Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.03.2015. 08:24
Nabavka usluga popravke neispravne Backbone opreme
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1180-1-2-11-3-6/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POŠTE SRPSKE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400959000002
Kontakt osoba Sonja Plavšić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 211-336
Faks (051) 211-336
Elektronska pošta biljana.poparic@postesrpske.com
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Telekomunikacijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
56000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Popravak neispravne Backbone opreme
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
detaljno navedeno u TD
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50312610-4 | Održavanje opreme za informacijsku tehnologiju |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
detaljno navedeno u td
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Preduzeća ili na lokacijama gdje se pojavi potreba za intervencijama
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
nevedeno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
u skladu sa TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
3.4.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
10,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 3.4.2015. 13:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 3.4.2015. 13:30:00
Adresa i mjesto Kralja Petra I Karađorđevića 93, Banjaluka (sala za tendere)
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Sonja Plavšić
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta sonja.plavsic@postesrpske.com
Internet adresa
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
FACIT d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Kasima Begića br.23 71210 Ilidža
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
XENON FORTE d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta br. 43 71210 Ilidža
-
AvaCom GROUP d.o.o., u stečaju - Vukovarska 18 88320 Ljubuški
-
FAGAS d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
BBS d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva br. 39 71000 Sarajevo
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
KATARINA d.o.o. Mostar - ul. Dr. Ante Starčevića 48 88000 Mostar
-
02.06.2015