Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.08.2023. 09:24
(HR) Nabavka usluga upravljanja projektom nad rekonstrukcijom javne vodoopskrbe i javne odvodnje u Županji
Hrvatska-Županja: Usluge savjetovanja na području vođenja projekta
2023/S 161-509684
Obavijest o nadmetanju – sektorska nabava
Usluge
Pravna osnova:
Direktiva 2014/25/EU
Odjeljak I: Naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 97005498931
Poštanska adresa: Veliki kraj 132
Mjesto: Županja
NUTS kod: HR026 Vukovarsko-srijemska županija
Poštanski broj: 32270
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Tanja Dec Ivan Kujundžić
E-pošta: tanja@komunalac-zu.hr
Telefon: +385 32827999
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.komunalac-zu.hr
Odjeljak II: Predmet
Usluge upravljanja projektom nad rekonstrukcijom javne vodoopskrbe i javne odvodnje u Županji
Usluge upravljanja projektom nad rekonstrukcijom javne vodoopskrbe i javne odvodnje u Županji
Predmet nabave je podijeljen u 2 grupe:
Grupa 1.
Usluge upravljanja projektom nad radovima na rekonstrukciji vodoopskrbnih ACC i PVC cjevovoda vodoopskrbnog sustava grada Županje.
Grupa 2.
Usluge upravljanja projektom na izgradnji tlačnog kanalizacijskog cjevovoda GCS 1- Bošnjaci – GCS 2 Bošnjaci – UPOV Županja
Usluge upravljanja projektom rekonstrukcije dijela glavnih vodoopskrbnih cjevovoda vodoopskrbnog sustava grada Županje
Grad Županja i općina Bošnjaci
Usluge upravljanja projektom nad radovima na rekonstrukciji vodoopskrbnih ACC i PVC cjevovoda vodoopskrbnog sustava grada Županje.
Ugovor se sufinancira iz programa Mehanizam za oporavak i otpornost
Usluge upravljanja projektom izgradnje tlačnog kanalizacijskog cjevovoda GCS-1 Bošnjaci - GCS-2 Bošnjaci – UPOV Županja
grad Županja i općina Bošnjaci
Usluge upravljanja projektom na izgradnji tlačnog kanalizacijskog cjevovoda GCS 1- Bošnjaci – GCS 2 Bošnjaci – UPOV Županja
Ugovor se sufinancira sredstvima iz programa Mehanizam za oporavak i otpornost - NPOO
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti, gospodarski subjekt kao preliminarni dokaz u ponudi dostavlja:
• ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1) za sve gospodarske subjekte u ponudi.
Profesionalna sposobnost gospodarskog subjekta ne može se dokazati oslanjajući se na sposobnost drugog gospodarskog subjekta pa ni podugovaratelja.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, svi članovi zajednice gospodarskih subjekata obvezni su pojedinačno dokazati postojanje sposobnosti sukladno točki 4.2. Dokumentacije o nabavi. Sposobnost iz točke 4.2. potrebno je dokazati i za svakog podugovaratelja i za svakog gospodarskog subjekta na čiju se sposobnost oslanja gospodarski subjekt.
Načini dokazivanja (ažurirani popratni dokumenti):
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta pod točkom 4.2. dokazuje se:
• izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Naručitelj može u bilo kojem trenutku tijekom postupka javne nabave, ako je to potrebno za pravilno provođenje postupka, provjeriti informacije navedene u europskoj jedinstvenoj dokumentaciji o nabavi kod nadležnog tijela za vođenje službene evidencije o tim podacima sukladno posebnom propisu i zatražiti izdavanje potvrde o tome, uvidom u popratne dokumente ili dokaze koje već posjeduje, ili izravnim pristupom elektroničkim sredstvima komunikacije besplatnoj nacionalnoj bazi podataka na hrvatskom jeziku.
Ako se ne može obaviti provjera ili ishoditi potvrda sukladno gore navedenom stavku, Naručitelj može zahtijevati od gospodarskog subjekta da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 dana, dostavi sve ili dio popratnih dokumenta ili dokaza.
Točka 4.2. odnosi se i na druge gospodarske subjekte na čiju se sposobnost gospodarski subjekt oslanja, članove zajdnice ponuditelja i/ili podugovaratelje.
Sukladno dokumentaciji o nabavi
Sukladno dokumentaciji o nabavi
Sukladno dokumentaciji o nabavi
Sukladno dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
Veliki kraj 132, Županja
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Eu tac udruženje za izgradnju i razvoj kapaciteta Sarajevo - Hamdije Čemerlića 2/IX 71000 Sarajevo
-
Ekonomski institut d.o.o. Banja Luka - Ul. Vase Pelagića broj 2/III sprat 78000 Banja Luka
-
EIB Internationale a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 14 78000 Banja Luka
-
Ekonomski institut a.d. Beograd - Kralja Milana 16 11000 Beograd
-
FCT d.o.o. - Ulica Petra Rađenovića broj 12 78000 Banja Luka
-
BASIC USLUŽNA DJELATNOST ZENICA - POSLOVNA ZONA 1 ZMAJA OD BOSNE BB 72000 Zenica
-
Dimitrijević i partneri, advokatsko o.d. Banja Luka - Ulica Sime Šolaje broj 1 78101 Banja Luka
-
VZB Capital & Advisory d.o.o. Beograd - GVOZDIĆEVA 9 11050 BEOGRAD-ZVEZDARA