Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.06.2016. 10:03
(HR) Nabavka usluga razminiranja minski sumnjivih površina prema idejnim planovima razminiranja Hrvatskog centra za razminiranje
Hrvatska-Sisak: Usluge čišćenja mina
2016/S 106-189516
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Sisačko-moslavačka županija
82215698659
S. i A. Radića 36
Služba(e) za kontakt: Upravni odjel za proračun, financije, javnu nabavu i imovinu
Na pažnju (osoba za kontakt): Kristina Štimac
44000 Sisak
HRVATSKA
E-pošta: nabava@smz.hr
Internetska adresa(e):
Glavna adresa javnog naručitelja: www.smz.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0011964
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Pisarnica
82215698659
S. i A. Radića 36
44000 Sisak
HRVATSKA
Telefon: +385 44550258
E-pošta: nabava@smz.hr
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 16: Usluge zbrinjavanja otpadnih voda i otpada; sanitarne i slične usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Sisačko-moslavačka županija.
NUTS kod HR
90523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 45 667 301,75 HRK
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: PR-SMSUNJ-132-12-1590523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 861 417,06 HRK
90523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 14 254 695,84 HRK
90523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 959 308,45 HRK
90523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 760 605,28 HRK
90523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 580 752,10 HRK
90523300
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 20 250 523,02 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Bankarska garancija mora biti bezuvjetna, neopoziva i samostalna, izdana u korist Naručitelja, „bez prigovora” i plativa „na prvi poziv”.
Bankarska garancija treba važiti od dana početka izvođenja poslova do datuma planiranog dovršenja poslova (prema dostavljenom Izvedbenom planu) uvećanog za 30 dana.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora naplatit će se u slučaju povrede ugovorenih obveza.
Obzirom da se predmet nabave finacira sredstvima Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj koji ima propisane uvjete financiranja, rok za plaćanje izvoditeljima određuje se na 60 dana od dana primitka računa.
Ukoliko poslovi razminiranja traju duže od 30 kalendarskih dana Izvoditelj može po isteku svakih 30 kalendarskih dana izdati račun za za poslove razminiranja koji su obavljeni u prethodnih 30 kalendarskih dana s time da najmanje 10 % vrijednosti ugovora mora ostati za isplatu nakon završne kontrole kvalitete. Uz račune koji se dostavljaju na plaćanje prije završne kontrole kvalite Izvoditelj je, kao temelj za plaćanje, dužan dostaviti parcijalno završno izvješće razminiranja voditelja radilišta i parcijalna izvješće zamjenika voditelja radilišta za pojedine cjeline radilišta, radnu kartu voditelja radilišta (HOK) koja sadržava pricizno ucrtane pojedinačne pozicije svih pronađenih MES, NUS i njihovih dijelova s naznačenim metodama obavljanja poslova, kartografski prikaz odrađenih poslova (na topografskoj karti) u mjerilu 1:25000 s ucrtanim granicama razminiranog područja i rekapitulaciju obavljenih poslova po cjelinama i ovlaštenim pravnim osobama. Naručitelj se obvezuje izvršiti provjeru i izvršiti plaćanje u roku od 60 dana od dostave računa i navedene dokumentacije u izvorniku.
3.1.1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti da gospodarski subjekt ili osoba koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta nije pravomoćno osuđena za jedno ili više prethodno nabrojanih kaznenih djela, od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu od nadležnog tijela za vođenje evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama, radi provjere okolnosti da gospodarski subjekt ili osoba koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta nije pravomoćno osuđena za jedno ili više prethodno nabrojanih kaznenih djela naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
1. dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ili
2. jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz prethodne točke, ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz točke 1. i 2. ovoga stavka ili oni ne obuhvaćaju sva prethodno nabrojana kaznena djela.
3.1.2. Ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe)
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz prethodne točke ili
3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda Porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
3.1.3. Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata kojima kao ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi isključenja odnosno da ispunjava uvjete sposobnosti izvršenja predmeta nabave
3.2. Ostali razlozi isključenja ponuditelja
Težak profesionalni propust
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ukoliko je on kao gospodarski subjekt učinio težak profesionalni propust u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno protivno pozitivnim propisima koji reguliraju sustav protuminskog djelovanja, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica.
3.3. U slučaju zajednice ponuditelja i sudjelovanja podizvoditelja, postojanje obveznih i ostalih razloga isključenja (točka 3.1. i 3.2.) utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno i za svakog podizvoditelja pojedinačno.
4.1. Ponuditelji dokazuju svoju pravnu i poslovnu sposobnost sljedećim dokazima:
4.1.1. Izvodom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta ponuditelja. Ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta ponuditelja, ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave i
4.1.2. Važećim Rješenjem Ministarstva unutarnjih poslova temeljem kojeg je ponuditelj ovlašten obavljati poslove razminiranja sukladno člancima 11., 12,. i 13. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15).
4.1.3. Pravne osobe i/ili obrtnici sa sjedištem u državi članici Europske unije ili državi članici Europskog gospodarskog prostora moraju dostaviti važeće odobrenje Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: MUP-a RH) iz članka 17. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15).
