Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.03.2023. 12:28
(aukcija) Nabavka marketinških usluga
781-7-2-29-3-26/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE "KOMUNALAC" TUZLA
IDB/JIB 4209232530007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjel za javne nabavke
Adresa Husinskih rudara b.b.
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 302-555
Faks (035) 302-556
Elektronska pošta komunalac@bih.net.ba
Internet adresa www.komunalac.com.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Tuzla
I 5.c. Djelatnost
Upravljanje i održavanje stambenih objekata i ostale komunalne djelatnosti
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Reklamne usluge i usluge marketinga
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Postupak nije moguće podijeliti na lotove.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
38000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Marketinške usluge
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga posredovanja agencije za promociju u marketinškom oglašavanju na sportskim događajima,
manifestacijama i aktivnostima na području grada Tuzla
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79342200-5 | Usluge reklamiranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Definisano u TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Područje grada Tuzla
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Nema
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra ili neki drugi dokument kojim ponuđač nedvosmisleno
dokazuje da je registriran za obavljanje predmetne djelatnosti.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtjeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dostavljanje spiska izvršenih ugovora na memorandumu ponuđača, te dostavljanje dokumenata u formi potvrda o uspješno
izvršenim uslugama koje su izdali naručioci za najmanje 1 (jedan) ugovor
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
21.03.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 21.03.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto JKP Komunalac d.o.o. Tuzla, Ul. Husinskih rudara bb, Tuzla
Datum i vrijeme 21.03.2023. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RTM-TV 1 d.o.o. - ul. Lacina bb. (Villa Neretva) 88000 Mostar
-
OSLOBOĐENJE d.o.o. Sarajevo - ul. Semizovac bb 71320 Vogošća
-
NOGOMETNI SAVEZ BiH Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 95 71000 Sarajevo
-
TV ALFA d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24 a 71000 Sarajevo
-
FACE d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga broj 12 A (Bosmal City Centar) 71000 Sarajevo
-
HTTPOOL d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije 6 71000 Sarajevo
-
Udruženje za sport i rekreaciju mladih Sarajevo - Salke Nezečića 5 71000 Sarajevo
-
RTV FBiH d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 12 71000 Sarajevo
-
KOŠARKAŠKI SAVEZ BiH Sarajevo - Branilaca Sarajeva 11/III 71000 Sarajevo
-
INTERSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne broj 7 71000 Sarajevo