Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.08.2015. 09:34
Nabavka usluga periodičnog pregleda vatrogasnih PP aparata i hidrantskih mreža
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-2-1862-3-244/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Lejla Husejnović (za komercijalna pitanja); Muhamed Bašić (za tehnička pitanja)
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Periodični pregledi vatrogasnih PP aparata i hidrantskih mreža
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Periodični pregledi vatrogasnih PP aparata i hidrantskih mreža
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 98390000-3 | Ostale usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
53597,50
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Rudnici „Dubrave“ u Dubravama , „Mramor“ u Mramoru, „Šikulje“ u Lukavcu, Pogoni „Drumski prevoz“ u Mramoru,
Željeznički prevoz“ u Bukinju, „Radionice“ u Šićkom Brod, „Rekultivacija“ u Šićkom Brod, Standard „Kreka“ u Tuzli i Direkcija
Društva.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do 12 (dvanaest) mjeseci od stupanja ugovora na snagu ili do realizacije finansijske vrijednosti ugovora, u zavisnosti koji
uslov prije nastupi
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Uslovi plaćanja: 60 dana od dana fakturisanja (koje ne zahtijeva garanciju za odgođeno plaćanje).
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
a) Da je ponuđač solventan (da mu račun nije bio u blokadi) u posljednjih 6 (šest) mjeseci prije roka za dostavljanje ponuda
b) Nepromjenjivost cijena za vrijeme trajanja ugovora
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu o prihvatanju kompletnosti i ispunjenosti svih iskazanih zahtjeva iz tehničke
specifikacije tenderske dokumentacije;
b) Da vršilac usluge ima pozitivno iskustvo u realizaciji ugovora čiji je predmet bio izvršenje usluga koje su predmet nabavke
u posljednje 2 ( dvije ) godine;
c) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da posjeduje odobrenje za obavljanje poslova održavanja i ispitivanja
aparata za gašenje početnog požara u vidu Rješenja, izdato od strane nadležnog ministarstva u skladu sa članom 23.
Pravilnika o izboru aparata za gašenje početnog požara koji se mogu stavljati u promet sa garantnim rokom i rokom
servisiranja („Sl. Novine Federacije BiH“ , broj 46/11);
d)Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da posjeduje Odobrenje za obavljanje poslova ispitivanja ugrađenog
sistema aktivne zaštite od požara i to za hidrantske instalacije u vidu Rješenja, izdato od strane Federalnog ministarstva
energije, rudarstva i industrije, na osnovu člana 30. Pravilinika o obimu i postupku provjere ispitivanja ispravnosti i
funkcionalnosti ugrađenog sistema aktivne zaštite od požara, uslovima koje moraju ispunjavati pravne lica koja vrše poslove
ispitivanja i funkcionalnosti, kao i program o načinu polaganja stručnog ispita za obavljanje istih („Sl. Novine Federacije BiH“
, broj 69/13);
e) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu o prihvatanju rada na terenu, odnosno u svim Organizacionim jedinicama
naručioca usluga- Rudnici (jama, površinski kopovi), Pogoni i Direkcija Društva;
f) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da će periodični pregled i kontrolno ispitivanje aparata za gašenje
početnog požara biti uređen u skladu sa Pravilnikom o izboru aparata za gašenje početnog požara koji se mogu stavljati u
promet sa garantnim rokom i rokom servisiranja („Sl. Novine Federacije BiH“ , broj 46/11);f) Da ponuđač dostavi
potpisanu i ovjerenu Izjavu davaoca usluge da će periodični pregled i kontrolno ispitivanje aparata za gašenje početnog
požara biti uređen u skladu sa Pravilnikom o izboru aparata za gašenje početnog požara koji se mogu stavljati u promet sa
garantnim rokom i rokom servisiranja („Sl. Novine Federacije BiH“ , broj 46/11);
g) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da posjeduje dvijestotoine (200) komada zamjenskih aparata za
gašenje početnog požara.
h) Da ponuđač dostavi potpisanu i ovjerenu Izjavu da će izvršiti ugradnju isključivo orginalne rezervne dijelove u
aparate za gašenje početnog požara u skladu sa Upustvom proizvođača aparata, kao i da prevoz praznih aparata na punjenje
u svom servisu vrši o svom trošku.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.9.2015.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
10,00 KM
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.9.2015. 11:45:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.9.2015. 12:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje br. 1, 75000 Tuzla
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti lično na naznačenoj adresi ili se ista moe dostaviti putem pošte ili
emaila, nakon predočenja zahtjeva za učešće i dokaza o izvršenoj uplati. Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši
prekoUniCredit Bank d.d. Mostar, SIFT: UNCRBA22 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici Kreka d.o.o. - Tuzla. Ko
d davanja naloga za plaćanje obavezno naznačiti klauzulu sve troškove snosi nalogodavac (our...) IBAN CODE: BA39 3383
0048 9010 8840. Ponuđači unutar Bosne i Hercegovine putem UniCredit bank d.d. Mostar uplatu vrše na račun broj
3383002250918775 u korist JP EP BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici Kreka d.o.o. - Tuzla.
Za sva komercijalna pitanja kontakt osoba je Lejla Husejnović, tel. 035/287-460.
Za sva tehnička pitanja kontakt osoba je Muhamed Bašić, mob. 062/221-940.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Amela Džambic
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta amela.dzambic@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
Kantonalna uprava civilne zaštite KS Sarajevo - Fehima efendije Čurčića 1 71000 Sarajevo
-
PROVING-inžinjering d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke 115 C 71000 Sarajevo
-
SIGURNOSNI INŽENJERING d.o.o. Široki Brijeg - Put za Timal bb 88220 Široki Brijeg
-
GRANULO-RE d.o.o. Sarajevo - ul. Bojnička broj 47 71210 Ilidža
-
VATROTEH INŽINJERING d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska bb 71320 Vogošća
-
HETIG d.d. Sarajevo - ul. Trg međunarodnog prijateljstva br. 11 71000 Novi Grad
-
LASER d.o.o. Sarajevo - Ul. Džemala Bijedića br. 285 71210 Ilidža
-
KGH - INSTALACIJE d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča bb 76000 Brčko