Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.03.2023. 09:21
(aukcija) Nabavka usluga pretplate na antivirusnu definiciju Kaspersky software
238-1-2-132-3-67/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Odjeljenje za javne nabavke -
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Predmetnu nabavku nije moguće podijeliti na lotove zbog jedinstvenog predmeta nabavke.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluge pretplate na antivirusnu definiciju Kaspersky software
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluge pretplate na antivirusnu definiciju Kaspersky software.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48761000-0 | Antivirusni programski paket |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa tehničkom specifikacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
125000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto izvršenja usluge je Generalna direkcija, Obala Kulina bana 8., 71000 Sarajevo.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ovaj Ugovor se zaključuje na period do 30.04.2026. godine, a stupa na snagu od datuma obostranog potpisivanja.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Iz vlastitih sredstava " JP BH POŠTA " d.o.o. Sarajevo
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem
profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog
organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.
Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati.
Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije i ne smiju biti stariji od 6 mjeseci od dana dostavljanja
ponuda.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nije posebno navedena
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača iz tačke 7.3.1. će se izvršiti na osnovu dokaza:
a) Spisak izvršenih Ugovora o izvršenim uslugama koji su predmet nabavke u posljednje tri godine ili od datuma
registracije od dana objave obavještenja o nabavci, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno
počeo da radi prije manje od tri godine, koji sadrži jedan ili više ugovora čiji zbir vrijednosti, iznosi najmanje 50.000,00 KM
bez uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti jednu ili više potvrda – u gore navedenom iznosu, koje su u vezi sa
spiskom izvršenih usluga, a koje daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište
Ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i
navode o uredno izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava
ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
b) Važeća potvrda izdata od strane proizvođača softvera ili ovlaštenje izdato od distributera zajedno sa potvrdom
distributera izdatim od proizvođača softvera za svu uslugu koju ponuđač nudi u Aneksu.
Ponuđač je u sastavu ponude dužan dostaviti originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje tehničku i
profesionalnu sposobnost.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
18.04.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.04.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto "JP BH POŠTA" d.o.o Sarajevo, Obala Kulina bana broj 8. 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 28.04.2023. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
NITES d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića 23 a 78000 Banja Luka
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Siemens Sanayi ve Tiracet A.S. Istanbul - Esentepe Mh., Yakacık Cd No:111 34870 Kartal, Istanbul
-
Infocom računari d.o.o. Banja Luka - ulica Kralja Alfonsa XIII broj 26 78000 Banja Luka
-
SYS Company d.o.o. Sarajevo - ul. Šibenska bb 71000 Novo Sarajevo
-
AvaCom GROUP d.o.o., u stečaju - Vukovarska 18 88320 Ljubuški
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar