Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.08.2023. 10:31
(aukcija) Nabavka usluga održavanja sistema ventilacije i klimatizacije (multi/mono split sistem)
24901-7-2-43-3-44/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv CENTAR POŠTA TUZLA
IDB/JIB 4200682210455
Kontakt osoba/Služba za kontakt Admir Suljić
Adresa Aleja Alije Izetbegovića broj 29
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 308-101
Faks (035) 251-761
Elektronska pošta cptuzla@posta.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge održavanja i popravki
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Usluge koje su predmet nabavke su istovrsne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
17000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluge održavanja sistema ventilacije i klimatizacije (multi/mono split sistem)
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluge održavanja sistema ventilacije i klimatizacije (multi/mono split sistemi) centra pošta Tuzla (tuzlanski kanton i
Brčko distrikt BiH) kako je navedeno u Aneksu 3-Obrascu za cijenu ponude u tenderskoj dokumentaciji
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50730000-1 | Usluge popravaka i održavanja rashladnih grupa |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
273
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Pošte Centra pošta Tuzla (tuzlanski kanton i Brčko distrikt BiH)
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. i 52. Zakona o javnim nabavkama, a uslovi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke, u skladu sa članom 46.
Zakona, ponuđač mora dostaviti dokaz o registraciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti potrebno je dostaviti:
- Spisak izvršenih ugovora u posljednje dvije kalendarske godine, koji sadrži minimalno 1 ugovor čija minimalna vrijednost
treba biti u iznosu od 8.000,00 KM bez PDV-a, kako je definisano tačkom 2.2 pod h)1 tenderske dokumentacije,
- Uz Spisak izvršenih ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrdu/e koje su u vezi sa listom izvršenih ugovora kako je traženo
tenderskom dokumentacijom,
- Spisak obrazovne i profesionalne kvalifikacije radnika ponuđača i/ili njegovog rukovodnog osoblja (Certifikat da su radnici
osposobljeni za rad i rukovanje rashladnim plinovima, minimalno 2 radnika) -kako je traženo tačkom 2.2.h)2 tenderske
dokumentacije.
- Izjavu o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti i mjerama kojima raspolaže pružalac usluga za izvršenje konkretnih
usluga kako je traženo tačkom 2.2.h)3 tenderske dokumentacije.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
13.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.09.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Centar pošta Tuzla, Aleja Alije Izetbegovića br.29, Tuzla, Upravna zgrada III sprat
sala za sastanke 316
Datum i vrijeme 13.09.2023. 10:15
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Admir Suljić
Adresa Aleja Alije Izetbegovića broj 29
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (061) 219-460
Faks (035) 308-139
Elektronska pošta admir.suljic@posta.ba
Internet adresa
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
E.M.-FRIO d.o.o. Tuzla - II Tuzlanske brigade 17 75000 Tuzla
-
D.O.O. Eko - frigo Banja Luka, u stečaju - Ulica Pave Radana broj 51 78000 Banja Luka
-
ZT TEHNOZAŠTITA Mostar d.o.o. - Biskupa Čule bb. 88000 Mostar
-
ADI-KERAM d.o.o Tuzla, u likvidaciji - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
Elektro Profing d.o.o. Mostar - Zalik-Put za Velež bb. 88000 Mostar
-
DOS ELEKTRO d.o.o. Banja Luka - Ulica Pilanska bb 78000 Banja Luka
-
BRAĆA MIĆIĆ d.o.o. Modriča - ul. Svetosavska bb 74480 Modriča
-
EUROMONT d.o.o. Banja Luka - Ulica Čarlija Čaplina broj 1 78000 Banja Luka
-
ARCUS automatika d.o.o. Sarajevo - Nedima Filipovića 25-e 71000 Sarajevo
-
Artika d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda efendije Pandže do broja 4D 71000 Sarajevo
-
ELEKTROREMONT DOO SUBOTICA - Ivana Meštrovića 2 24000 Subotica