Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.04.2015. 14:31
Nabavka usluga mjerenja aerozagađenja i buke na području grada Banja Luke
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
320-1-2-61-3-51/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Tea Trivundža
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Banja Luka
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
117948,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Mjerenje aerozagađenja i buke na području grada Banja Luke
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Mjerenje aerozagađenja i buke na području grada Banja Luke
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 98000000-3 | Ostale javne, društvene i lične usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
117.948,00 KM
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Banja Luka
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
način plaćanja: po ispostavljenim i ovjerenim mjesečnim fakturama
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je ponuđač registrovan na propisan način za obavljanje predmetne djelatnosti
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
pozitivno poslovanje u 2014. godini
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Uslovi za kvalifikaciju u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača:
- da je ponuđač pružao usluge zaštite životne sredine u posledenje 3 godine sa minimalnom vrijednošću,
od 130.000,00 KM sa PDV-om, po pojedinačnom ugovoru (minimalno 1 ugovor).
Dokazi :
- spisak izvršenih ugovora i potvrda o njihovoj realizaciji koju izdaje druga ugovorna strana. Potvrda
mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora,
vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora, navode o uredno izvršenim ugovorima. U slučaju da se
takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava
privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve
potvrde obezbjede.
- Izjava o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti čl. 50 tačka e) ZJN-a.
Izjava treba da sadrži obrazloženje da dobavljač posjeduje ili je korisnik 3. kompletne pokretne ekološke
laboratorije za mjerenje imisijskih koncentracija vazduha sa svim analizatorima navedenim u smjernicama za
obavljanje usluge mjerenja aerozagađenja.
Ukoliko dobavljač nije vlasnik stanice potrebno je da u izjavi navede da ima ugovor o iznajmljivanju stanice na
tačan vremenski period trajanja okvirnog sporazuma
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
28.4.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
15,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.4.2015. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 28.4.2015. 12:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1, kancelarija 119
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Uplata za tendersku dokumentaciju iznosi 15,00 KM na račun javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60,
vrsta prihoda 729-124, opština 002, budžetska organizacija 9999999, poziv na broj 2002172 sa naznakom „Za nabavku
broj 20-404-57/15“.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Tehničko-Ekološki Zavod d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Kranovića bb 78000 Banja Luka
-
Apical d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska broj 53 71000 Sarajevo
-
Controlmatik BH d.o.o. Sarajevo - ul. Terzibašina broj 20 71000 Sarajevo
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
D-PRO d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 11 71000 Sarajevo
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica