Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 09:12
Nabavka konsultantskih usluga za upravljanje izvršenjem ugovora na usklađivanju podataka o nekretninama katastra i zemljišne knjige - Faza I
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERALNA UPRAVA ZA GEODETSKE I IMOVEVSKO-PRAVNE POSLOVE
DODATNO FINANSIRANJE ZA PROJEKAT REGISTRACIJE NEKRETNINA
KONSULTANTSKE USLUGE Zajam br.9048-BA
Poziv za izražavanje interesa
Projekt registracije nekretnina, Dodatno finansiranje (u daljem tekstu: „Projekt") se provodi na osnovu Sporazuma o zajmu Dodatno finansiranje za Projekat registracije nekretnina, između Bosne i Hercegovine i Međunarodne Banke za obnovu i razvoj - IBRD koji je potpisan 02. jula 2020. godine, te Odluke o ratifikaciji sporazuma o zajmu („Službeni glasnik BiH", Međunarodni ugovori br. 19/20 od 19. decembra 2020. godine).
Dio sredstava zajma namijenjen je za plaćanja po ugovorima za konsultantske usluge: „Upravljanje izvršenjem ugovora na usklađivanju podataka o nekretninama katastra i zemljišne knjige - Faza I".
Djelokrug rada ove usluge uključuje: koordininaciju, praćenje i izvještavanje realizacije ugovorenih aktivnosti od strane Izvođača radova i ostalih učesnika na usklađivanju podataka o nekretninama katastra i zemljišne knjige na zadatoj lokaciji. Realizacija ove usluge uključuje obavljanje slijedećih zadataka:
• Uvođenje Izvođača radova u posao;
• Koordinaciju sljedećih aktivnosti: preuzimanja/predaje podataka od strane općine i općinskog suda potrebnih za realizaciju ugovora; aktivnosti Izvođača radova, nadležnih općinskih službi i ovlaštenih osoba iz FGU zaduženih za nadzor; aktivnosti oglašavanja i lokalne kampanje informisanja javnosti; aktivnosti preuzimanja podataka prijavnih listova u bazu podataka zemljišnih knjiga; aktivnosti preuzimanja podataka o etažnim jedinicama u bazu podataka zemljišnih knjiga;
•Kontrolu kvaliteta prijavnih listova i izrađenih diobenih planova.
• Izradu tjednih i mjesečnih izvještaja o napretku projekta i završnog izvještaja;
Detaljni opis gore navedenih zadataka se nalazi u Opisu poslova kojeg zainteresirani kandidati mogu dobiti besplatno na vlastiti zahtjev koji treba biti dostavljen na e-mail adresu navedenu u dnu ovog poziva.
Zadaci će se izvršavati na slijedećim lokacijama (Općine/Gradovi): Bihać, Čapljina, Stolac, Čitluk, Ljubuški, Gradačac, Srebrenik, Tomislavgrad, Lukavac, Grude, Orašje, Stari Grad Sarajevo, Novo Sarajevo, '' Centar Sarajevo, Vogošća, Ilijaš, Busovaća, Tuzla, Velika Kladuša, Zenica, Tešanj, Maglaj, Živinice i Mostar.
Početak angažmana je planiran za april 2021. godine, a očekivano trajanje ugovora za pojedinu lokaciju je 6 mjeseci, sa mogućnošću produženja.
Federalna uprava za geodetske i imovinsko pravne poslove, putem Jedinice za implementaciju Dodatnog finansiranja za Projekat registracije nekretnina poziva sve kvalifikovane zainteresovane individualne konsultante da iskažu svoj interes za pružanje navedenih usluga. Kandidati mogu aplicirati za jednu ili više lokacija po vlastitom izbora. Zainteresovani kandidati trebaju dostaviti slijedeća dokumenta (kopije originala) kojima dokazuje da su kvalifikovani za obavljanje gore opisane usluge:
a) VSS - sedmi stepen stručne spreme, završen geodetski fakultet, ili fakultet srodnih nauka;
b) Položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti u skladu sa Pravilnikom koji reguliše polaganje navedenog stručnog ispita;
c) Poznavanje zakona Federacije BiH, prakse i politika u sektoru zemljišne administracije;
d) Izvrsne komunikacijske, međuljudske i vještine timskog rada;
e) Poznavanje rada MS Office programa.
Poželjno je da individualnu konsultanti imaju i:
a) Iskustvo u upravljanju sličnim projektima ili projektima iz sektora zemljišne administracije;
b) Iskustvo rada u internacionalnim organizacijama;
c) Poznavanje engleskog jezika - usmeno i pismeno.
,Skreće se pažnja zainteresiranim konsultantima na odjeljak HI, paragrafi 3.14, 3.16 i 3.17 Svjetske banke „Propisi o nabavkama za zajmoprimce IPF", juli 2016., revidirani novembra 2017., augusta 2018. i novembra 2020., koji utvrđuju politiku Svjetske banke o sukobu interesa.
Konsultant će biti odabran u skladu s metodom odabira individualnih konsultanata (IC) utvrđenom u "Propisima o nabavkama za zajmoprimce IPF-a" Svjetske banke.
Službenici svih nivoa vlasti /državni službenici/ u Bosni i Hercegovini mogu biti zaposleni samo kroz konsultantske ugovore uz uslov da takvo zapošljavanje nije u suprotnosti sa bilo kojim zakonima ili propisima o zapošljavanju u BiH, i ukoliko: (i) su na neplaćenom odsustvu sa posla, ili su dali otkaz ili se penzionisali; i (ii) njihovo zapošljavanje ne bi uzrokovalo sukob interesa (definisano u stavu 3.16 Regulacija).
Zainteresovani konsultanti dodatne informacije mogu dobiti na dole navedenoj adresi. Pismo interesa zajedno sa biografijom, dokazima o stručnoj spremi i položenom stručnom ispitu dostaviti elektronski ili putem pošte na dole navedenu adresu najkasnije do 14. marta 2021. godine do 24:00 sati sa naznakom za koje lokacije (Općine/Gradove) se prijavljuju.
Federalna uprava za geodetske i imovinsko - pravne poslove
Jedinica za implementaciju Dodatnog finansiranja za
Projekat registracije nekretnina
Ul. Hamdije Kreševljakovića 96,71000 Sarajevo
Tel. +387 33 586-063
Fax: +387 33 586-067
E-mail: dino.serer@fgu.com.ba
Sarajevo, dana 26.02.2021. godine
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
Alem Sistem d.o.o. Sarajevo - ul. Stolačka broj 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
INTEH d.o.o. Banja Luka - Ul.Veselina Masleše Br.1 78000 Banja Luka
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Pharm-IT d.o.o. Banja Luka - Vrbaski put 18 78000 Banja Luka
-
BBS d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva br. 39 71000 Sarajevo
-
DATASOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića broj 6 71000 Sarajevo
-
Geodet d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Čemerlića broj 47 71000 Sarajevo
-
KATARINA d.o.o. Mostar - ul. Dr. Ante Starčevića 48 88000 Mostar
-
ERC ZIPO, d.o.o. Sarajevo - ul. Ložionička br. 2 71000 Novo Sarajevo