Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(HR) Nabavka usluga korisničke podrške održavanja Integriranog sustava administriranja potpora Agencije (ISAP)
Hrvatska-Zagreb: Usluge informacijske tehnologije
2015/S 002-002260
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Služba(e) za kontakt: Služba za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Ana Šimić
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16002836
E-pošta: ana.simic@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0060854
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 7: Računalne i srodne usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
NUTS kod HR
72222300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 785 077,35 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u obliku bankarske garancije u visini od 10 % od ukupne vrijednosti ugovora dostavlja samo odabrani ponuditelj u roku 8 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
Plaćanje se izvršava u roku od 30 dana od dana uredno zaprimljenog računa.
Način plaćanja: doznakom na žiro račun ponuditelja.
Predujam isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno s posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza Kao dokaz u ponudi je potrebno dostaviti:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka, ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedni dokument iz točke 2.;
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata vezano za razloge isključenja
Ostali razlozi isključenja ponuditelja:
1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema nacionalnim propisima države sjedišta gospodarskog subjekta. Kao dokaz potrebno je u ponudi dostaviti:
1. izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave ili
2. važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke 1 ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke 1. ili dokument iz točke 2. ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
2. ako su gospodarski subjekt i/ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinili težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način. Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi koji javni naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje javni naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
10.1. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti:
a) Dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta Potrebno je dostaviti odgovarajući izvod, a ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod, drugi važeći jednakovrijedni dokument ili izjava ne smiju biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. U slučaju zajedničke ponude, članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje pravne i poslovne sposobnosti pod točkom 10.1.a).
10.2. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti:
a) Potrebno je dostaviti Popis značajnih ugovora o izvršenju usluga istih ili sličnih kao što je predmet nabave izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini s iznosom i datumom izvršenja usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu ovoga Zakona ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis sadrži ili mu se kao dokaz prilaže njegova potvrda, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima obvezno mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o urednom ispunjenju tih ugovora;
b) Ponuditelj treba dokazati da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje predmetnih usluga. Ponuditelj mora dostaviti Izjavu da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje predmetnih usluga s Popisom tih stručnjaka koji će obavljati predmetne usluge. Ispuniti tražene Izjave u Prilogu ove dokumentacije. Izjave moraju biti potpisane od strane Ponuditelja i potvrđene pečatom.
Ponuditelj mora dostaviti isprave kojima se dokazuje obrazovanje i strukovna sposobnost osoba odgovornih za pružanje usluga i to za:
— najmanje 1 stručnjak sa važećim PMP certifikatom ili jednakovrijednim,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim Microsoft MCTS: SQL 2008 certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim Microsoft MCTS SQL 2008 DBD certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim Microsoft MCTS: Web Applications certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim Microsoft MCPD: Web Developer certifikatom,
— najmanje 2 stručnjaka sa važećim Microsoft MCTS: .Net Framework 4.0: Web certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim SAP Solution Consultant Financials certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim SAP Solution Consultant SCM certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim SAP Netweaver Development Consultant certifikatom,
— najmanje 2 stručnjaka sa važećim EMC Proven Professional EMCPA – Content Managment Foundations certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak ovlašten od proizvođača za održavanje aktivManager platforme,
— najmanje 1 stručnjak ovlašten od proizvođača za održavanje HRplus platforme,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim Oracle Database Administrator Certified Professional certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim Oracle Advanced PL/SQL Developer Certified Professional certifikatom,
— najmanje 1 stručnjak sa važećim IBM Certified Solution Designer: Rational Unified Process v7.0,
— najmanje 1 GIS stručnjak ovlašten od proizvođača za održavanje Giselle GIS platforme.
Svi stručnjaci moraju imati najmanje jednu godinu radnog iskustva sa navedenim programskim rješenjima i tehnologijama. Kao dokaz radnog iskustva Ponuditelj je dužan dostaviti potvrdu poslodavca za svakog od navedenih stručnjaka. Potvrda mora biti potpisana i ovjerena pečatom od strane poslodavca.
c) Ponuditelj mora priložiti Izjavu kojom jamči da je služba za pružanje usluge korisničke podrške održavanju programske opreme organizirana na način da je sposobna pružiti uslugu održavanja sukladno traženom opsegu usluge. Ponuditelj mora dostaviti opis organizacije servisne službe. Sve dokumente koje javni naručitelj zahtijeva sukladno točki 10. i točki 15. dokumentacije ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave. Nakon rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o odabiru, javni naručitelj može od ponuditelja s kojim namjerava sklopiti ugovor, zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih onih dokumenata (potvrde, isprave, izvodi, ovlaštenja i sl.) koji su bili traženi, a koje izdaju nadležna tijela. Ako je gospodarski subjekt već u ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati. U slučaju da Ponuditelj u izvršavanju obveza namjerava koristiti resurse drugog gospodarskog subjekta/angažirati vanjske djelatnike potrebno je kao dokaz dostaviti Ugovor o poslovnoj suradnji/Ugovor o djelu/Izjavu drugog gospodarskog subjekta.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Ulica grada Vukovara 269 d
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ORKA d.o.o. - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 6 71000 Stari Grad
-
M&I Systems d.o.o. Banja Luka - Ulica Vidovdanska broj 2 78000 Banja Luka
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
Nokia Siemens Networks d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 284 10000 Zagreb
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
SIECOM d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
Muehlbauer d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Podgornika broj 4 d 78000 Banja Luka
-
Elektroniksystem und Logistik GmbH - Livry-Gargan Str. 6 82256 Fürstenfeldbruck