Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.02.2021. 12:41
(pregovarački postupak) Nabavka usluga iznajmljivanja rudarske mehanizacije na osnovu upravne mjere inspekcijskog pregleda FRI (buldožer, rovokopač, bager čistač traka)
Poziv predkvalifikacija Iznajmljivanje mehanizacije (LOT 1 - LOT 3)_2021 (rok 22.02.2021.g.)
BROJ PROTOKOLA: 01-1660/21
BROJ JAVNE NABAVKE: 03/21
TENDERSKA DOKUMENTACIJA ZA NABAVKU USLUGA
Iznajmljivanje rudarske mehanizacije na osnovu upravne mjere inspekcijskog pregleda FRI (LOT 1 - LOT 3)
PREGOVARACKI POSTUPAK BEZ OBJAVE OBAVJESTENJA O NABAVCI
ODOBRAVA: Direktor
Fuad Muminović
Tuzla, februar 2021. godine
SVIM ZAINTERESOVANIM PONUĐACIMA
Predmet: POZIV NA PREGOVARACKI POSTUPAK I DOSTAVU INICIJALNE PONUDE - predkvalifikacioni dio
Poštovani,
Dostavljamo Vam Poziv na pregovarački postupak i dostavu inicijalne ponude za javnu nabavku usluga - Iznajmljivanje rudarske mehanizacije na osnovu upravne mjere inspekcijskog pregleda FRI (LOT 1 - LOT 3), po sljedećim lotovima:
LOT 1 Iznajmljivanje buldozera N>150 kW (kom. 4) (5.400 sati)
LOT 2 Iznajmljivanje rovokopača V>1,7m3 i snage motora N>170 kW (kom. 2) (1.800 sati)
LOT 3 Iznajmljivanje bagera čistača traka N>100 kW (kom. 3) (2.700 sati)
Poziv na pregovarački postupak sadrži:
1. Poziv za dostavu ponude
2. Prilog 1a - Obrazac za cijenu ponude (LOT 1)
3. Prilog 1b - Obrazac za cijenu ponude (LOT 2)
4. Prilog 1c - Obrazac za cijenu ponude (LOT 3)
5. Prilog 2 - Izjava po članu 45. Zakona o javnim nabavkama BiH
6. Prilog 3 - Izjava po članu 52. Zakona o javnim nabavkama BiH
7. Prilog 4 - Nacrt ugovora
8. Prilog 5 - Tehnička specifikacija
Uz ponudu ponuđači su obavezni dostaviti potpisan Nacrt ugovora, kao i potpisane i ovjerene Izjave iz prethodnog stava. Izjave pod tačkama 5. i 6. moraju biti ovjerene kod nadležnog organa.
Sve stranice ponude (sa dodacima) moraju biti čvrsto uvezane i numerisane. Ponuda se obavezno dostavlja u originalu i kopiji (kompletna ponuda).
Osobe za kontakt su:
za komercijalna pitanja: Mersad Kikanović
telefon: 00387 ( 35 ) 280-083
Tuzla, 18.02.2021. godine
za tehnička pitanja: Mirad Delić telefon: 00387 ( 35 ) 282-111
POZIV NA PREGOVARAČKI POSTUPAK I DOSTAVU INICIJALNE PONUDE - predkvalifikacioni dio
1. Ovim Pozivom Vas pozivamo da dostavite Vašu čvrsto uvezanu ponudu (u originalu i kopiji) za javnu nabavku usluga - Iznajmljivanje rudarske mehanizacije na osnovu upravne mjere inspekcijskog pregleda FRI (LOT 1 - LOT 3), putem pregovaračkog postupka bez objave obavještenja.
Ponuda se može dostaviti za jedan, dva ili sva tri lota. Pregovori će se održati dana 22.02.2021. godine, sa početkom u 11:00 sati, sa svakim ponuđačem pojedinačno, a prema redoslijedu kojim su ponude zaprimljene.
2. Mjesto vršenja usluga: Rudnik „Šikulje" u Lukavcu i Rudnik „Dubrave" u Dubravama.
3. Dostaviti jedinične cijene (KM/h) i ukupnu vrijednost ponude u KM (bez i sa PDV-om). Cijene iskazati u KM u obrascu za cijenu ponude (Prilog 1).
4. Kvalifikacija ponuđača:
4.1. U skladu sa članovima od 44. do 49. Zakona o javnim nabavkama BiH ponuđači trebaju ispunjavati slijedeće uslove:
a) da nema smetnji za njihovo učešće u smislu odredbe člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH;
4.1.1. U skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja lične sposobnosti dokazati da:
a) u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
b) nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
c) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem penzijskog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;
d) je ispunio obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan.
Dokazi koji se zahtijevaju:
4.1.2. U svrhu dokaza o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 4.1.1. Zahtjeva za ponudu ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu o ispunjavanju uslova iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, ovjerenu kod nadležnog organa (Prilog 2).
4.1.3. Ponuđač kojem bude dodjeljen Ugovor obavezan je dostaviti slijedeće dokumente:
a) uvjerenje Suda BiH i suda prema sjedištu pravnog lica kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
b) uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registriran kandidat/ponuđač kojim se potvrđuje da nije pod stečajem niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;
c) uvjerenja nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je kandidat/ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;
d) uvjerenja nadležnih institucija da je kandidat/ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.
