Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.08.2023. 13:26
(aukcija) Nabavka usluga nadogradnje i održavanja informacijskog sustava za potrebe ŠGD HERCEGBOSANSKE ŠUME D.O.O. KUPRES
1101-1-2-76-3-83/23
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES
IDB/JIB 4281038670003
Kontakt osoba/Služba za kontakt Ivan Klišanin
Adresa Splitska bb
Poštanski broj 80320 Kupres (hp mo)
Općina/Grad Kupres (FBiH)
Telefon (034) 274-801
Faks (034) 274-800
Elektronička pošta info@hbsume.ba
Internet adresa www.hbsume.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Kanton 10
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda
sukladno tenderskoj
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nadogradnja i održavanje informacijskog sustava za potrebe ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nadogradnja informacijskog sustava modulima: skladišno poslovanje, inventura osnovnih sredstava, POS blagajna, HRM
(Upravljanje ljudskim resursima)
- Održavanje informacijskog sustava Hector i modula plana i analize
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48000000-8 | Programski paketi i informacijski sustavi |
Dodatni predmet(i) | 48810000-9 | Informacijski sustavi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
sukladno TD
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
sukladno TD
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
sukladno TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
sukladno TD
III 9. Rezervirani ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
07.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 07.09.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto ŠGD "Hercegbosanske šume" d.o.o Kupres Splitska bb. 80320 Kupres
Datum i vrijeme 07.09.2023. 12:15
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1 Nadogradnja informacijskog sustava modulima: skladišno poslovanje, inventura osnovnih sredstava, POS blagajna,
HRM (Upravljanje ljudskim resursima)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nadogradnja informacijskog sustava modulima: skladišno poslovanje, inventura osnovnih sredstava, POS blagajna, HRM
(Upravljanje ljudskim resursima)
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48810000-9 | Informacijski sustavi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Sukladno tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
29000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
sukladno TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" d.o.o. KUPRES i njene organizacijske jedinice.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 07.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.09.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 07.09.2023. 12:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2 Održavanje informacijskog sustava Hector i modula plana i analize
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje informacijskog sustava Hector i modula plana i analize
II Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 48810000-9 | Informacijski sustavi |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Sukladno tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
33000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
sukladno TD
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES i njenih organizacijskih jedinica.
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 07.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 07.09.2023. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 07.09.2023. 12:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
POINT COMPUTERS d.o.o. Sarajevo - ul. Husrefa Redžića broj 8 71000 Sarajevo
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
Iskraemeco Sarajevo d.o.o. - ul. Hifzi Bjelevca br. 13 71210 Ilidža
-
SAP West Balkans d.o.o. Beograd - Omladinskih brigada 88b Airport City 1500 11070 Novi Beograd
-
ODAVIĆ d.o.o. Trebinje - Vojvode Sinđelića S-4 89101 Trebinje
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Atos IT Solutions and Services d.o.o. Beograd - Pariske komune 22 11070 Novi Beograd