Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 07.04.2015. 14:31

Nabavka usluga mjerenja aerozagađenja i buke na području grada Banja Luke

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 07.04.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

320-1-2-61-3-51/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv GRAD BANJA LUKA
IDB/JIB 4401012920007
Kontakt osoba Tea Trivundža
Adresa Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 244-476
Faks (051) 244-576
Elektronska pošta javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa www.banjaluka.rs.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo


Grad,Banja Luka

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma

2 Godina(e)

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

117948,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Mjerenje aerozagađenja i buke na području grada Banja Luke

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Mjerenje aerozagađenja i buke na području grada Banja Luke

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 98000000-3 Ostale javne, društvene i lične usluge


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

117.948,00 KM

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Grad Banja Luka

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

način plaćanja: po ispostavljenim i ovjerenim mjesečnim fakturama

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

da je ponuđač registrovan na propisan način za obavljanje predmetne djelatnosti

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

pozitivno poslovanje u 2014. godini

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Uslovi za kvalifikaciju u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača:
- da je ponuđač pružao usluge zaštite životne sredine u posledenje 3 godine sa minimalnom vrijednošću,
od 130.000,00 KM sa PDV-om, po pojedinačnom ugovoru (minimalno 1 ugovor).
Dokazi :
- spisak izvršenih ugovora i potvrda o njihovoj realizaciji koju izdaje druga ugovorna strana. Potvrda
mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora,

vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora, navode o uredno izvršenim ugovorima. U slučaju da se
takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava
privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve
potvrde obezbjede.
- Izjava o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti čl. 50 tačka e) ZJN-a.
Izjava treba da sadrži obrazloženje da dobavljač posjeduje ili je korisnik 3. kompletne pokretne ekološke
laboratorije za mjerenje imisijskih koncentracija vazduha sa svim analizatorima navedenim u smjernicama za
obavljanje usluge mjerenja aerozagađenja.
Ukoliko dobavljač nije vlasnik stanice potrebno je da u izjavi navede da ima ugovor o iznajmljivanju stanice na
tačan vremenski period trajanja okvirnog sporazuma

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

28.4.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

15,00 KM

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?

Ne


IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 28.4.2015. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 28.4.2015. 12:40:00
Adresa i mjesto Trg srpskih vladara 1, kancelarija 119

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Uplata za tendersku dokumentaciju iznosi 15,00 KM na račun javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60,
vrsta prihoda 729-124, opština 002, budžetska organizacija 9999999, poziv na broj 2002172 sa naznakom „Za nabavku
broj 20-404-57/15“.
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: