Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.01.2021. 09:24

(HR) Nabavka usluga stručnog nadzora i koordinatora zaštite na radu nad izvođenjem radova na izgradnji nove luke Korčula – luka Polačište

Izvor: Official Journal of the European Union, 08.01.2021.

Hrvatska-Korčula: Nadzor građevinskih radova

2021/S 005-006347

Obavijest o nadmetanju

Usluge

Pravna osnova:

Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese

Službeni naziv: Županijska lučka uprava Korčula
Nacionalni registracijski broj: 11940092232
Poštanska adresa: Trg Petra Šegedina 7
Mjesto: Korčula
NUTS kod: HR03 Jadranska Hrvatska
Poštanski broj: 20260
Država: Hrvatska
E-pošta: katarina.zaknic.cenan@portkorcula.eu
Telefon: +385 20715241
Internetska(-e) adresa(-e): 
Glavna adresa: https://portkorcula.eu/

I.3)Komunikacija

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0000336

Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

I.4)Vrsta javnog naručitelja

Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava

I.5)Glavna djelatnost

Druga djelatnost: Ostalo

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave

II.1.1)Naziv:

Stručni nadzor i koordinator zaštite na radu nad izvođenjem radova na izgradnji nove luke Korčula – luka Polačište

Referentni broj: JN-POL-2/2021

II.1.2)Glavna CPV oznaka

71247000 Nadzor građevinskih radova

II.1.3)Vrsta ugovora

Usluge

II.1.4)Kratak opis:

Predmet ove nabave je stručni nadzor i koordinator zaštite na radu nad izvođenjem radova na izgradnji nove luke Korčula – luka Polačište.

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 3 855 000.00 HRK

II.1.6)Podaci o grupama

Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne

II.2)Opis

II.2.2)Dodatne šifre CPV-a

71247000 Nadzor građevinskih radova

II.2.3)Mjesto izvršenja

NUTS kod: HR03 Jadranska Hrvatska

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja: 

Grad Korčula, otok Korčula, naselja Žrnovo – Žrnovska Banja.

II.2.4)Opis nabave:

Predmet ove nabave je stručni nadzor i koordinator zaštite na radu nad izvođenjem radova na izgradnji nove luke Korčula – luka Polačište.

II.2.5)Kriteriji za dodjelu

Niže navedeni kriteriji

Kriterij kvalitete - Naziv: Specifično iskustvo stručnjaka / Ponder: 70

Kriterij troška - Naziv: Financijski dio ponude - cijena ponude / Ponder: 30

II.2.6)Procijenjena vrijednost

Vrijednost bez PDV-a: 3 855 000.00 HRK

II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave

Trajanje u mjesecima: 30

Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne

II.2.10)Podaci o varijantama

Varijante su dopuštene.: ne

II.2.11)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja

III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Popis i kratki opis uvjeta: 

Gospodarski subjekt u ovom postupku javne nabave mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost

Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi

III.2)Uvjeti povezani s ugovorom

III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora

Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave

IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne

IV.2)Administrativni podaci

IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 15/02/2021

Lokalno vrijeme: 12:00

IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima

IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Hrvatski

IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 15/02/2021

Lokalno vrijeme: 12:00

Mjesto: 

Županijska lučka uprava Korčula, Trg Petra Šegedina 7, HR-20 260 Korčula.

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ova nabava će se ponavljati.: ne

VI.3)Dodatni podaci:

VI.4)Postupci pravne zaštite

VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr

VI.5)Datum slanja ove obavijesti:

05/01/2021

  

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: