Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 31.03.2021. 10:20

(HR) Nabavka usluga upravljanja projektom i pravne podrške u provedbi projekta Zamjene vrelovoda i korištenje obnovljivim izvorima na području grada Karlovca

Izvor: Official Journal of the European Union, 31.03.2021.

Hrvatska-Karlovac: Usluge savjetovanja na području vođenja projekta

2021/S 063-161301

Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava

Usluge

Pravna osnova:
Direktiva 2014/25/EU

Odjeljak I: Naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Gradska toplana d.o.o.
Nacionalni registracijski broj: 84300617934
Poštanska adresa: Tina Ujevića 7
Mjesto: Karlovac
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 47000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Nataša Rendulić
E-pošta: nabava@gradska-toplana.hr
Telefon: +385 47411166
Telefaks: +385 47411169
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.gradska-toplana.hr
Adresa profila kupca: www.gradska-toplana.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F5-0012098
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.6)Glavna djelatnost
Proizvodnja, prijenos i distribucija plina i toplinske energije

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

Usluga upravljanja projektom i pravne podrške u provedbi projekta „Zamjene vrelovoda i korištenje obnovljivim izvorima na području grada Karlovca“

 

Referentni broj: 6-MV-21
II.1.2)Glavna CPV oznaka
72224000 Usluge savjetovanja na području vođenja projekta
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:

 

Usluga upravljanja projektom i pravne podrške u provedbi projekta „Zamjene vrelovoda i korištenje obnovljivim izvorima na području grada Karlovca“.

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 500 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
72224000 Usluge savjetovanja na području vođenja projekta
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR Hrvatska
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Administrativno područje grada Karlovca, Republika Hrvatska.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Usluga upravljanja projektom i pravne podrške u provedbi projekta „Zamjene vrelovoda i korištenje obnovljivim izvorima na području grada Karlovca“.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Stručno iskustvo Stručnjaka 1.1: Voditelj projekta / Ponder: 40 %
Kriterij kvalitete - Naziv: Stručno iskustvo Stručnjaka 1.2: Strojarski inženjer / Ponder: 10 %
Kriterij kvalitete - Naziv: Stručno iskustvo Stručnjaka 1.3: Stručnjak za upravljanje/vođenje EU projekta i financije / Ponder: 10 %
Kriterij troška - Naziv: Cijena ponude bez PDV-a / Ponder: 40 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 500 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 30
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:

 

Gospodarski subjekt obvezan je u ponudi kao preliminarni dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti dostaviti ispunjen e-ESPD obrazac (Dio IV: Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, upis u strukovni registar, upis u obrtni registar) za sve gospodarske subjekte u ponudi.

Naručitelj može prije donošenja odluke od gospodarskog subjekta koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od pet dana, dostavi sljedeće ažurirane popratne dokumente (osim ako već posjeduje te dokumente) izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

 

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.6)Tražena jamstva :

 

Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije ili novčanog pologa u iznosu od 30 000,00 HRK.

Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora u obliku neopozive i bezuvjetne bankarske garancije na „prvi poziv“ i „bez prigovora“ u visini od 10 % (deset posto) od ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a.

 

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 19/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 17/08/2021
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 19/04/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:

 

Gradska toplana d.o.o., Karlovac, Tina Ujevića 7.

 

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
26/03/2021

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: