Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.11.2022. 15:44
Nabavka usluga obuke zaposlenih Općine Centar Sarajevo iz oblasti zaštite od požara
Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i
Hercegovine
Kanton Sarajevo
Grad Sarajevo
OPĆINA CENTAR SARAJEVO
Općinski načelnik
Na osnovu člana 8. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14 i 59/22), člana 7. Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. Dio B Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 66/16), Plana javnih nabavki za 2022. godinu, u ime Općine Centar Sarajevo, objavljuje se
JAVNI POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
za usluge obuke zaposlenih Općine Centar Sarajevo iz oblasti zaštite od požara
1. NAZIV UGOVORNOG ORGANA
1.1. Ugovorni organ: Općina Centar Sarajevo
Adresa: Ulica Mis Irbina broj 1
ID broj: 4200650440009
Broj bankovnog računa: 3386902296575219 UniCredit Bank Sarajevo
Telefon: 033 562 394 ili 033 562 400
Fax: 033 562 400
E-mail: javne.nabavke@centar.ba
1.2. Podaci o zaduženim osobama koje vode komunikaciju sa ponuđačima u ime ugovornog organa:
Samira Duraković
Amina Čamdžija
Selma Mujić
Ermana Sulejmanović
Tel. 033 562 400 ili 033 562 394
Fax: 033 562 400
Poziv je objavljen na web stranici: www.centar.ba dana 03.11.2022. godine i važi do 17.11.2022. godine do 16:00 sati.
2. OPIS PREDMETA NABAVKE I TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
• Predmet nabavke su neprioritetne usluge iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama BiH i to: kategorija 8 – obrazovne usluge i usluge stručnog usavršavanja JRJN: 80000000-4 Usluge obrazovanja i osposobljavanja.
• Usluge će se vršiti nakon obostranog potpisivanja ugovora, a u skladu sa zahtjevom Naručioca.
• Plaćanje prema ponudi ponuđača u roku od 15 dana, počev od dana zaprimanja ispravne fakture izabranog ponuđača.
• Ugovorni organ će izabranom ponuđaču nakon potpisivanja predmetnog Ugovora dostaviti spisak uposlenih koji će pohađati obuku.
• Mjesto izvršenja usluge: po dogovoru.
• Ovaj poziv je objavljen na web stranici Ugovornog organa.
• Usluge obuhvataju: usluge obuke zaposlenih Općine Centar Sarajevo iz oblasti zaštite od požara
Općina Centar Sarajevo
3. PROCJENJENA VRIJEDNOST NABAVKE ZA JEDNOKRATNU NABAVKU, A U SLUČAJU DA SE RADI O SUKCESIVNOJ NABAVCI, PROCJENJENU VRIJEDNOST ZA PERIOD TOKOM KOJEG ĆE NABAVLJATI PREDMETNU USLUGU
• Procijenjena vrijednost nabavke iznosi 1.700,00 KM bez PDV-a.
4. KRITERIJ ZA IZBOR PONUDE
Kriterij za izbor ponude je „najniža cijena“ u skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama.
5. IZJAVA IZ ČLANA 52. stav (2) Zakona
Ponuđači moraju dostaviti ovjerenu Izjavu iz člana 52. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
6. USLOVI I ZAHTJEVI ZA KVALIFIKACIJU KOJE PONUĐAČI TREBA DA ISPUNE Ponuđači su obavezni uz ponudu dostaviti slijedeću dokumentaciju kojom potvrđuju da ispunjavaju minimalne uslove tražene zahtjevom za dostavu ponuda:
a) Popunjen obrazac za dostavljanje ponude – usluge, koja je data u dokumentaciji zahtjeva za dostavljanje ponude (Aneks 1.);
b) Obrazac za cijenu ponude – usluge koju je ponuđač dužan popuniti, potpisati i ovjeriti kako je dato u tenderskoj dokumentaciji (Aneks 2.)
c) Dokaz (dokument) o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u kojoj je ponuđač osnovao firmu, a kojim se dokazuje njegovo pravo da se profesionalno bavi određenom djelatnošću koja je predmet ove nabavke.
Napomena: Navedeni dokument pod c) ponuđači su dužni dostaviti u originalu ili ovjerenoj kopiji.
d) Izjava ponuđača o nepromjenjivosti cijena iz (Aneksa 3.) obrasca za cijenu ponude (Izjava mora biti ovjerena i potpisana od strane ovlaštenog lica ponuđača)
e) Izjava o sukobu interesa iz člana 52. Zakona, koja mora biti ovjerena (sud, notar iliđ općina) (Aneks 4.)
f) Popunjen Nacrt Ugovora (Aneks 5.)
7. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDE
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti na adresu Ugovornog organa:
Općina Centar Sarajevo
Ulica Mis Irbina br. 1
71 000 SARAJEVO
Na koverti ponude mora biti naznačeno:
a) naziv i adresa ugovornog organa,
b) naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
c) naziv predmeta nabavke, odnosno naznaka ''Ponuda za usluge obuke zaposlenih Općine Centar Sarajevo iz oblasti zaštite od požara”
d) naznaka "NE OTVARAJ“
Svaki ponuđač može podnijeti samo jednu ponudu. Nije dozvoljeno da ponuđači dostave više modaliteta ponude, niti više modaliteta za kriterij „najniža cijena“, formalno-pravno i tehnički ispravne ponude.
8. ADRESA NA KOJU SE PONUDA DOSTAVLJA
Ulica Mis Irbina broj 1, 71 000 Sarajevo
Općina Centar Sarajevo
9. DA LI SE UGOVOR ZA USLUGE ZAKLJUČUJE ZA JEDNOKRATNO IZVRŠENJE ODREĐENE USLUGE ILI NA PERIOD KOJI NE MOŽE BITI DUŽI OD ČETIRI GODINE
Ugovor će se zaključiti u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije, prihvaćene ponude i Zakonom o obligacionim odnosima.
10. KRAJNJI ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
Krajnji rok za dostavljanje ponuda je 18.11.2022. godine na adresu Općine Centar Sarajevo, ulica Mis Irbina broj 1 Sarajevo do 10:00 sati.
Javno otvaranje ponuda će se održati 18.11.2022. godine u 11:00 sati, u prostorijama Ugovornog organa, adresa Mis Irbina 1, sala 205, II sprat.
Ponuđači ili njihovi ovlašteni predstavnici, kao i sva druga zainteresovana lica mogu prisustvovati otvaranju ponuda. Informacije koje se iskažu u toku javnog otvaranja ponuda će se dostaviti svim ponuđačima koji su u roku dostavili ponude putem Zapisnika sa otvaranja ponuda, odmah, a najkasnije u roku od 3 dana.
Na javnom otvaranju ponuda prisutnim ponuđačima će se saopćiti slijedeće informacije:
- naziv ponuđača
- ukupna cijena navedena u ponudi
- popust naveden u ponudi, ako je posebno iskazan.
Predstavnik ponuđača koji želi zvanično učestvovati na otvaranju ponuda treba prije otvaranja ponuda Komisiji dostaviti punomoć za učešće na javnom otvaranju u ime privrednog subjektaponuđača. Ukoliko nema zvanične punomoći, ponuđač može kao i ostala zainteresovana lica prisustvovati javnom otvaranju, ali bez prava potpisa zapisnika ili preuzimanja bilo kojih pravih radnji u ime ponuđača.
11. PROVOĐENJE PREGOVARANJA
Nema pregovora.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EIB Internationale a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 14 78000 Banja Luka
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
Řízení letového provozu České republiky s.p. - Navigační 787 Jeneč - Prahy
-
Mercuri International d.o.o. Zagreb - Nova cesta 64 10000 Zagreb
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
UUP u BiH Sarajevo - Ulica Zmaja od Bosne br. 4 71000 Sarajevo
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
Jedinstvena Organizacija Mladih Jelah - Tešanj - Maršala Tita bb 74264 Tešanj
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
NET - PRO d.o.o. Brčko distrikt BiH - Bosne Srebrene br.16/1 76000 Brčko