4.1.4. U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju pravnu i poslovnu sposobnost.
4.1.5. U slučaju da ponuditelj angažira podizvoditelje, potrebno je dokazati pravnu i poslovnu sposobnost za svakog podizvoditelja.
4.1.6. S obzirom na odredbu članka 141. stavka 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15) ponuditelji koji nisu ishodili rješenje iz točke 4.1.2. i 4.1.3. ove Dokumentacije, svoju pravnu i poslovnu sposobnost dokazuju Rješenjem Ministarstva unutarnjih poslova iz članka 8. Zakona o humanitarnom razminiranju (NN br. 153/05, 63/07, 152/08) i Ocjenom sposobnosti HCR-a iz članka 12. Zakona o humanitarnom razminiranju (NN br. 153/05, 63/07, 152/08).
— Bilancom, računom dobiti i gubitka odnosno odgovarajućim financijskim izvještajem,
— BON-om 2 ili SOL om 2 odnosno odgovarajućim dokumentom izdanom od bankarskih ili drugih financijskih institucija.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva: Kojim ponuditelj dokazuje da mu je ukupni promet u prethodne 2 dostupne financijske godine minimalno dvostruko veći od procijenjene vrijednosti pojedine grupe predmeta nabave, to jest grupe koju nudi.
kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta. Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da mu u posljednjih 6 mjeseci (računajući od bilo kojeg dana od početka postupka javne nabave) račun nije bio blokiran više od 10 dana neprekidno, a ukupno više od 20 dana.
Budući da izvršenje predmeta nabave podrazumijeva korištenje sredstava ponuditelja koja će Naručitelj podmiriti tek 60 dana nakon zaprimanja računa, odnosno dovršetka poslova, ovim dokazom ponuditelj dokazuje da je solventan te da će pravovremeno podmirivati sve obveze koje će imati zbog ove nabave.
— Izjavom o kadrovskoj opremljenosti na obrascu koji je sastavni dio Dokumentacije koju daje ovlaštena osoba ponuditelja,
— Izjavom o raspolaganju medicinskim timom,
— Izjavom o tehničkoj opremljenosti koji je sastavni dio ove Dokumentacije koju daje ovlaštena osoba ponuditelja.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
I kojom ponuditelj dokazuje mogućnost angažiranja minimalno:
— grupa A – 25 pirotehničara i 2 voditelja radilišta koji posjeduju iskaznice protuminskog djelovanja odnosno iskaznice humanitarnog razminiranja (članak 141. stavak 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15),
— grupa B – 69 pirotehničara i 4 voditelja radilišta koji posjeduju iskaznice protuminskog djelovanja odnosno iskaznice humanitarnog razminiranja (članak 141. stavak 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15),
— grupa C – 32 pirotehničara i 2 voditelja radilišta koji posjeduju iskaznice protuminskog djelovanja odnosno iskaznice humanitarnog razminiranja (članak 141. stavak 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15),
— grupa D – 34 pirotehničara i 2 voditelja radilišta koji posjeduju iskaznice protuminskog djelovanja odnosno iskaznice humanitarnog razminiranja (članak 141. stavak 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15),
— grupa E – 43 pirotehničara i 2 voditelja radilišta koji posjeduju iskaznice protuminskog djelovanja odnosno iskaznice humanitarnog razminiranja (članak 141. stavak 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15),
— grupa F – 84 pirotehničara i 5 voditelja radilišta koji posjeduju iskaznice protuminskog djelovanja odnosno iskaznice humanitarnog razminiranja (članak 141. stavak 1. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15).
Sukladno članku 53. stavku. 4. Zakona o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15) ponuditelj može angažirati vlastito vozilo i medicinski tim za pružanje hitne medicinske skrbi ili ih unajmiti od Zavoda za hitnu medicinu jedinica područne (regionalne) samouprave. U slučaju da ponuditelj odnosno član zajednice ponuditelja ne raspolaže vlastitim vozilom i medicinskim timom, sukladno točci 4.3.5. ove Dokumentacije, mora dostaviti dokaz Naručitelju da će isti imati na raspolaganju od Zavoda za hitnu medicinu jedinica područne (regionalne) samouprave ili sukladno članku 141. st. 1. Zakona o protuminskom djelovanju, da će imati na raspolaganju od druge ovlaštene pravne osobe (izjava, ugovor ili slično).
I kojom dokazuje da raspolaže dovoljnim brojem certificiranih zaštitinih prsluka sa štitnikom za prepone i zaštitnim kacigama s vizirom i ručnim detektorima metala za pirotehničare koji su navedeni u izjavi o kadrovskoj opremljenosti, te strojevima za pripremu površina i psima za detekciju mina ukoliko planira vršiti strojnu pripremu površina i/ili pregled površina psima za detekciju mina.
Uputa na odgovarajući zakon, drugi propis ili upravnu odredbu: Zakon o protuminskom djelovanju (NN br. 110/15).
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Sisak, Stjepana i Antuna Radića 36.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Uputa na projekt(e) i/ili program(e): Razminiranje poljoprivrednog zemljišta iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
— objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji,
— objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
— otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda,
— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA