Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.08.2023. 08:14
(poništenje aukcije) Nabavka usluga čišćenja i održavanja higijene sa uključenim sredstvima za čišćenje službenih prostorija Kantonalnog poreznog ureda Novi Travnik i pripadajućih organizacionih jedinica - ponovni postupak
1415-1-2-74-4-132/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba Zerina Selimović
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge čišćenja zgrada i upravljanje imovinom
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima se namjeravao zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
28 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
137295,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Usluge čišćenja i održavanja higijene sa uključenim sredstvima za čišćenje službenih prostorija Kantonalnog poreznog ureda
Novi Travnik i pripadajućih organizacionih jedinica - ponovni postupak
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Usluge čišćenja i održavanja higijene sa uključenim sredstvima za čišćenje službenih prostorija Kantonalnog poreznog ureda
Novi Travnik i pripadajućih organizacionih jedinica: Porezna ispostava Bugojno, Porezna ispostava Busovača, Porezna
ispostava Donji Vakuf, Porezna ispostava Gornji Vakuf, Porezna ispostava Fojnica, Porezna ispostava Jajce, Porezna ispostava
Kiseljak, Porezna ispostava Kreševo, Porezna ispostava Novi Travnik, Porezna ispostava Travnik i Porezna ispostava Vitez
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90919200-4 | Usluge čišćenja kancelarija |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 4. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 5. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Da
III 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
III 8. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nijedna ponuda nije dostavljena u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
07.08.2023.
V 5. Dodatne informacije
Tenderskom dokumentacijom u tački 4.9. je propisano da rok za dostavljanje ponuda ističe dana 07.08.2023. godine u
08:30h, kao i Obavještenjem o nabavci u tački IV 7., gdje je kao rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće propisan rok
07.08.2023. godine do 08:30h.
Članom 69. stav 2) alineja a. Zakona o javnim nabavkama propisano je da je Ugovorni organ obavezan poništiti postupak
javne nabavke u slučaju da nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku.
Kako po Obavještenju o nabavci u predmetnom postupku javne nabavke nije dostavljena nijedna ponuda u određenom
krajnjem roku, to je Ugovorni organ u skladu 69. stav 1) alineja b. i stav 2) alineja a), a u vezi s odredbama člana 70. Zakona o
javnim nabavkama, poništio postupak javne nabavke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SM 99 d.o.o. Kotor Varoš - Naselje Slatina bb 78220 Kotor Varoš
-
MAJORDOMO d.o.o. - ul. Milinkladska br. 31 71000 Novo Sarajevo
-
Interming d.o.o. Sarajevo - Ferde Hauptmana 7 71000 Sarajevo
-
SJAJ-S d.o.o. Kakanj - Ul. Selima ef. Merdanovića 135 72240 Kakanj
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
Master clean s.z.u.r. Prnjavor - Novaka Pivaševića 48 78430 Prnjavor
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
Mont gradnja d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Branka Šimića br. 2b 71000 Sarajevo