregleda motornih vozila na području Direkcije ŠPD-a i Pogona gospodarenja u općini Bos.Krupa“
LOT 2 “Usluge tehničkog pregleda motornih vozila na području općine Sanski Most“
LOT 3 “Usluge tehničkog pregleda motornih vozila na području općine Ključ“
LOT 4 “Usluge tehničkog pregleda motornih vozila na području općine Bihać“
LOT 5 “Usluge tehničkog pregleda motornih vozila na području općine Bosanski Petrovac“
LOT 6 “Usluge tehničkog pregleda motornih vozila na području općine Cazin“
UKUPNA PLANIRANA VRIJEDNOST ZA SVE LOTOVE 16.400,00 KM bez PDV-a.
VRIJEDNOST NABAVKE PO LOT-ima:
LOT 1 - 3.500,00 KM
LOT 2 - 1.800,00 KM
LOT 3 - 1.000,00 KM
LOT 4 - 2.300,00 KM
LOT 5 - 6.300,00 KM
LOT 6 - 1.500,00 KM
Ovim pozivom se pozivate da dostavite ponudu za pružanje usluga tehničkog pregleda za ŠPD« UNSKO-SANSKE ŠUME» d.o.o. Bosanska Krupa u trajanju do 31.12.2021.godine, kako slijedi:
Ugovorni organ: ŠPD« UNSKO-SANSKE ŠUME» d.o.o. Bosanska Krupa
Radnička bb, Bosanska Krupa
IDB/JIB: 4263074140004
Telefon: 037-476-901
Faks: 037-476-929
Web.adresa: www.ussume.ba
Opis predmeta nabavke i tehničke specifikacije:
Predmet nabavke: Usluge tehničkog pregleda vozila
JRJN:71631200-20
Tehnička specifikacija: Predmet nabavke: Usluge tehničkog pregleda sa uključenim PDV-om i svim ostalim pripadajućim obavezama i troškovima.
Mjesto pružanja usluga: na prostoru Unsko-sanskog kantona
Pravo učešća:
Pravo učešća u postupku nabavke usluga iz Anexa II dio B Zakona o javnim nabavkama imaju ponuđači koji su registrovani i ovlašteni za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog postupka.
Procijenjena ukupna vrijednost nabavke za period tokom kojeg će se nabavljati predmetna usluga:
16.400,00 KM (bez PDV)
Način dostavljanja ponuda:
Putem pošte, faksa,elektronski (e-mail)
Adresa na koju se ponude dostavljaju:
ŠPD« UNSKO-SANSKE ŠUME» d.o.o. Bosanska Krupa
Radnička bb, Bosanska Krupa
IDB/JIB: 4263074140004
Telefon: 037-476-901
Faks: 037-476-929
e.mail: javnenabavke@ussume.ba
Da li se ugovor za usluge zaključuje za jednokratno izvršenje određene usluge ili na period koji ne može biti duži od četiri godine:
Usluge će se pružati sukcesivno, prema potrebi do 31.12.2021.godine. Račun za izvršenu uslugu će se smatrati ugovorom, od jednog ili od više dobavljača.
Način i rok plaćanja: Virmanom 30 dana nakon izvršene usluge.
Krajnji rok za dostavu ponuda:
31.12.2020.godine u 12 sati.
Kontakt osoba, broj telefona i adresa elektronske pošte:
* Arnautović Midhad, 037-476-926, javnenabavke@ussume.ba
UGOVORNI ORGAN
PREDSJEDNIK UPRAVE
ŠERIF KALJIKOVIĆ, dipl. ing. drvne industrije
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EIB Internationale a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 14 78000 Banja Luka
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
Atos osiguranje a.d. Bijeljina - Ulica Filipa Višnjića broj 118 76300 Bijeljina
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
Sarajevo osiguranje d.d. Sarajevo Podružnica Tuzla - Slatina 4 75000 Tuzla
-
Servis Vidović d.o.o. Banja Luka - Prote Nikole Kostića br. 1 78000 Banja Luka
-
Sarajevo-osiguranje d.d. Sarajevo - Podružnica Banja Luka - Zmaj Jovina br. 9 78000 Banja Luka
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Sarajevo - Azize Šaćirbegovića 10 71000 Sarajevo
-
ROTAS d.o.o. Banja Luka - Ulica Braće Pišteljića broj 6 78000 Banja Luka
-
Krajina-Kros d.o.o. Banja Luka, u stečaju - Ulica Braće Pantića broj 2 78000 Banja Luka
-
USLUGATRANS d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 37 78250 Laktaši
-
Agram d.d. - Podružnica Sarajevo - Trg međunarodnog prijateljstva 20 71000 Sarajevo