Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.02.2021. 13:32
(aukcija) Nabavka usluga odvoza i zbrinjavanja medicinskog infektivnog otpada i oštrica, hemijskog i farmaceutskog otpada
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
765-7-2-77-3-74/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU "DOM ZDRAVLJA U BANJOJ LUCI"
IDB/JIB 4400802010004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Suzana Vrećo
Adresa Sime Matavulja bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 216-808
Faks (051) 216-808
Elektronska pošta odsjeknabavke@domzdravljabanjaluka.com
Internet adresa www.domzdravljabanjaluka.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluga odvoza i zbrinjavanja medicinskog infektivnog otpada i oštrica, hemijskog i farmaceutskog otpada, podjeljeno u dva
lota
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluga odvoza i zbrinjavanja medicinskog infektivnog otpada i oštrica, hemijskog i farmaceutskog otpada, podjeljeno u dva
lota
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90000000-7 | Usluge u oblasti otpadnih voda, otpada, čišćenja i životne sredine |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kako je navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kako je navedeno u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
23.2.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.2.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto sali za sastanke u ulici Sime Matavulja bb Banja Luka.
Datum i vrijeme 23.2.2021. 12:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
01-590
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
ODVOZ I ZBRINJAVANJE MEDICINSKOG INFEKTIVNOG OTPADA I OŠTRICA
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
ODVOZ I ZBRINJAVANJE MEDICINSKOG INFEKTIVNOG OTPADA I OŠTRICA
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90510000-5 | Zbrinjavanje i prerada otpada |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
47600,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
lokaliteti navedeni u prilogu Aneksa 3. za medicinski infektivni otpad, a za hemijski i famaceutski je Higijensko-
epidemiološka služba (zgrada Poliklinike)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 23.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.2.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 23.2.2021. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
ODVOZ I ZBRINJAVANJE HEMIJSKOG I FARMACEUTSKOG OTPADA
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
ODVOZ I ZBRINJAVANJE HEMIJSKOG I FARMACEUTSKOG OTPADA
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90524000-6 | Usluge u vezi s medicinskim otpadom |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1100,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Lokaliteti navedeni u prilogu Aneksa 3. za medicinski infektivni otpad, a za hemijski i famaceutski je Higijensko-
epidemiološka služba (zgrada Poliklinike)
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 23.2.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 23.2.2021. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 23.2.2021. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AD VODOVOD I KANALIZACIJA Bijeljina - Hajduk Stanka 20 76300 Bijeljina
-
Una Consulting d.o.o. Bihać - Bosanskih banova broj 23. 77000 Bihać
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
Vodovod a.d. Doboj - Ul. Kralja Petra I broj 15 B 74000 Doboj
-
JP Bosanskohercegovačke šume p.o. Sarajevo - Maršala Tita 7 71000 Sarajevo
-
Općina Novi Grad Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 97 71000 Sarajevo
-
Srednja škola za saobraćaj i komunikacije Sarajevo - ul. Velešići 2 71000 Sarajevo