Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.05.2016. 10:22
(HR) Nabavka usluga odabiranja i obilježavanja stabala za sječu (doznaka stabala)
Hrvatska-Zagreb: Usluge vezane za šumarstvo
2016/S 099-177681
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Savjetodavna služba
10041443114
Savska cesta 41
Služba(e) za kontakt: Odjel za nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): mr. sc. Robert Ojurović, Snježana Matjanec
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 14882716/ +385 14882707
E-pošta: robert.ojurovic@savjetodavna.hr, snjezana.matjanec@savjetodavna.hr
Telefaks: +385 14882709
Internetska adresa(e):
Adresa profila kupca: www.savjetodavna.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0011273
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto izvršenja usluge odabiranja i obilježavanja stabala za sječu (doznaka stabala) su šume šumoposjednika na području cijele RH. Za svaku pojedinu grupu mjesto izvršenja su šume šumoposjednika koje se nalaze na području pojedine županije sukladno definiranim grupama predmeta nabave.
Digitalne karte s ucrtanim granicama županija i gospodarskih jedinica mogu se dobiti upitom na e-poštu: savjetodavna@savjetodavna.hr
NUTS kod HR
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina, osim za grupe 15 i 16 u kojim je količina izražena u m3 fiksna.
Sukladno članku 4. Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (NN br. 10/12), ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost na temelju sklopljenih ugovora ne smiju prelaziti ukupnu procijenjenu vrijednost nabave.Okvirne količine predmeta nabave za vrijeme trajanja ugovora o javnoj nabavi specificirane su po grupama u Prilogu 2. – Troškovnik, koji je sastavni dio dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 4 650 000 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Usluga odabiranja i obilježavanja stabala za sječu u Zagrebačkoj županiji77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 495 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 200 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 450 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 450 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 155 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 180 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 315 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 646 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 95 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 90 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 130 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 90 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 27 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 45 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su za ovu grupu predmeta nabave fiksne, specificirane u Troškovniku, izražene u m3.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 244 000 HRK77230000
Količine predmeta nabave su za ovu grupu predmeta nabave fiksne, specificirane u Troškovniku i izražene u m3.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 722 000 HRK77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 30 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 95 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 108 000 HRK
77230000
Količine predmeta nabave su okvirne i specificirane po grupama, izražene u m3.
Stvarne količine stabala koje će se odabirati i obilježavati za sječu po grupama mogu biti veće ili manje od okvirno planiranih količina.Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 77 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Obračun i fakturiranje će se vršiti 1 mjesečno za ukupno izvršene usluge u prethodnom mjesecu. Plaćanje računa je u roku od 60 dana od datuma izdavanja računa prijenosom sredstava s jedinstvenog računa državne riznice na žiro-račun ponuditelja.
Ukupna plaćanja bez PDV-a na temelju ugovora o javnoj nabavi ne smiju prelaziti ukupnu procijenjenu vrijednost predmeta nabave.
Opis posebnih uvjeta: U slučaju prekoračenja roka od 30 dana od preuzimanja zahtjeva za doznaku/nužnu doznaku naručitelj ima pravo naplatiti ugovornu kaznu u visini od 2 % od ukupno ugovorene cijene za svaki dan zakašnjenja ali ne više od 5 % ugovorene cijene. Ako naručitelju zbog zakašnjenja nastane šteta koja premašuje iznos ugovorne kazne, naručitelj ima pravo zahtijevati razliku do potpune naknade štete.
Iznos ugovorne kazne naplatit će se, po izboru naručitelja, odbijanjem od vrijednosti izvršenih usluga ili iz dostavljenog jamstva za dobro izvršenje ugovora.
Ako ponuditelj nije u mogućnosti izvršavati ugovorene usluge kroz određeno vrijeme o tome će bez odgode obavijestiti naručitelja uz obvezno navođenje predviđenog vremena trajanja nemogućnosti izvršavanja ugovorenih usluga.
U slučaju najavljene nemogućnosti izvršenja ugovorene usluge dulje od 30 dana na godinu naručitelj može raskinuti ugovor bez štetnih posljedica.
Bitnom povredom ugovornih obveza ponuditelja smatra se osobito neizvršavanje odnosno neuredno izvršavanje ugovorenih usluga u kojem slučaju će naručitelj dostaviti ponuditelju pisanu opomenu kojom zahtijeva da se učinjeni propust ispravi u primjerenom roku koji će odrediti u opomeni. Ako ponuditelj ne ispravi učinjeni propust u ostavljenom roku Naručitelj može naplatiti jamstvo, a može i raskinuti ugovor bez štetnih posljedica.
Ako je jamstvo naplaćeno, a ugovor nije raskinut, ponuditelj je obvezan u roku od 10 dana od dana zaprimanja poziva na dostavu naručitelju dostaviti novo jamstvo za uredno izvršenje ugovora.
Dokazi pravne i poslovne sposobnosti definirani su u točki 4.1. dokumentacije za nadmetanje.
Dokazi tehničke i stručne sposobnosti se ne traže.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Savjetodavna služba, Zagreb, Savska cesta 41 (I. kat aneksa PT Zagrepčanka), knjižnica.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
1. objave poziva za nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji;
2. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
3. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom uz dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
4. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno navedenim odredbama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u čl. 159. Zakona o javnoj nabavi.
Odjel za nabavu
Savska cesta 41
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: snjezana.matjanec@savjetodavna.hr
Telefon: +385 14882707
Internetska adresa: www.savjetodavna.hr
Telefaks: +385 14882709
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NISKOGRADNJA-MARJANOVIĆ d.o.o. Prijedor - Ulica Zanatska bb 79000 Prijedor
-
Bor-Tim d.o.o. Han Pijesak - Vikend naselje bb. 71360 Han Pijesak
-
ŠUMA PLAN d.o.o. Banja Luka - Ulica romanijska broj 1E 78000 Banja Luka
-
ĆELEBIJA Sanski Most d.o.o. - Naselje 17. VKB br. 46. 79260 Sanski Most
-
Mahovina d.o.o. Bosanski Petrovac - Revenik bb 77250 Bosanski Petrovac
-
SMI-BOR Boro Smiljanić s.p. - Čarići bb, Čarići, Kneževo 78230 Kneževo
-
Drvoprerada Đurić d.o.o. Derventa - Alekse Šantića br.2 74400 Derventa
-
WALD - PROJEKT Bosanska Krupa d.o.o. - Ustikolina bb 77240 Bosanska Krupa
-
Omladinska zadruga ROGATICA sa p.o. Rogatica - Pionirska broj 13 73220 Rogatica