Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.06.2016. 07:41
Nabavka usluga projektovanja, izgradnje i opremanja nove JZU Bolnice Istočno Sarajevo po principu Ključ u ruke
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1251-1-3-9-3-2/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO ZDRAVLJA I SOCIJALNE ZAŠTITE REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4401472840001
Kontakt osoba Blanka Gaćanović
Adresa Trg Republike Srpske 1
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 339-486
Faks (051) 339-652
Elektronska pošta ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Internet adresa www.vladars.net
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnice Istočno Sarajevo po principu "Ključ u ruke"
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Projektovanje, izgradnja i opremanje nove JZU Bolnice Istočno Sarajevo po principu "Ključ u ruke"
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45215140-0 | Građevinski radovi na bolničkim objektima |
Dodatni predmet(i) | 33100000-1 | Medicinska oprema |
Dodatni predmet(i) | 39100000-3 | Namještaj |
71242000-6 | Izrada projekta i nacrta, procjena troškova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
42735042,74
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmetnog Ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se
dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
25.7.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
100,00 KM + PDV
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.7.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 25.7.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg
Republike Srpske br.1,78000 Banja Luka
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog
organa, naziv i adresa ponuđača, broj nabavke, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA
KOMISIJA" na adresu: Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Trg Republike Srpske br.1,
78000 Banja Luka. Ponude se predaju lično na protokol Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite Republike
Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se do 25.07.2016. g. do 09:00 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude
se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti svakog radnog dana u vremenu od 9 -15 časova u prostorijama
Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske uz ovjeren treći primjerak virmana o uplati
nerefundirajućeg iznosa od 100,00 KM + PDV-e. Uplata se vrši na žiro račun Ministarstva zdravlja i socijalne
zaštite Republike Srpske broj: 562-09900000556-87 kod NLB a.d. Banja Luka u svrhu otkupa tenderske
dokumentacije. Ministarstvo zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača
u otvorenom međunarodnom postupku. Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u
bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni
glasnik BiH«, broj: 39/14).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry of health and social welfare Republic of Srpska
UIN 4401472840001
Contact person Blanka Gaćanović
Address Trg Republike Srpske 1
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 339-486
Fax number (051) 339-652
Email address ministarstvo-zdravlja@mzsz.vladars.net
Website address www.vladars.net
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, General construction of building and civil
engineering works
II 1.a. Title of the object of the contract
Designing, construction and equipping of the new PHI Istočno Sarajevo Hospital according to the turn-key principle
II 1.b. Description of the object of the contract
Designing, construction and equipping of the new PHI Istočno Sarajevo Hospital according to the turn-key principle
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 45215140-0 Hospital facilities construction work
33100000-1 Medical equipments
Additional object(s) 39100000-3 Furniture
71242000-6 Project and design preparation, estimation of costs
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
25.7.2016.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
BAM 100,00 +VAT
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 25.7.2016. 09:00:00
Address and place Ministry of health and social welfare Republic of Srpska, Trg Republike Srpske
1,78000 Banja Luka
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Bids shall be submitted in a specially sealed envelope, indicating as follows: name and address of the contracting authority,
name and address of the bidder, procurement number, the name of the procurement item and the note : “DO NOT OPEN –
IT SHALL BE OPENED BY THE COMMITTEE”, to the following address: Ministry of health and social welfare Republic of
Srpska, Trg Republike Srpske No 1,78000 Banja Luka .Bids may be submitted personally to Ministry of health and social
welfare Republic of Srpska, Trg Republike Srpske no 1,78000 Banja Luka or via registered mail by 25 July 2016 until 09:00
pm. Late or incomplete bids will not be considered.
Upon the submission of the written authorization, the public bid opening may be attended by a representative of the
bidder.
The Bidding documentation may be obtained on every working day from 9-15 on the premises of the Ministry of health and
social welfare Republic of Srpska, Trg Republike 1,78000 Banja Luka, with the submitted certified third copy of the transfer
of payment of non-refundable amount of 100,00 BAM + VAT.
Payment is made into the bank account of the Ministry of health and social welfare Republic of Srpska, No.: 562-
09900000556-87 at NLB a.d. Banja Luka for the purpose of purchasing the bidding documentation.
The Ministry of health and social welfare Republic of Srpska will not cover the costs of bidders in open international
competitive bidding.
The Contracting Authority reserves the right to cancel the bidding process or reject all bids at any time prior to the
conclusion of the contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement (“Official Gazette of BiH", No.
39/14).
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Hospital Plus d.o.o. Beograd - Svetozara Papića 21 11000 Zemun
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
Hercegovinalijek d.o.o. Mostar Podružnica Sarajevo - RAJLOVAČKA BB 71000 Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Ark d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 155 71000 Sarajevo
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
INEL - MEDICINSKA TEHNIKA d.o.o. Sarajevo - Trg Barcelone 6 71000 Sarajevo
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
Biomedia d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 19 71000 Sarajevo