Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.06.2022. 10:13
(HR) Nabavka usluga održavanja serverske infrastrukture proizvođača HP i opreme APC sa sistemskom podrškom
Hrvatska-Zagreb: Održavanje i popravak računalnih perifernih uređaja
2022/S 120-340220
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Grad Zagreb
Nacionalni registracijski broj: 61817894937
Poštanska adresa: Avenija Dubrovnik 15
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR05 Grad Zagreb
Poštanski broj: 10020
Država: Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Telefon: +385 16506578
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.zagreb.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0024561
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Regionalno ili lokalno tijelo
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
ODRŽAVANJE SERVERSKE INFRASTRUKTURE PROIZVOĐAČA HP I OPREME APC SA SISTEMSKOM PODRŠKOM-grupe
Referentni broj: 2022-20
II.1.2)Glavna CPV oznaka
50323000 Održavanje i popravak računalnih perifernih uređaja
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave je: ODRŽAVANJE SERVERSKE INFRASTRUKTURE PROIZVOĐAČA HP I OPREME APC SA SISTEMSKOM PODRŠKOM.
OPIS POSTOJEĆEG SUSTAVA
- specifikacija sistemskog softvera poslužiteljske platforme
- održavanje MS Windows Server 2008/2008R2/2012/2012R2/2016 operacijskih sustava na poslužiteljskim računalima 182 poslužitelja
- održavanje infrastrukturnih mrežnih servisa (DNS, DHCP, NTP, ADFS)
- održavanje MS Exchange hibridnog sustava (Exchange 2010 i O365) za razmjenu elektroničke pošte Sustav se satoji od 2 hub servera u NLB-u i 2 database servera u DAG-u – hibrid O365...
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 3 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 1 – Održavanje serverske infrastrukture proizvođača HP i opreme APC
Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
50323000 Održavanje i popravak računalnih perifernih uređaja
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR05 Grad Zagreb
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 1 – Održavanje serverske infrastrukture proizvođača HP i opreme APC
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Dodatno certificirane osobe / Ponder: 10 bodova
Cijena - Ponder: 90 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 500 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
Grupa 2 – Sistemska podrška
Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
50323000 Održavanje i popravak računalnih perifernih uređaja
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR05 Grad Zagreb
II.2.4)Opis nabave:
Grupa 2 – Sistemska podrška
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Vrijeme odaziva za kvarove kritičnog prioriteta / Ponder: 10 bodova
Cijena - Ponder: 90 bodova
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 500 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 24
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
Nabava uključuje uspostavu okvirnog sporazuma
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 21/07/2022
Lokalno vrijeme: 09:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 21/07/2022
Lokalno vrijeme: 09:00
Mjesto:
Gradski ured za financije i javnu nabavu, Avenija Dubrovnik 15, 10020 Zagreb, dvorana 101
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
Prihvaćaju se elektronički računi
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
20/06/2022
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
XENON FORTE d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta br. 43 71210 Ilidža
-
FACIT d.o.o. Sarajevo - ul. Dr. Kasima Begića br.23 71210 Ilidža
-
C-SERVIS d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija broj 31 71000 Sarajevo
-
Comp-IT d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića broj 9 71000 Sarajevo
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
Skype Samostalni Poduzetnik-Obrtnik - Oručevića 18 88000 Mostar
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
TELENET d.o.o. Sarajevo - ul. Gradačačka broj 114 71000 Sarajevo