Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.08.2023. 12:22
Nabavka usluga revizije za 2022. i 2023. godinu
1028-7-2-215-3-37/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv REGULATORNA KOMISIJA ZA ENERGIJU U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE
IDB/JIB 4227378050005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Hasan Pobrić
Adresa Kneza Domagoja 12A
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 449-900
Faks (036) 333-507
Elektronska pošta nabavke@ferk.ba
Internet adresa www.ferk.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Računovodstvene usluge, revizorske i knjigovodstvene usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Jedan je predmet nabavke
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge revizije za 2022. godinu i 2023.godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge revizije za 2022. godinu i 2023.godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79212000-3 | Revizorske usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
kao u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17094,02
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
jedna godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok izvršenja usluge 60,00 %
2 Cijena 40,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
29.08.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 29.08.2023. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto sjedište ugovornog organa
Datum i vrijeme 29.08.2023. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka
-
REVIZIJA REVITA d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb. 77226 Cazin
-
Deloitte d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 12 C 71000 Sarajevo
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
ZUKO d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 185 71210 Ilidža
-
ECOVIS MATAS REVIZIJA d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića broj 2 71 000 Sarajevo
-
REVICUS d.o.o. Zenica - Ul. Bulevar Kulina bana broj 30 72000 Zenica
-
Address d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića do broja 2C 71000 Novo Sarajevo
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
MERFI d.o.o. Sarajevo - ul. Porodice Ribar br.37 71000 Sarajevo
-
COMMERCE ENGINEERING d.o.o. Mostar - Trg Ivana Krndelja broj 36. 88000 Mostar
-
APIF Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 6 78101 Banja Luka