Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.08.2023. 12:46
(pregovarački postupak) Nabavka usluga za održavanje gis softvera, urban planner i webcity
OBAVJEŠTENJA O NABAVCI
719-4-2-89-20-4/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD LUKAVAC
IDB/JIB 4209451920007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mirsada Karić-Tokić
Adresa Trg Slobode 1
Poštanski broj 75300 Lukavac (bhp sa)
Općina/Grad Lukavac
Telefon (035) 366-724
Faks (035) 366-703
Elektronska pošta merima.omerdic@lukavac.ba
Internet adresa www.lukavac.ba
I 2. Adresa za prijem zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 4. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 4.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 4.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Lukavac
I 4.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 5. Zajednička nabavka
Ne
I 6. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVKA USLUGA ZA ODRŽAVANJE GIS SOFTERA, URBAN PLANNER I WEBCITY
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga za održavanje GIS softvera, urban planner i webcity kao i usluge obuke za rad na QGIS softvare, urban
planner i webcity (5 kandidata, broj sati po kandidatu 14h, termin za obuku oktobar -novembar 2023. godine) na osnovu
potreba ugovornog organa prema opisu usluge iz ove tenderske dokumentacije i u skladu sa raspoloživim sredstvima za
finansiranje ove nabavke u Budžetu ugovornog organa.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72267000-4 | Usluge održavanja i popravaka programske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u TD.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Lukavac, sjedište ugovornog organa, zgrada gradske uprave u Lukavcu,Trg slobode 1,
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 2. Ograničenja za učešće
Kao u TD.
III 4. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 5. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Rezervisan ugovor
Ne
III 8. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 8.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 8.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Pregovarački postupak bez objavljivanja obavještenja o nabavci
IV 2. Uslov iz Zakona za primjenu "Pregovaračkog postupka bez objavljivanja obavještenja o nabavci"
Član 21. Stav (1) Tačka c)
IV 2.a. Broj postupka koji je prethodio ovom postupku
IV 3. Razlozi za primjenu "Pregovaračkog postupka bez objavljivanja obavještenja o nabavci"
Zakonski osnov za provođenje postupka javne nabavke predstavlja član 21. stav 1. tačka c) Zakona o javnim nabavkama,
obzirom da je Grad Lukavac nabavila programe od „GAUS” d.o.o Tuzla koji je vlasnik koda softvera, zbog čega ne postoji
drugi ponuđač koji može pružiti pomenutu uslugu.
IV 4. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 5. Uslovi preuzimanja/prijem zahtjeva za učešće
IV 5.a. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije za zahtjev za učešće
29.08.2023.
IV 5.b. Rok za prijem zahtjeva za učešće
30.08.2023. 11:30
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PROMES d.o.o. Vogošća - ul. Safeta Krupića br. 5 71320 Vogošća
-
WIZARD HEALTH d.o.o. Mostar - ul. Maršala Tita 60 88000 Mostar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Mega computer engineering d.o.o. Beograd - Mis Irbijeve 48g 11000 Beograd
-
D.O.O. MEDIA PRO Prijedor - Vožda Karađorđa broj: 3 79101 Prijedor
-
EUROBIT d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića br. 18A 71000 Novo Sarajevo
-
TENFORE d.o.o. Banja Luka - Bulevar vojvode Živojina Mišića broj 15 b 78102 Banja Luka
-
TORUS d.o.o. Sapna - 206. Viteške brdske brigade bb 75411 Sapna
-
EMC d.o.o. Sarajevo - ul. Kralja Tvrtka broj 8 71000 Sarajevo