Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.08.2023. 16:20
(aukcija) Nabavka usluga održavanja softvera za fakturisanje i praćenje naplate i održavanja intranet portala
770-1-2-288-3-77/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv REGULATORNA AGENCIJA ZA KOMUNIKACIJE BIH
IDB/JIB 4200095780001
Kontakt osoba/Služba za kontakt Senada Kerla
Adresa Mehmeda Spahe broj 1.
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 250-600
Faks (033) 713-080
Elektronska pošta info@rak.ba
Internet adresa www.rak.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Državni nivo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga za: • LOT 1 - Održavanje Softvera za fakturisanje i praćenje naplate • LOT 2 - Održavanje
Intranet portala
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga za: • LOT 1 - Održavanje Softvera za fakturisanje i praćenje naplate • LOT 2 - Održavanje
Intranet portala
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50000000-5 | Usluge popravaka i održavanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisano TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisano TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisano TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.09.2023. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Regulatorna agencija za komunikacije, Mehmeda Spahe 1, 71000 Sarajevo
Datum i vrijeme 13.09.2023. 11:15
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - Održavanje Softvera za fakturisanje i praćenje naplate
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje Softvera za fakturisanje i praćenje naplate za period od 12 mjeseci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50324100-3 | Usluge održavanja sistema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
8.750,00 KM
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7478,63
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.09.2023. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 13.09.2023. 11:15
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Održavanje Intranet portala
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje intranet portala za period od 12 mjeseci
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50324100-3 | Usluge održavanja sistema |
III Ukupna količina ili obim ugovora
8.750,00KM
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7478,63
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište ugovornog organa
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 13.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.09.2023. 11:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 13.09.2023. 11:15
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - Poslovnica Sarajevo - Logavina 20 71000 Sarajevo
-
ORKA d.o.o. - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 6 71000 Stari Grad
-
Hera d.o.o. Mostar - Kralja Petra Krešimira IV bb. SPC Rondo, lamela 1 88000 Mostar
-
Select M d.o.o. Mostar - ul. Kralja Petra Krešimira IV 8 b 88000 Mostar
-
GEO KONZALTING d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta broj 16 71210 Ilidža
-
Servisinženjering IMP d.o.o. Beograd - Volgina 15 1100 Beograd
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
MDV-SOFTDrago Blažićs.p.Šipovo - Vuka Karadžića 6, Šipovo, Šipovo 70270 Šipovo
-
10.10.2023
-
10.10.2023
-
25.09.2023
-
25.09.2023