Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.08.2023. 14:21
(aukcija) Nabavka usluga organizovanja zimske službe na području Grada Bijeljina u sezoni 2023/2024
1293-1-2-152-3-208/23
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD BIJELJINA
IDB/JIB 4400358930002
Kontakt osoba/Služba za kontakt Bogdan Tadić
Adresa Trg Kralja Petra I Karađorđevića 1
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 233-100
Faks (055) 210-162
Elektronska pošta javnab.sobn@gmail.com
Internet adresa www.sobijeljina.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Bijeljina
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Organizovanje zimske službe na području Grada Bijeljina u sezoni 2023/2024, šifra: SKP-17(2 lota)/23
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Organizovanje zimske službe na području Grada Bijeljina u sezoni 2023/2024, šifra: SKP-17(2 lota)/23
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90000000-7 | Usluge u oblasti otpadnih voda, otpada, čišćenja i životne sredine |
Dodatni predmet(i) | 90620000-9 | Usluge čišćenja snijega |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
19.09.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.09.2023. 12:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Gradska uprava Grada Bijeljina
Datum i vrijeme 19.09.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 1: Organizovanje zimske službe u sezoni 2023/2024-rad kompletne mehanizacije na čišćenju i posipanju svih
ulica u Bijeljini i Janji
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 1: Organizovanje zimske službe u sezoni 2023/2024-rad kompletne mehanizacije na čišćenju i posipanju svih
ulica u Bijeljini i Janji
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90620000-9 | Usluge čišćenja snijega |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
76923,07
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od 01.11.2023. godine do 01.04.2024. godine.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Bijeljina
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.09.2023. 12:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.09.2023. 13:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Lot 2: Organizovanje zimske službe u sezoni 2023/2024-rad kompletne mehanizacije na čišćenju i posipanju
lokalnih i nekategorisanih puteva na području Grada Bijeljina
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Lot 2: Organizovanje zimske službe u sezoni 2023/2024-rad kompletne mehanizacije na čišćenju i posipanju
lokalnih i nekategorisanih puteva na području Grada Bijeljina
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90620000-9 | Usluge čišćenja snijega |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
89743,59
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od 01.11.2023. godine do 01.04.2024. godine.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Bijeljina
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 19.09.2023.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.09.2023. 12:30
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 19.09.2023. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MERKEZ-OIL d.o.o. Novi Travnik - Mehmed Spahe broj 1 72290 Novi Travnik
-
JP Komus a.d. Gacko - Ul. Solunskih dobrovoljaca 56 89240 Gacko
-
Limunkop d.o.o. Doboj - Ozrenskih srpskih brigada 1b 74000 Doboj
-
K.P. KOMUNALAC a.d. Srbac - Ulica 11. novembra broj 2 78420 Srbac
-
Komunalno a.d. Trebinje - Luke Ćelovića br. 2 89101 Trebinje
-
MONT-GRADNJA d.o.o. Ugljevik - Ćirila i Metodija bb 76330 Ugljevik
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
HIDRO-KOP d.o.o. Banja Luka - Ulica Subotička broj 2C 78000 Banja Luka
-
SLOGA d.o.o. Kozarska Dubica - Ulica Kralja Petra I Oslobodioca bb 79240 Kozarska Dubica
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
DELTA PETROL d.o.o. Kakanj - Ul. Alije Izetbegovića broj 149 72240 Kakanj
-
27.10.2023
-
11.10.2023
-
02.10.2023
-
02.10.2023