Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.06.2022. 09:55
(HR) Nabavka usluga održavanja infrastrukture ICT sustava DGU
Hrvatska-Zagreb: Sistemske usluge i usluge potpore
2022/S 120-340570
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA
Nacionalni registracijski broj: 84891127540
Poštanska adresa: GRUŠKA 20
Mjesto: ZAGREB
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Ana Cigula
E-pošta: nabava@dgu.hr
Telefon: +385 16165432
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.dgu.gov.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0024682
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Ministarstvo ili drugo državno ili federalno tijelo, uključujući njihove regionalne ili lokalne jedinice
I.5)Glavna djelatnost
Druga djelatnost: geodetski i katastarski poslovi
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Usluge održavanja infrastrukture ICT sustava DGU
Referentni broj: 21/22 Ev-V
II.1.2)Glavna CPV oznaka
72250000 Sistemske usluge i usluge potpore
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Pružanje usluga održavanja infrastrukture ICT sustava Državne geodetske uprave. Opis usluga (tehnička specifikacija) nalazi se u privitku ove dokumentacije o nabavi – Privitak br. 1 i čini njezin sastavni dio.
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 4 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
72250000 Sistemske usluge i usluge potpore
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR Hrvatska
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Središnji ured Državne geodetske uprave u Zagrebu, 20 Područnih ureda za katastar (Krapina, Sisak, Karlovac, Varaždin, Koprivnica, Bjelovar, Rijeka, Gospić, Virovitica, Požega, Slavonski Brod, Zadar
II.2.4)Opis nabave:
Pružanje usluga održavanja infrastrukture ICT sustava Državne geodetske uprave. Opis usluga (tehnička specifikacija) nalazi se u privitku ove dokumentacije o nabavi – Privitak br. 1 i čini njezin sastavni dio.
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Garantirano vrijeme odziva / Ponder: 10%
Kriterij kvalitete - Naziv: Reference stručnjaka / Ponder: 30%
Cijena - Ponder: 60%
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 4 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Obveza navođenja imena i stručnih kvalifikacija osoblja zaduženog za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 25/07/2022
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Ponuda mora biti valjana do: 01/12/2022
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 25/07/2022
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
Državna geodetska uprava, Gruška 20, Zagreb
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
Prihvaćaju se elektronički računi
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Rok za izjavljivanje žalbe je DESET dana od dana:
-objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili Dokumentacije o nabavi
-objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
-objave izmjene Dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene Dokumentacije
-otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatne informacije, objašnjena ili izmjene Dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
-primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
21/06/2022
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Hrvatska Lutrija d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 72 10000 Zagreb
-
EASTCODE d.o.o. Banja Luka - Bulevar Desanke Maksimović broj 10 78000 Banja Luka
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
KATARINA d.o.o. Mostar - ul. Dr. Ante Starčevića 48 88000 Mostar
-
WIZARD HEALTH d.o.o. Mostar - ul. Maršala Tita 60 88000 Mostar
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Prointer IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Dunavska bb 11000 Beograd
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar