Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.01.2023. 11:40
(aukcija) Nabavka usluga prijevoza učenika JU Prva osnovna škola sa područja Vreoca i Lužansko polje za drugo polugodište školske 2022/2023.
888-7-2-35-3-29/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA ILIDŽA
IDB/JIB 4200319720000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Lejla Zukanović
Adresa Butmirska cesta 12
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 775-682
Faks (033) 637-862
Elektronska pošta javne.nabavke@opcinailidza.ba
Internet adresa www.opcinailidza.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Ilidža
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge prijevoza kopnom putnika i robe, uključujući usluge blindiranih vozila, i usluge dostave, osim usluga prijevoza
pošte
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nije primjenjivo
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
JN 07/23 Pružanje usluga prijevoza učenika JU „Prva osnovna škola“ sa područja Vreoca i Lužansko polje za drugo
polugodište školske 2022/2023
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Pružanje usluga prijevoza učenika JU „Prva osnovna škola“ sa područja Vreoca i Lužansko polje za drugo polugodište školske
2022/2023
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 60100000-9 | Usluge cestovnog prevoza |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
vidi TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ilidža-Vreoca i Lužansko polje
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
69 dana po školskom kalendaru od 02.03 do 13.06.2023
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
08.02.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.02.2023. 11:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Ilidža, Butmirska cesta br. 12
Datum i vrijeme 10.02.2023. 13:45
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - Centar pošta Sarajevo - Put života bb 71000 Sarajevo
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
CENTROTRANS a.d. Istočno Sarajevo - Stefana Nemanje 13. 71123 Istočno Sarajevo
-
SNIJEŽNICAPROMET d.o.o. Sniježnica-Teočak - Sniježnica bb 75414 Teočak
-
Holding DRINATRANS A.D. Zvornik - Karakaj 40 B 75400 Zvornik
-
Jugoprevoz - Bileća a.d. Bileća - Kralja Petra Oslobodioca 15 89230 Bileća
-
ATP BROD d.o.o. Brod - Vojvode Stepe Stepanovića b.b. 73309 Brod
-
JELIĆ-TOURS d.o.o. Prnjavor - Vida Nježića bb 78430 Prnjavor
-
Robni terminal d.o.o. Tuzla - Bosanska poljana bb 75000 Tuzla
-
ART-IRON d.o.o. Maglaj - Ulica Fikreta Dedića bb 74250 Maglaj