Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.04.2022. 10:23
(aukcija) Nabavka usluga oglašavanja u dnevnim novinama
1044-1-2-1-3-1/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO PRIVREDE KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200665710002
Kontakt osoba/Služba za kontakt NIZANA OBHOĐAŠ
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-137
Faks (033) 562-226
Elektronska pošta nizana.obhodjas@mp.ks.gov.ba
Internet adresa www.mp.ks.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Više ponuđača
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Oglašavanje u dnevnim novinama
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Pružanje usluge oglašavanja u dnevnim novinama
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79341000-6 | Usluge oglašavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Pružanje usluga će se vršiti tokom trajanja okvirnog sporazuma odnosno do njegovog finansijskog ispunjenja u skladu sa
potrebama ugovornog organa u obimu koje će se odrediti prilikom zaključivanja pojedinačnog ugovora
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dnevne novine odabranog ponuđača
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao što je navedeno u Tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
17.4.2022.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.04.2022. 13:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto "Multimedijalna sala"/Reisa Džemaludina Čauševića 1, Sarajevo
Datum i vrijeme 19.04.2022. 14:00
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Ednar Idriz
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-233
Faks (033) 562-226
Elektronska pošta ednar.idriz@mp.ks.gov.ba
Internet adresa www.mp.ks.gov.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UG UDRUŽENJE SLOVO GORČINA Stolac - DON LAZARA LAZAREVIĆA BB 88360 Stolac
-
RTM-TV 1 d.o.o. - ul. Lacina bb. (Villa Neretva) 88000 Mostar
-
OSLOBOĐENJE d.o.o. Sarajevo - ul. Semizovac bb 71320 Vogošća
-
NOGOMETNI SAVEZ BiH Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 95 71000 Sarajevo
-
TV ALFA d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24 a 71000 Sarajevo
-
JU Dom kulture Blagaj - Branilaca Bosne bb Blagaj 88000 Mostar
-
UG zajednica za suradnju Herceg Stjepan Kosača Blagaj - Blagaj bb 88104 Blagaj