Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.06.2022. 09:36
(HR) Nabavka usluga prijevoza učenika III. osnovne škole Varaždin, IV. osnovne škole Varaždin i Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin za školsku godinu 2022.-2023.
Hrvatska-Varaždin: Usluge cestovnog putničkog prijevoza za posebne namjene
2022/S 122-347438
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 13269011531
Poštanska adresa: Trg kralja Tomislava 1
Mjesto: Varaždin
NUTS kod: HR062 Varaždinska županija
Poštanski broj: 42000
Država: Hrvatska
E-pošta: karmen.meic@varazdin.hr
Telefon: +385 42201437
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.varazdin.hr
Odjeljak II: Predmet
Prijevoz učenika III. osnovne škole Varaždin, IV. osnovne škole Varaždin i Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin za školsku godinu 2022.-2023.
Predmet nabave je prijevoz učenika III. osnovne škole Varaždin, IV. osnovne škole Varaždin i Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin za školsku godinu 2022.-2023. Temeljem članka 69. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi («Narodne novine» broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12-pročišćeni tekst, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20) osnivač je, uz uvjete propisane navedenim člankom, dužan osigurati prijevoz učenika osnovnih škola.
Detaljan opis predmeta nabave utvrđen je u Troškovniku i Pojašnjenju troškovnika ove Dokumentacije o nabavi.
Troškovnik i Pojašnjenje troškovnika traženih usluga prijevoza učenika III. osnovne škole Varaždin, IV. osnovne škole Varaždin i Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin sastavni su dio ove Dokumentacije o nabavi (relevantni podaci o upisnom području, udaljenostima, eventualnim smjenama rada osnovnih škola, planiranom broju učenika).
Mjesto izvršenja usluge je upisno područje III. i IV. osnovne škole Varaždin te Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin sukladno Troškovniku i Pojašnjenju troškovnika na sljedećim ad
Predmet nabave je prijevoz učenika III. osnovne škole Varaždin, IV. osnovne škole Varaždin i Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin za školsku godinu 2022.-2023. Temeljem članka 69. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi («Narodne novine» broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12-pročišćeni tekst, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20) osnivač je, uz uvjete propisane navedenim člankom, dužan osigurati prijevoz učenika osnovnih škola. Detaljan opis predmeta nabave utvrđen je u Troškovniku i Pojašnjenju troškovnika ove Dokumentacije o nabavi.Troškovnik i Pojašnjenje troškovnika traženih usluga prijevoza učenika III. osnovne škole Varaždin, IV. osnovne škole Varaždin i Centra za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar Varaždin sastavni su dio ove Dokumentacije o nabavi (relevantni podaci o upisnom području, udaljenostima, eventualnim smjenama rada osnovnih škola, planiranom broju učenika).
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Gospodarski subjekt mora u postupku javne nabave dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovna nastana.
Gospodarski subjekt mora dokazati da posjeduje ovlaštenje za obavljanje djelatnosti prijevoza putnika.
Kako bi mogao izvršiti ugovor za predmet nabave gospodarski subjekt mora dostaviti važeću Licenciju (Odobrenje za obavljanje djelatnosti prijevoza putnika) za djelatnost javnog cestovnog prijevoza izdane temeljem članka 14., 28. i 118. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu („Narodne novine“ broj 41/18, 98/19, 30/21, 89/21)
Odjeljak IV: Postupak
Javno otvaranje ponuda održat će se istodobno s istekom roka za dostavu ponuda u prostorijama Naručitelja na adresi: Varaždin, Trg kralja Tomislava 1, I. kat, Salon Gradske vijećnice.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku.
Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH.
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku 10 (deset) dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. ZJN 2016.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
Ljaljić-Turs d.o.o. Čelić - ul. Alije Izetbegovića 4-2 75246 Čelić
-
ČAKRO TURS d.o.o. Donja Mahala, likvidiran - ul. Vodenička 11b 76270 Orašje
-
PREVOZ PUTNIKA d.o.o. Zavidovići - Omladinsko naselje bb 72220 Zavidovići
-
KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića br. 1 71000 Sarajevo
-
CENTROTRANS a.d. Istočno Sarajevo - Stefana Nemanje 13. 71123 Istočno Sarajevo
-
SNIJEŽNICAPROMET d.o.o. Sniježnica-Teočak - Sniježnica bb 75414 Teočak
-
Jugoprevoz - Bileća a.d. Bileća - Kralja Petra Oslobodioca 15 89230 Bileća
-
ATP BROD d.o.o. Brod - Vojvode Stepe Stepanovića b.b. 73309 Brod
-
JELIĆ-TOURS d.o.o. Prnjavor - Vida Nježića bb 78430 Prnjavor
-
KRESOJEVIĆ Dragan Kresojević s.p. Laktaši - Cara Dušana 140, Trn, Laktaši 78250 Laktaši
-
HAZRE TOURS d.o.o. Srebrenik - Babunovići bb 75350 Srebrenik
-
ELLE-TRAVEL d.o.o. Tuzla - Turalibegova 22, TC Pasaž posl. prost. 31 75000 Tuzla