Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.01.2021. 16:18

(aukcija) Nabavka usluga čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 15.01.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1415-1-2-3-3-5/21



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba/Služba za kontakt Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

4

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

72900,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH, kako
slijedi:
LOT 1 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Mostar - Porezna ispostava Neum-Ravno i Porezn
a ispostava Jablanica
LOT 2 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Tuzla - Porezna ispostava Banovići, Porezn
a ispostava Kladanj, Porezna ispostava Čelić, Porezna ispostava Sapna i Porezna ispostava Teočak
LOT 3 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak
LOT 4 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH,
sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Ljubuški, Porezna ispostava Široki Brijeg, Porezna
ispostava Ljubuški i Porezna ispostava Posušje


II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja
Dodatni predmet(i) 90919200-4 Usluge čišćenja kancelarija


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Plaćanje putem trezora Federalnog ministarstva finansija

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

25.1.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića
broj 4, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.


ANEKS A


I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 1 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Mostar - Porezna ispostava Neum-Ravno i Porezn
a ispostava Jablanica

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

LOT 1 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Mostar - Porezna ispostava Neum-Ravno i Porezn
a ispostava Jablanica

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

16500,00

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Mostar:
1. Porezna ispostava Neum-Ravno, ul. Zagrebačka 47
2. Porezna ispostava Jablanica, ul. Trg Oslobođenja 32

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30


IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00

X Dodatne informacije

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 2 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Tuzla - Porezna ispostava Banovići, Porezn
a ispostava Kladanj, Porezna ispostava Čelić, Porezna ispostava Sapna i Porezna ispostava Teočak

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

LOT 2 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Tuzla - Porezna ispostava Banovići, Porezn
a ispostava Kladanj, Porezna ispostava Čelić, Porezna ispostava Sapna i Porezna ispostava Teočak

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

14400,00

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Tuzla:
Porezna ispostava Banovići, ul. Hasana Sinanovića Habeta 1 (stara pošta)
Porezna ispostava Kladanj, ul. Kladanjske brigade 4 (Zgrada stare banke)
Porezna ispostava Čelić, ul. Alije Izetbegovića do broja 60 (Zgrada Općine Čelić)
Porezna ispostava Sapna, ul. 206. Viteška brdska brigada bb (Zgrada tržnog - poslovnog centra u Sapni)
Porezna ispostava Teočak, ul. Centar bb (Zgrada Općine Teočak)

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije


VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00

X Dodatne informacije

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 3 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

LOT 3 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije
BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

18000,00

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Orašje, ul. VIII Ulica 40, 76270 Orašje i
Porezna ispostava Odžak, ul. Trg 2

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00

X Dodatne informacije

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.


ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 4 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH,
sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Ljubuški, Porezna ispostava Široki Brijeg, Porezna
ispostava Ljubuški i Porezna ispostava Posušje

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

LOT 4 - Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH,
sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Ljubuški, Porezna ispostava Široki Brijeg, Porezna
ispostava Ljubuški i Porezna ispostava Posušje

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja


III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

24000,00

III 2. Trajanje okvirnog sporazuma

3 Godina(e)

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Ljubuški, ul. Hrvatskih branitelja 26, 88320 Ljubuški
Porezna ispostava Široki Brijeg, ul. Matije Gupca 10a
Porezna ispostava Ljubuški, ul. Fra Lovre Šitovića 9
Porezna ispostava Posušje, ul. Domovinskog rata bb

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 25.01.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće


Datum i vrijeme 05.02.2021. 08:30

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 05.02.2021. 09:00

X Dodatne informacije

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: