Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 11.02.2021. 10:19

(aukcija) Nabavka usluga nadzora na sanaciji i izgradnji višestambenih objekata u Gradu Goražde i općini Drvar, u okviru Projekta CEB II Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnih smještaja putem javnih stambenih rješenja – Pod-projekti 098, 099 i 128 SUP

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 11.02.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

668-1-2-11-3-33/21



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
IDB/JIB 4200750400004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Alen Fazlić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

CEB II – Nabavka usluga nadzora na sanaciji i izgradnji višestambenih objekata u Gradu Goražde i općini Drvar, u okviru
Projekta CEB II „Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnog smještaja pružanjem javnih stambenih rješenja - LD 1789
(2013)“, 04/21-CEB II Pod-projekti 098, 099 i 128 SUP.

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluga nadzora na sanaciji i izgradnji višestambenih objekata u Gradu Goražde i općini Drvar, u okviru Projekta CEB
II “Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnih smještaja putem javnih stambenih rješenja” – Pod-projekti 098, 099 i 128
SUP.


II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge
Dodatni predmet(i) 71247000-1 Nadzor građevinskih radova


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

5.3.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:00


IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto ul. Hamdije Čemerlića br. 2, Sarajevo, sprat br.7 (poslovna zgrada
Energoinvesta), Kancelarija broj: 723/1.
Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:30

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

„Ovaj tender se finansira sredstvima Razvojne Banke Vijeća Evrope“.


ANEKS A


I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kontakt osoba Alen Fazlić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 648-880
Faks (033) 524-124
Elektronska pošta izbjeglice@fmroi.gov.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kontakt osoba Alen Fazlić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 648-880
Faks (033) 524-124
Elektronska pošta izbjeglice@fmroi.gov.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1-CEB II – Nabavka usluge nadzora na sanaciji potkrovnih stanova u Gradu Goraždu, u okviru Projekta CEB II „Zatvaranje
kolektivnih centara i alternativnog smještaja pružanjem javnih stambenih rješenja - LD 1789 (2013)“, 04/21-CEB II Pod
-projekt 098 SUP.


I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluge nadzora na sanaciji potkrovnih stanova u Gradu Goraždu (41 stambena jedinica) u okviru Projekta CEB II
“Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnih smještaja putem javnih stambenih rješenja” – Pod-projekt 098 SUP.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

19000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

150 kalendarskih dana od dana uvođenja Izvođača radova u posao.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Područje Grada Goražde, ulica Maršala Tita i Jusufa Duhanovića.

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 05.03.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:30

X Dodatne informacije

„Ovaj tender se finansira sredstvima Razvojne Banke Vijeća Evrope“.


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2-CEB II – Nabavka usluge nadzora na sanaciji zgrade „Balkan“ u Gradu Goražde, u okviru Projekta CEB II „Zatvaranje
kolektivnih centara i alternativnog smještaja pružanjem javnih stambenih rješenja - LD 1789 (2013)“, 04/21-CEB II Pod
-projekt 099 SUP.


I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluge nadzora na sanaciji zgrade „Balkan“ u Gradu Goražde (24 stambene jedinice) u okviru Projekta CEB II
“Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnih smještaja putem javnih stambenih rješenja” – Pod-projekt 099 SUP.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

10500,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

180 kalendarskih dana od dana uvođenja Izvođača radova u posao.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Područje Grada Goražde, u naselju „1. MAJ“.

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 05.03.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:00

IX Rok za otvaranje ponuda


Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:30

X Dodatne informacije

„Ovaj tender se finansira sredstvima Razvojne Banke Vijeća Evrope“.


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3-CEB II – Nabavka usluge nadzora na izgradnji dva višeporodična stambena objekta u općini Drvar, u okviru Projekta
CEB II „Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnog smještaja pružanjem javnih stambenih rješenja - LD 1789 (2013)“,
04/21-CEB II Pod-projekt 128 SUP.


I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluge nadzora na izgradnji dva višeporodična stambena objekta u općini Drvar (ukupno 55 stambenih jedinica) u
okviru Projekta CEB II “Zatvaranje kolektivnih centara i alternativnih smještaja putem javnih stambenih rješenja” – Pod-
projekt 128 SUP.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71000000-8 Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge


III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

19500,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

390 kalendarskih dana od dana uvođenja Izvođača radova u posao.

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Područje općine Drvar.

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 05.03.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:00


IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 05.03.2021. 10:30

X Dodatne informacije

„Ovaj tender se finansira sredstvima Razvojne Banke Vijeća Evrope“.

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: