Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.02.2021. 11:21
Nabavka usluga dostave pripremljene hrane u školi
OBAVIJEST O NABAVI
5430-7-2-1-3-1/21
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv JAVNA USTANOVA OSNOVNA ŠKOLA "SVETI FRANJO" TUZLA
IDB/JIB 4209272320005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Dražan Divković
Adresa Klosterska 10
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 300-817
Faks (035) 300-842
Elektronička pošta tajnistvo.os@centar.ksc-tuzla.edu.ba
Internet adresa http://gm.ksc-tuzla.edu.ba/
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Tuzlanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Obrazovanje
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Hotelske i ugostiteljske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuditelja sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
4 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
13676,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Dostava pripremljene hrane u školi
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Dostava pripremljene hrane u školu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 55524000-9 | Usluge dostavljanja pripremljene hrane (catering) u škole |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
4000
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Klosterska 10, 75000 Tuzla
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Rok plaćanja 20,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
22.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 22.02.2021. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Klosterska 10, 75000 Tuzla
Datum i vrijeme 22.02.2021. 10:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KONGRESNI SERVISNI CENTAR d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina 2 71000 Sarajevo
-
UGOTURS d.o.o. Čelinac - Ulica I čelinačke lake brigade broj 57 78240 Čelinac
-
Pekara KLAS Željko Kutić s.p. Čelinac - Petra Dujića Starog 58, Čelinac, Čelinac 78240 Čelinac
-
MARKET AS Ljubo Simić s.p. Gradiška - Lijevčanska 19 78240 Gradiška
-
Objekat brze hrane POPOVIĆ Popović Daliborka s.p. OSMACI - Osmaci bb, Osmaci, Osmaci 75406 Osmaci
-
ECOVISION d.o.o. Sarajevo - ul. Binježevo br. 67 71240 Hadžići
-
BEK - PROMET d.o.o. Brčko distrikt - Svetog Save broj 49 76100 Brčko Distrikt
-
HKO Kruh svetog Ante Sarajevo - Aleja Bosne Srebrene 111 71000 Sarajevo