Ponuđač kojem bude dodjeljen Ugovor dužan je dokaze iz tačke 4.1.3. dostaviti u roku od 5 (pet) radnih dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
Ponuda će biti odbijena ako je ponuđač bio kriv za težak profesionalni prekršaj počinjen unazad 3 (tri) godine prije početka postupka, a koje ugovorni organ može dokazati na bilo koji način, a posebno značajni nedostaci koji se ponavljaju u izvršenju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do prijevremenog raskida, nastanka štete, ili drugih posljedica zbog namjere ili nemara.
4.2. Minimalne zahtjeve u pogledu profesionalne sposobnosti koje ponuđači moraju ispunjavati dokazuju dostavljanjem sljedećih dokumenta:
- Nalaz (zapisnik) Federalne rudarske inspekcije o ispunjavanju uslova iz člana 7. Zakona o privrednim društvima i člana 16. Zakona o rudarstvu ili Rješenje nadležnog ministarstva za izvođenje predmetnih usluga u rudarstvu.
4.3. Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđači moraju ispunjavati sljedeće minimalne uslove:
a) Prihvatanje svih iskazanih zahtjeva u tehničkoj specifikaciji tenderske dokumentacije (tehničkom dokumentacijom definisan je sadržaj predmetne nabavke i potrebna oprema)
b) Da je ponuđač tehnički i kadrovski osposobljen (u skladu sa Zakonom o rudarstvu FBiH) za izvršenje usluga koje su predmet nabavke
4.3.1. U svrhu dokaza o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 4.3., ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti:
a) Potpisanu i ovjerenu Izjavu ponuđača o prihvatanju svih iskazanih zahtjeva u tehničkoj specifikaciji tenderske dokumentacije
b) Potpisanu i ovjerenu Izjavu ponuđača da je tehnički i kadrovski osposobljen (u skladu sa Zakonom o rudarstvu) za izvršenje usluga koje su predmet nabavke.
Dokazi koji se zahtijevaju u tački 4.2. i 4.3.1 moraju biti originali ili ovjerene kopije.
5. Ponuđači su obavezni dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu da prihvataju rok plaćanja - odgođeno 30 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje);
6. Ponuđači su obavezni dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu da je opcija ponude - 90 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.
7. Ponuđači su obavezni uz ponudu dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu da će, ukoliko budu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača, dostaviti bezuslovnu bankovnu garanciju za uredno izvršenje posla u iznosu 10% vrijednosti Ugovora bez PDV-a, u roku od 10 (deset) dana od dana zaključivanja Ugovora sa periodom važenja garancije 12 (dvanaest) mjeseci.
8. Ponuđači su obavezni dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu po članu 52. ZJN BiH, ovjerenu kod nadležnog organa (Prilog 3).
9. Ponuđači su obavezni dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu kojom se obavezuju da će, u slučaju da budu izabrani kao najpovoljniji ponuđač, u roku od 10 (deset) dana od dana obavještenja ponuđača o rezultatima postupka, dostaviti uvjerenja o stručnoj osposobljenosti tehničkog rukovodioca izvođenja radova, rukovaoca mašina, kao i lica koja će obavljati poslove neposredne kontrole sprovođenja propisanih mjera zaštite na radu, pp zaštite i mjera ekologije (original ili ovjerene kopije).
10. Krajnji rok za dostavu ponuda je 22.02.2021. godine do 10:45 sati, na slijedeću adresu: Rudnik uglja „Kreka" d.o.o. - Tuzla, ulica Mije Keroševića Guje broj 1, 75 000 Tuzla, na protokol, sa naznakom „Ponuda za javnu nabavku usluga - Iznajmljivanje rudarske mehanizacije na osnovu upravne mjere inspekcijskog pregleda FRI LOT ".
11. Procijenjena vrijednost nabavke iznosi 1.147.500,00 KM, i to:
LOT 1 648.000,00 KM
LOT 2 216.000,00 KM
LOT 3 283.500,00 KM
Napomena: Ukoliko ponuda ne bude sadržavala sve tražene elemente iz Poziva neće biti uzete u razmatranje. Na pregovarački postupak može doći odgovorno lice, ili ovlašteni punomoćnik.
Ukoliko ponuđač zadovolji predkvalifikacioni dio postupka biti će obaviješten o datumu dostavljanja konačne ponude.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
JUNUZOVIĆ-KOPEX d.o.o. Lukavac - Modrac, Studenac bb 75300 Lukavac
-
D.o.o. ELKOM-KOMERC Zvornik - Braće Jugovića br.B-14 75400 Zvornik
-
TEIKOM BH d.o.o. Sarajevo - ul. Plandište br. 1 71210 Ilidža
-
DRR Auto d.o.o. Kiseljak - Kralja Tomislava br.56 71250 Kiseljak
-
GRADNJA - COP d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča br. 150 76208 Brčko
-
D.o.o Uniflex Ugljevik - Ugljevička Obrijež bb 76333 Ugljevik
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
REMONT-ZANAT d.o.o. Doboj Istok - Brijesnica Mala 74000 Doboj
-
COMACO-TRADING d.o.o. Sarajevo - U STEČAJU - ul. Himze Polovine br. 35 71000 Centar