Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.08.2023. 16:18
Nabavka usluga preventivnog ljekarskog pregleda radnika Fonda
312-9-2-6-22-42/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE RS
IDB/JIB 4400411170007
Kontakt osoba Maja Pavlović Kikić
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-950
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Socijalna skrb
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge
II 2. Opis
II 2.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga preventivnog ljekarskog pregleda radnika Fonda
II 2.b. Opis iz Jedinstvenog rječnika nabavke
Zdravstvene, društvene i povezane usluge
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
98300,00
IV 1. Usluga se nabavlja od
Jedan ponuđač
V 1. Period trajanja ugovora ili korištenja usluge
90 Dan(a)
VI 1. Mjesto izvršenja usluge
Definisano u Pozivu za dostavljanje ponuda
VII 1. Rok za preuzimanje javnog poziva
14.08.2023.
VIII 1. Rok, adresa i mjesto za prijem ponuda
VIII 1.a. Datum i vrijeme
16.08.2023. 12:00
VIII 1.b. Adresa i mjesto
Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, Ul. NJegoševa br. 28a, 76300 Bijeljina, kanc. 39-40
IX 1. Dodatne informacije
Uvid i preuzimanje Poziva za dostavljanje ponuda, zahtjev za pojašnjenje i odgovor na pojašnjenje ponuđača mogu se
realizovati isključivo preko Portala javnih nabavki.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JZU Dom zdravlja Prof. dr Savo Bumbić Gacko - Solunskih dobrovoljaca br. 48 89240 Gacko
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
JZU Dom zdravlja Stana Tomić Pale - Svetosavska 18 71420 Pale
-
JZNU Dom zdravlja Tuzla - ul. Albina i Franje Herljevića broj 1 75000 Tuzla
-
JZU Dom zdravlja Prnjavor - Ulica Laze Lazarevića broj 5 78430 Prnjavor
-
JZU Dom zdravlja Živinice - ul. Alije Izetbegovića br. 17 75270 Živinice
-
Zavod za medicinu rada Kantona Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 2 71000 Sarajevo
-
KANTONALNA BOLNICA ZENICA - Ulica Crkvice broj 67 72000 Zenica
-
Opća bolnica - ul. Silvija Strahimira Kranjčevića broj 12 71000 Sarajevo
-
ZU Kantonalna bolnica Dr. Irfan Ljubijankić Bihać - Darivalaca krvi broj 67. 77000 Bihać