Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.05.2016. 09:31
Nabavka usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na objektu Nova kotlovnica kapaciteta 75t/č u krugu Rafinerije nafte Brod ad
Broj:4300-16
Banja Luka, 20.05.2016.
JAVNI POZIV (TENDER) ZA USLUGE STRUČNOG NADZORA NAD IZVOĐENJEM RADOVA
NA OBJEKTU „NOVA KOTLOVNICA KAPACITETA 75t/č U RAFINERIJI NAFTE BROD
„OPTIMA Grupa" d.o.o. Banja Luka vas poziva da u ime, za račun i potrebe „Rafinerije nafte Brod" a.d. Brod, dostavite ponudu za izvođenje usluga iz predmeta ovog Javnog poziva.
I Predmet
Predmet JAVNOG POZIVA je prikupljanje pisanih ponuda radi izbora najpovoljnijeg ponuđača za usluge stručnog nadzora nad izvođenjem radova na objektu „Nova kotlovnica kapaciteta 75t/č u krugu Rafinerije nafte Brod ad, u skladu sa niže navedenim dokumentima i zahtjevima, a koje dostavljamo u prilogu i koji čine sastavni dio ovog Javnog poziva:
1. Građevinska dozvola (uvid u istu može se obezbjediti u Raflneriji nafte Brod ad, po zahtjevu)
2. Vrste radova nadzornog organa
3. Funkcije nadzora
II Pravo učestvovanja
Pravo učestvovanja u javnom nadmetanju imaju svi ponuđači, koji su registrovani i ispunjavaju uslove za obavljanje djelatnosti iz predmeta Tendera.
III Sadržaj ponude:
Ponudu treba izraditi u dva dijela i to:
1. Komercijalni uslovi
2. Kvalifikacioni uslovi
1) - Komercijalni uslovi (komercijalni dio ponude):
1) Ukupna vrijednost ponude za cjelokupan period izvođenja nadzora nad radovima izražena u valuti KM
2) Vrijednost dodatnog radnog dana angažovanja na poslovima stručnog nadzora izražena u valuti KM.
3) Način i uslovi plaćanja, preferiramo odloženo 45 do 60 dana po okončanju kompletne usluge odnosno prijemu izvještaja o provedenom nadzoru.
4) Dinamika i rok završetka usluge: Usluga nadzora se izvodi za sve vrijeme dok traju radovi na objektu. Planirani rok završetka radova jeste 180 dana.
5) Garancija na izvedenu uslugu: pisana Izjava Ponuđača da će predmetna usluga biti izvedena u skladu sa svim zakonskim i podzakonskim propisima RS odnosno BiH, odnosno izdatoj građevinskoj dozvoli, vrsti radovi kao i funkcijama nadzora prema prilogu ovog javnog poziva.
6) Rok važenja ponude : 160 dana od datuma predaje.
Kvalifikacioni uslovi (tehnički dio ponude):
1) Sadržaj dostavljene ponude
2) Lista referentnih radova u 2013/2014/2015. godini sa imenom kontakt osobe i telefonskim brojem;
3) Izvod (rješenje) o registraciji privrednog subjekta/ovjerena fotokopija ili drugi dokument u skladu sa zakonom, ne stariji od 6 mjeseci;
4) Izjava da se protiv ponudača (odgovornog lica) ne vodi krivični postupak ni pred jednim sudom;
5) Tačan naziv ponuđača adresa, kontakt telefon, e-mail i ime odgovornog lica;
6) J I B - ovjerena fotokopija iz 2016 godine;
7) Licenca izdata od strane nadležnog ministarstva RS/BiH, kojom se potvrđuje da je ponuđač ovlašten za vršenje predmetne usluge, po svakoj vrsti usluga;
8) Spisak radnika i njihova kvalifikaciona struktura, sa pojedinačnim licencama svakog radnika, potpisan od strane odgovornog lica ponuđača, koji će biti angažovani prilikom izvršenja usluge.
9) Dostaviti imenovani spisak odgovornih lica za svaku vrstu radova.
10) Ispunjen obrazac o opštim podacima učesnika na tenderu (original), koji se dostavlja u prilogu;
IV Uputstvo ponuđaču
1) Sa najpovoljnijim ponuđačem „Rafinerija nafte Brod" a.d. će zaključiti kupoprodajni Ugovor;
2) Kvalifikacioni uslovi imaju eliminatorni karakter pri ocjeni ponuda;
3) Ponuda će se smatrati validnom samo ako je urađena prema gore navedenim tačkama i zahtjevima ovog Javnog poziva
V Potvrda učešća kandidata
Kandidati treba da potvrdie svoje učešće na tenderu do: 27.05.2016. godine uključujući i 27.05.2016. do 15:00 časova, na e-mail adresu: pejcics@optimagrupa.net.
VI Podnošenje tenderskih ponuda
Tenderska dokumentacija se može preuzeti sa zvaničnog sajta Optima grupe doo Banja Luka, i to: http://optimagrupa.net/tenderi/
Molimo odvojeno kovertirati komercijalnu i kvalifikacionu ponudu i onda i jednu i drugu zapakovati u treću kovertu, na poleđini navesti Vašu adresu.
Ponuđači koji su zainteresovani za učešće na tenderu, mogu svoje ponude dostaviti, lično iii putem pošte, zaključno sa 06.06.2016. godine, do 16.00h, na adresu:
„OPTIMA Grupa" d.o.o. Banja Luka Kralja Alfonsa XIII 37A
78 000 Banja Luka
PROTOKOL - sa naznakom: 0289K/16, „PONUDA ZA USLUGE STRUČNOG NADZORA NAD IZGRADNJOM OBJEKATA „NOVA KOTLOVNICA KAPACITETA 75t/č" U KRUGU RAFINERIJE NAFTE BROD AD - NE OTVARATT.
Ponude dostavljene van navedenog roka smatrati će se nevažećim i iste će biti vraćene ponuđačima, na adresu naznačenu na poleđini koverte.
VII Ocjena tenderskih ponuda
Ocjena tenderskih ponuda i izbor najpovonjnijeg ponuđača, obavit će se u skladu sa internim pravilnikom „Optima grupa" d.o.o. Banja Luka.
O ishodu javnog nadmetanja svi učesnici će biti blagovremeno obaviješteni.
VIII Ostali uslovi
Optima grupa d.o.o., zadržava pravo prihvatiti svaku tendersku ponudu ili odbiti istu, a takođe proglasiti JAVNI POZIV nevažećim, prije zaključivanja Ugovora, bez ikakve odgovornosti prema ponuđačima.
Svi troškovi učešća na ovom Tenderu, padaju na teret ponuđača.
IX Kontakt:
Za tehnička pitanja:
Marko Pejić
+387 53 626 036 +387 66 285 206
Za dodatne informacije:
Slobodan Pejčić
Vodeći specijalista u Upravi za nabavku Tel: +387 53 626-048 Mob: +387 65 024-169 E-mail: peicics@optimagrupa.net
Prilog:
• Građevinska dozvola (uvid u istu može se obezbjediti u Rafineriji nafte Brod ad).
• Vrsta radova nadzornog organa
• Funkcije nadzora
• Prijedlog ugovora
• Obrazac - Opšti podaci učesnika na tenderu
Brahka Jaćimović
Načelnik Uprave za nabavku
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
Haz-Inženjering d.o.o. Sarajevo, u likvidaciji - Bolnička 23 71000 Sarajevo
-
GRIZELJ d.o.o. Sarajevo - ul. Nikole Šopa broj 48 71210 Ilidža
-
E+E+E-ENERGY d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 71210 Sarajevo
-
FIDGES-INŽENJERING d.o.o.Sarajevo - ul. Brezanska broj 8 71000 Sarajevo
-
PLAMEN obrtnička dimnjačarska radnja Sarajevo - Blagovac II do br. 19A 71320 Vogošća
-
MONTING-energetika d.o.o. Trebinje - Vuka Karadžića 37 89101 Trebinje
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
Omladinska zadruga Gacko sa p.o. Gacko - Nemanjina 5 89240 Gacko
-
INSTRUMENTSd.o.o. Sarajevo - ul.Trg Heroja broj 8 71000 Sarajevo
-
IRM COMPANY d.o.o. Tuzla, PRESTANAK - ul. Mije Keroševića broj 24 75000 Tuzla